Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicÄ™

VI Honda accord VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#406 BlueICE

BlueICE
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 14.09.2016

No to Panowie mój AWG dziś był mierzony na benzynie.

 

Obroty jałowe:
CO 0,37

HC 159
Lambda 1,189

2000-3000rpm
CO 0,57
HC 69
Lambda 1,165


  • 0

#407 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:19, 14.09.2016

No to Panowie mój AWG dziś był mierzony na benzynie.

 

Obroty jałowe:
CO 0,37

HC 159
Lambda 1,189

2000-3000rpm
CO 0,57
HC 69
Lambda 1,165

nie znam sie zbytnio na pomiarach, jaki to wynik?


  • 0

#408 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:09, 14.09.2016

Gdzies na necie widzialem ze CO ma byc ponizej 0,5

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#409 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:33, 14.09.2016

CO ponizej 0,5 to dla diesli.

Bardzo ładny wynik CO CI wyszedł,ale z tym HC coś nie tak?moze jednostki ? powinien byc wynik podawany w jdnostkach dziesietnych ponizej 0,2


  • 0

#410 eoor

eoor
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 14.09.2016

http://zssplus.pl/pu...ublikacje08.htm

Dobry artykuł o analiie spalin.
  • 0

#411 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:58, 14.09.2016

to HC by się zgadzało i też bardzo ładny wynik

 

Ps. Przypomnienie dla czytających że kolega BlueICE założył katalizator spełniający normy nie przelot


Użytkownik toki edytował ten post 19:59, 14.09.2016

  • 0

#412 eoor

eoor
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 14.09.2016

No na jałowym HC trochę za duży, powinno być poniżej 100. BlueIce, a co na to diagnosta? Nie kręcił nosem ;) ?

Użytkownik eoor edytował ten post 20:09, 14.09.2016

  • 0

#413 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:29, 14.09.2016

teraz patrze, to HC nie powinno byc na odwrót? Większe przy 2000-3000rpm?


  • 0

#414 BlueICE

BlueICE
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 14.09.2016

Nie.
Przy wyższych obrotach HC spada

Generalnie jest delikatnie powyżej (poza HC na jałowym tam jest 50% więcej)
Ale pomiar lambdy wskazuje za ubogą mieszankę i to dlatego wyniki mogą być niefajne.
Przypomniało mi się że nie robiłem adaptacji/resetu po założeniu sportowej wkładki.
Może to ma jakiś wpływ na mieszankę zbyt ubogą w powietrze... nie wiem gdybam.


  • 0

#415 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • SkÄ…d:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:49, 15.09.2016

nie chcę być wredny, ale podobne wyniki miałem z pustą puchą po katalizatorze, patrząc na HC, CO było ciut większe. Aż pojadę na stację i poproszę o analizę (jestem świeżo po regulacji lpg)


  • 0

#416 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:10, 15.09.2016

nie chcę być wredny, ale podobne wyniki miałem z pustą puchą po katalizatorze, patrząc na HC, CO było ciut większe. Aż pojadę na stację i poproszę o analizę (jestem świeżo po regulacji lpg)

hej,

fajnie by było jakbyś podał wyniki od siebie, u mnie autko po regulacji gazu, zaworów, bezawaryjne i po wstawieniu puchy gość na przeglądzie od razu powiedział że nie ma kata i mi nie podbiją bo wyniki masakra,ale nie znam niestety konkretnych danych


  • 0

#417 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:20, 15.09.2016

Żeby wyniki mogły być porównywalne to pomiar powinien odbyć się chyba na benzynie?


  • 0

#418 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:52, 15.09.2016

Takie cos znalazlem
6bb3c73c8fab6e3610087802c1ab1ffa.jpg

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#419 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • SkÄ…d:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 22.09.2016

Nie dostałem wydruku do ręki, ale dostałem moje wyniki na lpg bez kata były bardzo podobne:

Na jałowych
CO: ~0.35-0.47, raz nawet się pokazało 0.62 (norma dla wolnych obrotów - 0.3, więc usłyszałem że jeszcze by mnie puścili, bo mieszę w tolerancji)

HC: ~140 - Za wysoko (nie powinno przekraczać 100)

 

Na wysokich (gościu depnął w gaz i nie patrzył na obroty, ale na słuch to tak z 3500)

CO: ~0.7(za wysoko, nie powinno przekraczać 0.5 na wysokich)

HC: wachało się między 60-92

 

Na lambdę nie zwracaliśmy uwagi. Jestem świeżo po strojeniu przez strunę z lpg-forum (a dokładniej to z GCS tuning, ale gościu robi wieczorami spod domu i stroi w czasie jazdy, więc ja miałem strojone przy prędkości 200km/h - efekt? 2.5V6 ostatnio miało problem odejść mojemu 1.8 z ludźmi na pokładzie ;) )..

 

Mimo wszystko, nadal rozważam montaż kata, choćby dla zmiany dźwięku, ale myślę że jak będzie nawet jakiś prosty, to wyniki powinny mnie wsadzić w możliwość przejścia bezpiecznie przeglądu.

 

@Slasz129 - to że tak jest w papierch, to nie znaczy że nasi diagności na to patrzą, dla nich są ważne informacje z góry i pytają o rocznik, więc pewnie z moimi wynikami przeszło by spokojnie jakbym powiedział że 99' a nie 01'


  • 0

#420 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:00, 22.09.2016

dokładnie,nasze mają spełniać określone normy Euro, a nie to co mają w papierach


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq