Witam od dłuższego czasu szuka zawieszenia pneumatycznego i w trakcie poszukiwań natrafiłem na innym forum na temat ze można samemu zrobić taka zawieche tylko zbytnio nie mam pojęcia jak (gdzie kupić części potrzebne, co jest do tego potrzebne, jak to złożyć do kupy i jak to wszystko połączyć z kompresorem ) może jest wśród nas ktoś kto się tym interesuje lub ma jakieś pojecie na ten temat :P
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:44, 20.02.2014
#2 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 00:47, 21.02.2014
Podpinam sie pod temat, chodziło mi to ostatnio po głowie i ciekaw jestem ile trzeba rzeźbić i jakie koszty
#3
Napisano 06:51, 21.02.2014
#4
Napisano 07:21, 21.02.2014
a jest możliwość zamontowania tego za seryjnych anorach i springach -40mm czy potrzeba do tego gwinta a ceny maja tam z kosmosu z tego co ja czytałem na innym forum to gościa to wyniosło 1700 pln tylko nie wiem czy ta suma z zawiecha czy tylko same części potrzebne do pneumata a orientuje się ktoś jak to później złożyć żeby to miało ręce i nogi
#5
Napisano 15:41, 21.02.2014
1700
no to to jest chyba raczej suma z kosmosu.
jakby to tyle kosztowało, to nie wydaje Ci się, że połowa forum zamiast ciągnąć gwinty z zagranicy za mniej więcej 3k, pakowała by sobie air za 2k i hulała........ swego czasu nad tym myślałem, i uwierz mi jeśli idziemy w nowe klamoty a nie jakieś używki, to cena 3k to tak na start na podstawowy zestaw. w samą konstrukcję się nie zagłębiałem, bo nie mogłem się doczytać jak trwałe są te zawieszenia, jak wytrzymują zimową eksploatację, itd, a że trochę ze sprężonymi gazami do tej pory miałem do czynienia w pracy, zamarzające zawory, krućce wydawcze, złączki itd. to sobie temat odpuściłem zanim rozkminiłem sposób montażu. po prostu stwierdziłem, że gwint to bardziej sprawdzone i pewne rozwiązanie
no ale tak na chłopski rozum, to zamiast sprężyn wstawiasz miechy powietrzne. amor chyba ten sam, ale jak długo pociągnie, to pewnie loteria. do tego butla i kompresor w kufrze i parę metrów przewodów pneumatycznych, kilka złączek i rozdzielaczy, do tego sterownik
Użytkownik krisss111 edytował ten post 15:43, 21.02.2014
#6
Napisano 18:32, 21.02.2014
ja nie wiem ile to będzie kosztowało dlatego się pytam a może własnie wszyscy ściągają zaweche do pl bo każdemu się może wydawać ze to jest bardzo drobie i dlatego nikt nawet się tym nie interesuje :P
#7
Napisano 16:05, 22.02.2014
raczej krisss111 ma rację, po co byłoby cisnąć na gwincie jakby można od razu air zapodać i robić robote. na raceism.com często opisują swoje airrady więc może tam się dowiesz czegoś konkretnego
Użytkownik amos edytował ten post 16:08, 22.02.2014
#8
Napisano 16:58, 22.02.2014
oka dzieki poczytam
#9
Napisano 18:47, 07.03.2014
hm, gwint vs. airride to nie zawsze kwestia budzetu, ale prowadzenia i latwosci uzytkowania.
Gwint to de facto tradycyjne zawieszenie (amortyzator gazowy + sprezyna), wiec ma przewidywalna charakterystyke pracy (podobna do serii, czesto lepsza - w koncu po to sie to robi. no i dla lansu:]).
airride, czyli rozwiazanie oparte o poduszki i pompe jest trudniejsze w uzytkowaniu - w naszym klimacie (zamarzanie przewodow), mniej trwale i nikt mnie nie przekona, ze auto prowadzi sie rownie dobrze i pewnie (nie plywa) na poduszkach jak na amortyzatorze.
beceen | Simply Clean Accord CU2
#10
Napisano 10:21, 12.03.2014
Airride jest tylko do spokojnej jazdy i lansu.
Nie ma możliwości wejść na większej prędkości w ciasny zakręt (tzn jest taka możliwość tylko zrobisz to raz a później zostaje klapania auta bo okaże się że wypadłeś z zakrętu). Do tego dochodzi sprawa którą poruszył już beceen - nasz klimat.
Ale jeżeli ktoś się już zdecyduje to dobrze jest mieć przygotowane z 4 tys min
Kiedyś zastanawiałem się nad tym zawieszeniem (nie tylko ja jeden na tym forum) ale odpuściłem.
#11
Napisano 13:06, 12.03.2014
o, jaki ladny camber sie robi na tylnym kole:]
beceen | Simply Clean Accord CU2
#13
Napisano 19:21, 13.03.2014
Panowie, to ja wam zapodam taki oto filmik....... i po jego obejrzeniu jeszcze raz wystawcie opinię ,co się lepiej sprawdzi na torze
też mi się wydawało, ze to raczej nie do tego, ale jak widać, da się i to bardzo dobrze się da .... polatać na poduchach
#14
Napisano 19:42, 13.03.2014
Krisss... tylko weź pod uwagę jedną, zasadniczą kwestię - to nie jest PL. W naszych warunkach i dostępie do tajli (...i, niestety, masie ludzi chcących temat załatwić jak najtaniej i po najniższej linii oporu) to się zwyczajnie nie ma prawa sprawdzić. Tam są dedykowane zestawy oraz profesjonalne firmy zajmujące się tematem. U nas - na palcach jednej ręki policzyć a większość jeżdżących po PL samochodów z AR to jakieś garażowe samoróbki. Więc nijak się to nadaje na zakręty i szczerze wątpię, czy którykolwiek właściciel miałby jaja żeby tego spróbować
#15
Napisano 20:30, 13.03.2014
truth truth .... nie powiem, ze nie, ale jednak się da
a wszystkie aspekty które przedstawiłeś wpłynęły na to, ze ja sobie ten temat odpuściłem ,a nie powiem rozkminiałem taką opcję
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, acco VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych