Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przekładka silnika 2.0 w miejsce 1.8

VI przekładka swap f18b2 zamiana silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:17, 26.03.2014

 

ja widziałem że jeżdża z 2.0 na kompach od 1.8

 

Ja wiem, że tak się da. Ale chodzi mi o to, czy to dobra opcja. ECU w 2.0 ma na pewno inaczej pewne rzeczy zaprogramowane. Skoro sonda jest w innym miejscu i np. czujnik - ma to jakieś znaczenie. Kolektor też jest inny i inaczej zaprojektowany - nie bez powodu. Sondy jak wiadomo - też nie są takie same. Ja wiem, że będzie to działać na ECU z 1.8. Ale uważam, że nie tędy droga.


  • 0

#17 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:16, 26.03.2014

Zostawiajac kompa z 1.8 silnik 2.0 będzie jechał jak 1.8. Zmieniajac kompa na 2.0 musisz też zmienić stacyjkę z kluczykiem no i wtedy juz dwie sondy muszą być. No i kolektor 4-1 tez przekladasz albo przerabiasz pod 4-2-1.
Jak się mylę to wujek Wolek poprawi :-P
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:20, 26.03.2014

Właśnie o to mi chodzi i do tego zmierzam. Więc jaki jest sens przekładać 2.0, skoro i tak będzie jechał jak 1.8?


  • 0

#19 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:31, 26.03.2014

no to życzę szczęscia i powodzenia w takiej przekładce... wiązka silnikowa pod OBDII w F20B6 jest trochę inna+ przekładka wiązki kabinowej...i teraz zaczynamy szukać wiązki od 2,0 EU i jest fajnie.. przekładka immo albo komplet z kluczykami  i wkładkami (schowek, otwieranie bagażnika i zbiornika, bagaznik, zamek w drzwiach) albo zabawa przeprogramowanie immo w kluczyku, spawanie emulatora pod II sondę.. pier do lenia na 2 tygodnie...

i co jest pewnie coś się zje.bie w międzyczasie


  • 0

#20 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:43, 26.03.2014

Takze tego :mrgreen: Zagadaj do użytkownika Nipto on robil takiego swapa razem z kompem od 2.0 i cala reszta.
  • 0

#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:45, 26.03.2014

Marcin - ja to rozumiem. Zresztą - no komu jak komu ;-) ale ja doskonale wiem, co to znaczy przekładka silnika... i znam jej bóle. Ale chodzi mi tylko o to, że przerzucanie silnika 2.0 jako sam słupek, jest takie trochę bezsensowne z racji tego, iż kompletnie nic na tym nie zyskujemy. No chyba, że patrzymy na to w taki sposób, że po prostu nasze 1.8 chleje olej czy jest uszkodzone i jest okazja na 2.0, a nie ma okazji na 1.8. Wtedy tematu z mojej strony nie było.


  • 0

#22 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:33, 26.03.2014

No i właśnie taka sytuacja ma miejsce u mnie. Silnik mam już do wy***ania a trafił się anglik ze zdrowym silnikiem cały za 2500. Jeżdżący normalnie cały czas. NIe zależy mi w związku z tą przekładką na osiągach tylko na tym, by był zdrowy silnik w mojej budzie. To wszystko. Stąd pytanie o to czy da sie to zrobic i jakie tego będą następstwa no i koszta.


  • 0

#23 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:34, 28.03.2014

Jeśli się nie mylę przed liftowy 1.8 to OBD1 a 2.0 przedlift/polit to OBD2... a to nie komplikuje dodatkowo? Chyba, że 1.8 polift. 


  • 0

#24 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:26, 28.03.2014

Jeśli się nie mylę przed liftowy 1.8 to OBD1 a 2.0 przedlift/polit to OBD2... a to nie komplikuje dodatkowo? Chyba, że 1.8 polift. 

Nic się nie komplikuje-czytaj co pisali poprzednicy. Przewalasz sam słupek i gotowe. Zostawiasz starą elektrykę i masz z głowy. A jak chcesz przejść z OBD I na OBD II to już Wołek uświadomił kilka postów wyżej co czeka takiego napaleńca, żeby to robić ;-)


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#25 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:15, 28.03.2014

Czytałem, ale nie do końca było to dla mnie zrozumiałe :B 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, przekładka, swap, f18b2, zamiana silnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq