A jakie bicie jest na tarczy? Bo jeśli nie ma bicia to może zaciski są zabezpieczone na prowadnicach.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Witam . Mam ten sam problem z tym, że: wymieniłem klocki przód i tył razem z tarczami(bicie dalej) pojechałem na diagnostykę twierdzą, że wszystko jest ok. Zwalali to na koła. Teraz założyłem już komplet innych alu i z oponami letnimi i wszystkie koła dałem do wyważenia. Oczywiście problem jest dalej. Tam kapciarze stwierdzili, że może kupiłem lipne tarcze i są krzywe mimo że nowe bo najtańsze. Nie kupiłem najtaszych po czym jak im to powiedzialem stwierdzili, że może nie poczyściłem dobrze piasty itp, ale znajomy mechanior twierdzi, że zrobił jak należy po czym zdjelismy na nowo i faktycznie wszystko jest jak nalezy a bicie jak było tak jest.. Na pedale hamulca nie mam ale na kierownicy dosyć mocno co mnie strasznie irytuje ;/
A jakie bicie jest na tarczy? Bo jeśli nie ma bicia to może zaciski są zapieczone na prowadnicach.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jak edytować post. Chodziło mi o zapieczone prowadnice
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka