No to Panowie mój AWG dziś był mierzony na benzynie.
Obroty jałowe:
CO 0,37
HC 159
Lambda 1,189
2000-3000rpm
CO 0,57
HC 69
Lambda 1,165
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:07, 14.09.2016
No to Panowie mój AWG dziś był mierzony na benzynie.
Obroty jałowe:
CO 0,37
HC 159
Lambda 1,189
2000-3000rpm
CO 0,57
HC 69
Lambda 1,165
Napisano 14:19, 14.09.2016
No to Panowie mój AWG dziś był mierzony na benzynie.
Obroty jałowe:
CO 0,37HC 159
Lambda 1,189
2000-3000rpm
CO 0,57
HC 69
Lambda 1,165
nie znam sie zbytnio na pomiarach, jaki to wynik?
Napisano 19:09, 14.09.2016
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 19:33, 14.09.2016
CO ponizej 0,5 to dla diesli.
Bardzo ładny wynik CO CI wyszedł,ale z tym HC coś nie tak?moze jednostki ? powinien byc wynik podawany w jdnostkach dziesietnych ponizej 0,2
Napisano 19:58, 14.09.2016
to HC by się zgadzało i też bardzo ładny wynik
Ps. Przypomnienie dla czytających że kolega BlueICE założył katalizator spełniający normy nie przelot
Użytkownik toki edytował ten post 19:59, 14.09.2016
Napisano 20:07, 14.09.2016
Użytkownik eoor edytował ten post 20:09, 14.09.2016
Napisano 20:29, 14.09.2016
teraz patrze, to HC nie powinno byc na odwrót? Większe przy 2000-3000rpm?
Napisano 21:39, 14.09.2016
Nie.
Przy wyższych obrotach HC spada
Generalnie jest delikatnie powyżej (poza HC na jałowym tam jest 50% więcej)
Ale pomiar lambdy wskazuje za ubogą mieszankę i to dlatego wyniki mogą być niefajne.
Przypomniało mi się że nie robiłem adaptacji/resetu po założeniu sportowej wkładki.
Może to ma jakiś wpływ na mieszankę zbyt ubogą w powietrze... nie wiem gdybam.
Napisano 01:49, 15.09.2016
nie chcę być wredny, ale podobne wyniki miałem z pustą puchą po katalizatorze, patrząc na HC, CO było ciut większe. Aż pojadę na stację i poproszę o analizę (jestem świeżo po regulacji lpg)
Napisano 08:10, 15.09.2016
nie chcę być wredny, ale podobne wyniki miałem z pustą puchą po katalizatorze, patrząc na HC, CO było ciut większe. Aż pojadę na stację i poproszę o analizę (jestem świeżo po regulacji lpg)
hej,
fajnie by było jakbyś podał wyniki od siebie, u mnie autko po regulacji gazu, zaworów, bezawaryjne i po wstawieniu puchy gość na przeglądzie od razu powiedział że nie ma kata i mi nie podbiją bo wyniki masakra,ale nie znam niestety konkretnych danych
Napisano 08:20, 15.09.2016
Żeby wyniki mogły być porównywalne to pomiar powinien odbyć się chyba na benzynie?
Napisano 16:52, 15.09.2016
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 10:52, 22.09.2016
Nie dostałem wydruku do ręki, ale dostałem moje wyniki na lpg bez kata były bardzo podobne:
Na jałowych
CO: ~0.35-0.47, raz nawet się pokazało 0.62 (norma dla wolnych obrotów - 0.3, więc usłyszałem że jeszcze by mnie puścili, bo mieszę w tolerancji)
HC: ~140 - Za wysoko (nie powinno przekraczać 100)
Na wysokich (gościu depnął w gaz i nie patrzył na obroty, ale na słuch to tak z 3500)
CO: ~0.7(za wysoko, nie powinno przekraczać 0.5 na wysokich)
HC: wachało się między 60-92
Na lambdę nie zwracaliśmy uwagi. Jestem świeżo po strojeniu przez strunę z lpg-forum (a dokładniej to z GCS tuning, ale gościu robi wieczorami spod domu i stroi w czasie jazdy, więc ja miałem strojone przy prędkości 200km/h - efekt? 2.5V6 ostatnio miało problem odejść mojemu 1.8 z ludźmi na pokładzie )..
Mimo wszystko, nadal rozważam montaż kata, choćby dla zmiany dźwięku, ale myślę że jak będzie nawet jakiś prosty, to wyniki powinny mnie wsadzić w możliwość przejścia bezpiecznie przeglądu.
@Slasz129 - to że tak jest w papierch, to nie znaczy że nasi diagności na to patrzą, dla nich są ważne informacje z góry i pytają o rocznik, więc pewnie z moimi wynikami przeszło by spokojnie jakbym powiedział że 99' a nie 01'
Napisano 11:00, 22.09.2016
dokładnie,nasze mają spełniać określone normy Euro, a nie to co mają w papierach
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych