XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu (wymienione tarcze i klocki)
#1
Napisano 20:33, 21.02.2014
#2
Napisano 23:47, 21.02.2014
Może tył też do wymiany
#3
Napisano 10:34, 22.02.2014
Może tył też do wymiany
Temat wałkowany że hoho.
Czy przed założeniem nowych tarcz był robiony pomiar bicia piasty? Jeżeli nie to należy to zrobić i przy okazji pomierz tylne heble czujnikiem zegarowym.
pozdr
#4
Napisano 17:14, 22.02.2014
Ja się za głowę łapałem i nie wiedziałem co jest . Wymieniłem tarcze , klocki przód . Szukałem luzów tam gdzie nie było i porobiłem i nic ! Po wymiane tylnych tarcz ustało jak ręką odjął . Nic nie było stuknięte ani nic , a jednak coś było nie tak !
Polecam sprawdzić tył . Pomimo tego , że na przód idzie 70% siły hamowania to jednak tył ma też dużo do tego
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#5
Napisano 12:24, 23.02.2014
Po weekendzie sprawdze piaste i tylne hamulce i dam znac co tak naprawde bilo
#6
Napisano 14:22, 23.02.2014
Mi się przypomniało , że dokładnie nie była to wina tarcz , a zacisku . Kiedyś go rozebrałem bo przytrzymywał mi koło , poczyściłem itp i złożyłem . Od tego czasu ten problem u Mnie zaczął się nasilać , lecz nie brałem pod uwagę , że to wina tego . Też mi ręczny się luzował na rękawie bo tam nie odbijało na zacisku . Po wymianie zacisku problem znikł . Tak to dokładnie u Mnie było , no i oczywiście tarcze też prawdopodobnie na marne zmieniłem bo były zdrowe
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#7
Napisano 08:29, 24.02.2014
Potwierdzam. W moim VI genie rownież przy hamowaniu wyrywało kierownicę za co winny był tylni zacisk a dokładniej unieruchomione jarzmo
#8
Napisano 10:46, 24.02.2014
Trzeba sprawdzic i tył wtedy bedzie wiadomo czy to to czy szukac gdzieś indziej
#9
Napisano 16:25, 26.02.2014
a moze faktycznie wina jest piasta przedniego kolo a prawego ? Bo gry na podnosniku krece kolem to kreci sie rowno a w pewnym momencie lapia klocki i znow sie kreci i lapie klocek za tarcze i przyhamowuje
#10
Napisano 23:41, 26.02.2014
Tak jak by to wina tarcz była. A jest luz na piaście?
#11
Napisano 00:15, 27.02.2014
da sie naprawić zacisk czy tylko wymiana?
u Mnie podbnie sie dzieje... kiedys mi przyblokowało jedno koło...
rozrusząłem i nie zacina sie juz. ale czasem przy hamowaniu telepie kierownica..
koncówki okej, tarcze dobrze wygladają,pomyslałem o gumach drążka reakcyjnego, ale teraz napewno sprawdze jeszcze tylni zacisk
#12
Napisano 18:15, 27.02.2014
Zalezności co chcesz naprawiac w zacisku? Da sie wymienic Gumki w zacisku
#13
Napisano 19:03, 27.02.2014
Karol można naprawić , kupić uszczelniacze , czy nawet tłoczek , ale lepiej moim zdaniem sprawny od sprawdzonej osoby kupić używkę .
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#14
Napisano 23:58, 27.02.2014
Bede szukał..
Bo telepie kierownica dosyc mocno, czasami..
a końcówki nie wykazuja luzów.
czy drązki reakcyjne mogą byc przyczyna? tylko ich nie sprawdziłem
#15
Napisano 08:16, 28.02.2014
czy drązki reakcyjne mogą byc przyczyna? tylko ich nie sprawdziłem
mało prawdopodobne, ja gumy na drążkach wymieniałem a telepanie pozostało
pozdr
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Układ hamulcowy
VI
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Pompa hamulcowa vi genNapisany przez Adun94 , 26 paź 2017 VI, pompa hamulcowa i 3 więcej |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych