Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Szpilki za krótkie do alufelg?!-FOTO

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:15, 09.03.2014

panowie a gdzie można dostać np takie szpile lub inne jak ma kolega NitrousNDF lub niech sam właściciel się wypowie

28121519331269825815.jpg


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#32 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:22, 09.03.2014

Beef chyba miał takie do sprzedania


  • 0

#33 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:26, 09.03.2014

A pamiętasz może jaka cena?


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#34 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:30, 09.03.2014

A pamiętasz może jaka cena?

kojarzy mi się ~150zł


  • 0

#35 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:59, 09.03.2014

tylko pytanie czy takie nakrętki są trwałe za taką cene ,bo w sumie to ja już też głupieje w tym temacie :cyklop:  nie wiadomo jakie kupować ,czy gwintu nie zerwie,itp. różniste plotki krążą


Użytkownik Valdi81 edytował ten post 22:00, 09.03.2014

  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#36 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:11, 09.03.2014

Nie ma wiecznych nakrętek, są to części eksploatacyjne, na pewno te tanie podróby będą słabsze i mogą nie mieć gwintu idealnie w osi co może przyspieszyć zerwanie gwintu, jak i wizyty u młotów-wulkanizatorów, którzy dopierdzielają zazwyczaj ile się da pneumatami, nie oczyszczą szpilek z opiłków itd...


  • 0

#37 kaeres90

kaeres90
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:RMI / Mielec
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 09.03.2014

BALON RMI http://gitcar.pl/ ;) mają takie cuda, a nawet zamienniki tych cudów produkowane z eleganckiej stali zamiast np ALU jak niektórzy producenci... :C
Właściciel firmy ogarnięty w temacie bo sam śmiga CRX-em po KJS-ach i w temacie akcesoriów do frlg itp potrafi doradzić ;) i sprzedaż dobry towar ;)


  • 0

#38 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:40, 10.03.2014

kaeres90

kolego to ja mam bardzo podobne nakrętki które oferuje gitcar i to 39HRC pokazał mi pomiar który robiłem sobie w pracy


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#39 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:17, 10.03.2014

do felg alu OEM są nakrętki kulowe i te z poprzedniej strony jak najbardziej nadają się do alusów OEM wystarczy plastik zdjąć z nakrętki

 

stożkowe gniazda najczęściej mają felgi "zamienniki"


  • 0

#40 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:33, 11.03.2014

Co do aftermarketowych nakrętek jeszcze, to trzeba wiedzieć, że takie pokazane na obrazku powyżej, długo nie będą takie kolorowe - kilka odkreceń i dokręceń i już lakier z nich odpada. To raz. Dwa - warto wiedzieć, iż na rynku są dostępne najtańsze aluminiowe, kute oraz stalowe. Aluminiowych się nie poleca ze względu na ryzyko urwania, a takie przypadki już były. Bardzo ważne także, a właściwie zasadą, przy takich nakrętkach jest nie dokręcanie ich pneumatem! Tak więc wulkanizatorów się wystrzegamy, ewentualnie prosimy o delikatne dokręcenie, bo reszte sami dokręcimi jak należy. Przyjeżdżają czasem do mnie osoby, których standardowe nakrętki stalowe, trzeba odkręcać z długą przedłużką (czyt. rurą) kilkakrotnie wywierając na nich nacisk by puściły. Stalowa to wytrzyma, aluminium by się poddał najprawdopodobniej i kłopot gotowy.


  • 0

#41 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:16, 03.04.2014

kupilem szpilki uzywane bo kupne byly do bani (jakies miekkie czy cos) uzywki maja dokadnie 42mm beda pasowaly?


  • 0

#42 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 03.04.2014

Troche krótkie. Oryginalne szpilki mają coś około 45 mm chyba.


  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#43 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:16, 03.04.2014

Zwykłą miarką marzyłem. Ale raczej się nie pomyliłem

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 07.04.2014

*cenzura*a mechanik mówi że one są krótsze o 6 mm! ! Wymienione będą dwie
Trochę się boję że mi się koło odkręci

Użytkownik tomahawk5000 edytował ten post 11:57, 07.04.2014

  • 0

#45 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 16.04.2014

*cenzura*a mechanik mówi że one są krótsze o 6 mm! ! Wymienione będą dwie
Trochę się boję że mi się koło odkręci

W sumie jest to możliwe bo ja jak wymieniałem na szpilki o dł 50 mm to były tylko troszke dłuższe od seryjnych. Więc seryjne mogąmieć te 48.


  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq