Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Bicie przy hamowaniu (wymienione tarcze i klocki)

Układ hamulcowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nesill

Nesill
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 21.02.2014

Witam. Otóż mam problem , miałem stare tarcze i przy hamowaniu strasznie było odczuwalne bicie na kierownicy i na pedale hamulca. Wymieniłem tarcze na TRW i na klocki TRW z przodu i nadal odczuwalne jest takie samo bicie jak wcześniej. Co moze być przyczyna ? Miał ktoś juz taki problem ?
  • 0

#2 kirsa

kirsa
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Słubice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:47, 21.02.2014

Może tył też do wymiany


  • 0

#3 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:34, 22.02.2014

Może tył też do wymiany

Temat wałkowany że hoho.

Czy przed założeniem nowych tarcz był robiony pomiar bicia piasty? Jeżeli nie to należy to zrobić i przy okazji pomierz tylne heble czujnikiem zegarowym.

pozdr


  • 0

#4 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:14, 22.02.2014

Ja się za głowę łapałem i nie wiedziałem co jest . Wymieniłem tarcze , klocki przód . Szukałem luzów tam gdzie nie było i porobiłem i nic ! Po wymiane tylnych tarcz ustało jak ręką odjął . Nic nie było stuknięte ani nic , a jednak coś było nie tak ! 

 

Polecam sprawdzić tył . Pomimo tego , że na przód idzie 70% siły hamowania to jednak tył ma też dużo do tego 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#5 Nesill

Nesill
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 23.02.2014

Po weekendzie sprawdze piaste i tylne  hamulce i dam znac co tak naprawde bilo :)


  • 0

#6 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:22, 23.02.2014

Mi się przypomniało , że dokładnie nie była to wina tarcz , a zacisku . Kiedyś go rozebrałem bo przytrzymywał mi koło , poczyściłem itp i złożyłem . Od tego czasu ten problem u Mnie zaczął się nasilać , lecz nie brałem pod uwagę , że to wina tego . Też mi ręczny się luzował na rękawie bo tam nie odbijało na zacisku . Po wymianie zacisku problem znikł . Tak to dokładnie u Mnie było , no i oczywiście tarcze też prawdopodobnie na marne zmieniłem bo były zdrowe 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#7 davvidndm

davvidndm
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:WND
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 24.02.2014

Potwierdzam. W moim VI genie rownież przy hamowaniu wyrywało kierownicę za co winny był tylni zacisk a dokładniej unieruchomione jarzmo


  • 0
Części Accord 99r f18b2 CG8 anglik sedan granatowy PW lub 695-988-609

#8 kubus86

kubus86
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 24.02.2014

Trzeba sprawdzic i tył wtedy bedzie wiadomo czy to to czy szukac gdzieś indziej


  • 0

#9 Nesill

Nesill
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 26.02.2014

a moze faktycznie wina jest piasta przedniego kolo a prawego ? Bo gry na podnosniku krece kolem to kreci sie rowno a w pewnym momencie lapia klocki i znow sie kreci i lapie klocek za tarcze i przyhamowuje


  • 0

#10 kubus86

kubus86
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 26.02.2014

Tak jak by to wina tarcz była. A jest luz na piaście?


  • 0

#11 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:15, 27.02.2014

da sie naprawić zacisk czy tylko wymiana?

u Mnie podbnie sie dzieje... kiedys mi przyblokowało jedno koło...

rozrusząłem i nie zacina sie juz. ale czasem przy hamowaniu telepie kierownica..

koncówki okej, tarcze dobrze wygladają,pomyslałem o gumach  drążka reakcyjnego, ale teraz napewno sprawdze jeszcze tylni zacisk


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#12 kubus86

kubus86
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 27.02.2014

Zalezności co chcesz naprawiac w zacisku? Da sie wymienic Gumki w zacisku 


  • 0

#13 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:03, 27.02.2014

Karol można naprawić , kupić uszczelniacze , czy nawet tłoczek , ale lepiej moim zdaniem sprawny od sprawdzonej osoby kupić używkę . 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#14 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:58, 27.02.2014

Bede szukał..

Bo telepie kierownica dosyc mocno, czasami..

a końcówki nie wykazuja luzów.

czy drązki reakcyjne mogą byc przyczyna? tylko ich nie sprawdziłem


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#15 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:16, 28.02.2014

 

czy drązki reakcyjne mogą byc przyczyna? tylko ich nie sprawdziłem

mało prawdopodobne, ja gumy na drążkach wymieniałem a telepanie pozostało

pozdr


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Układ hamulcowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq