Zastanawia mnie fakt, że po wymianie nie biło i to, że bije przy hamowaniu dopieri z 60 i wiecej.
Użytkownik szfendek edytował ten post 18:37, 01.03.2014
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:30, 01.03.2014
Użytkownik szfendek edytował ten post 18:37, 01.03.2014
Napisano 11:24, 03.03.2014
Witam. Mam podobne objawy bicia przy hamowaniu. Zauważyłem, że bije gdy hamuje z prędkości 60 w górę. Przy hamowaniu z 50 i mniej bicie nie wystepuje. Wymieniłem tarcze i klocki i był spokój na 2500 km. Znów bicie wróciło. Sprawdziłem tarcze - niby ok. Na stacji diagnostycznej wyszło że hamulce biorą równo i są jak igła. Zawieszenie na szarpakach wyszło ok. Co sądzicie o tym? Może to przegub lub maglownica. Już sam nie wiem a nie chce bez sensu wymieniać połowy zawieszenia
Zastanawia mnie fakt, że po wymianie nie biło i to, że bije przy hamowaniu dopieri z 60 i wiecej.
Wydaje mi sie ze tarcze Ci troche pokrzywiło. Reklamuj ich. Nieraz tak bywa z tymi czesciami zamiennymi.
Napisano 11:42, 03.03.2014
Tak z ciekawości, jaki zestaw założyłeś?
Zastanawia mnie fakt, że po wymianie nie biło i to, że bije przy hamowaniu dopieri z 60 i wiecej.
Odczuwasz bicie od 60 km/h a nie bije od tej prędkości. Czujnik zegarowy i sprawdź jakie są "krzywe".
pozdr
Napisano 12:05, 03.03.2014
kolego, ja również miałem bicie na kierownicy, szczególnie gdy jechałem ponad 100 km/h i musiałem hamować, mało ręki nie wyrwało, a również miałem nowe tarcze i klocki, u mnie okazało się że prowadniczki w zaciskach były już zużyte, kupiłem komplet za 48 zł, i bicie przy hamowaniu prysło. nie mam żadnego bicia... radzę sprawdzić sobie to... przy okazji zmieniłem gumki w zacisku, koszt gumek na stronę 40 zł
Napisano 14:43, 03.03.2014
Tak z ciekawości, jaki zestaw założyłeś?
Odczuwasz bicie od 60 km/h a nie bije od tej prędkości. Czujnik zegarowy i sprawdź jakie są "krzywe".
pozdr
Tarcze: Zimmermann Standard
Klocki: EBC Black Stuff
Zakupione u kolegi pawpor
Dziwne, że bije tylko przy hamowaniu i to z prędkości powyżej 60 km/h. Podczas jazdy kierownica ani drgnie
Przy hamowaniu z prędkości poniżej 40 km/h mam wrażenie jakby lekko pulsował pedał hamulca (albo to już moje złudzenie).
Zastanawiam się jeszcze czy podczas sprawdzania hamowania na stacji diagnostycznej wyjdzie, że tarcze nie są krzywe. Tzn. facet powiedział mi, że tarcze są proste bo równo biorą. (wybaczcie, ale nie znam się do końca na tym). Co sądzicie?
Jeżeli chodzi o czujnik zegarowy to szukam kogoś w okolicach Zamościa kto go ma? Może któryś z kolegów posiada?
Użytkownik szfendek edytował ten post 14:45, 03.03.2014
Napisano 14:56, 03.03.2014
sprawdź kolego prowadnice w jarzmie zacisku, u mnie one powodowały bicie na kierownicy, zmieniłem teraz prowadnice, koszt 2 sztuk na przód w komplecie niecałe 50 zł. i po zmianie na nowe bicie u mnie ustało, i w końcu hamuje się jak samochodem
Napisano 15:14, 03.03.2014
sprawdź kolego prowadnice w jarzmie zacisku, u mnie one powodowały bicie na kierownicy, zmieniłem teraz prowadnice, koszt 2 sztuk na przód w komplecie niecałe 50 zł. i po zmianie na nowe bicie u mnie ustało, i w końcu hamuje się jak samochodem
Tylko zastanawia mnie fakt, że przed wymianą bicie było. Po wymianie 2500 km spokój i znów bicie. To wynikałoby z tego, że prowadnice po wymianie tarcz i klocków działałyby poprawnie ?
Napisano 15:17, 03.03.2014
może były czyszczone, lub coś w tym stylu, wystarczy że jest lekko skrzywiona, może jest skorodowana, i już masz bicie, w stacji diagnostycznej nic ci nie pokarze, trzeba rozebrać zacisk, i sprawdzić w jakim stanie są prowadnice.najlepiej sprawdzić oczywiście i tył i przód, oraz tłoczki w zaciskach w jakiej są kondycji
Napisano 13:41, 04.03.2014
Po wymianie 2500 km spokój i znów bicie.
Stawiam na piasty... A tyle o tym piszemy, że w Accordach pomiar bicia piast przy wymianie to konieczność bo większość ma je pogięte
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 14:27, 04.03.2014
Stawiam na piasty... A tyle o tym piszemy, że w Accordach pomiar bicia piast przy wymianie to konieczność bo większość ma je pogięte
To mam rozumieć, że tarcze ułożyły się do piast po 2500 km i znów zaczęły bić? Czy jak to inaczej wytłumaczyć, że jednak przez 2500 km był spokój.
Napisano 15:48, 04.03.2014
Niestety tak wygląda klasycznie krzywa piasta - po montażu nowych tarcz jest spoko przez 2-5 tys.km i potem znowu telepie... Myślę, że jest to związane ze złapaniem temperatury przez tarcze i lepsze dopasowanie jej do krzywej piasty. Ale bez pomiarów to i tak wróżenie... Dlatego tak uczulamy na mierzenie piast i tarcz przy montażu bo koszt czujnika w porównaniu do nowego zestawu hamulców jest znikomy...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 19:53, 21.03.2014
oto moje tarcze z tyłu.
po Nich widoczne kiepskie branie zacisku...
jeżdze głównie w 2 osoby.
czy to Wina zacisku czy poprostu tak ma byc z racji ze jeżdze w 2 osoby?
i szarpania szukać gdzie indziej?
Napisano 20:58, 21.03.2014
po mojemu to zaciski do przeczyszczenia/przesmarowania, pewnie prowadniczki kiepsko chodzą.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Napisano 21:56, 21.03.2014
w moim przepadku podobnie jak u was nowe tarcze tyl/przód klocki tak samo ale z moich obserwacji wina felg po prostu krzywe może kolega tez ma krzywe felgi
Napisano 22:22, 21.03.2014
wyważałem przednie przy zakłądaniu letnich. w lutym
VI
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Pompa hamulcowa vi genNapisany przez Adun94 , 26 paź 2017 VI, pompa hamulcowa i 3 więcej |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych