Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#376 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:59, 26.08.2017

Jazda cały czas pod odcinke to chyba mija się z celem .

Wowi auto nie było strojene. Był zrobiony reflesz.
  • 0

#377 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:03, 26.08.2017

Nie wiem =) ale wykres źle wygląda. Ale nie ma wrzucić.

...a miałeś wykres z tej hamownii na serii ?
  • 0
                       

#378 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:09, 26.08.2017

Tak ale innej hondy ale seri. Mam dwa wykresy ale nie mogę dodać bo coś mi telefon muli
  • 0

#379 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:13, 26.08.2017

No wlasnie duzo tych hond zauwazylem ze nie trzyma serii. W 7mkach moze nie jest to az taki problem, choc jak widac odstepstwa sa, ale w 8mkach jest tragedia.
No najlepiej by byl wykres przed/po modach i reflashu bo nie wierze ze po reflashu bylo gorzej :D A niestety kazdy silnik jest inny i zeby wyciagnac pelen potencjal trzeba stroic.


A apropoo wczoraj mialem okazje pobawic sie z dwoma 8genami z K24Z3 reflashem i efekty sa ciekawe. Jednakze specyfika sterowania silnikiem na pewno nie pozwoli mi na razie wrzucania gotowca do 8mek bo sa straszne rozbieznosci i praktycznie kazdy egzemplarz nie trzyma mocy. Dlatego jesli ktos reflektuje to z szybkimi poprawkami paliwa i zaplonu na drodze mozemy dzialac :) A roznica w przyspieszeniu jest znaczna,zwlaszcza powyzej 6k obr :)
30858a9347c086ebb5f0f45f5ce32e60.jpg
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#380 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:19, 26.08.2017

Ralfi wyśle Ci później zdiecie mms bo mam numer .
  • 0

#381 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:50, 26.08.2017

Jak 

 

No wlasnie duzo tych hond zauwazylem ze nie trzyma serii. W 7mkach moze nie jest to az taki problem, choc jak widac odstepstwa sa, ale w 8mkach jest tragedia.
No najlepiej by byl wykres przed/po modach i reflashu bo nie wierze ze po reflashu bylo gorzej :D A niestety kazdy silnik jest inny i zeby wyciagnac pelen potencjal trzeba stroic.


A apropoo wczoraj mialem okazje pobawic sie z dwoma 8genami z K24Z3 reflashem i efekty sa ciekawe. Jednakze specyfika sterowania silnikiem na pewno nie pozwoli mi na razie wrzucania gotowca do 8mek bo sa straszne rozbieznosci i praktycznie kazdy egzemplarz nie trzyma mocy. Dlatego jesli ktos reflektuje to z szybkimi poprawkami paliwa i zaplonu na drodze mozemy dzialac :) A roznica w przyspieszeniu jest znaczna,zwlaszcza powyzej 6k obr :)

Jak skończę wydech to zawitam u Ciebie na dostrojenie ;-)


  • 0

#382 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 27.08.2017

Kiepsko, myślałem że te 10km to sam reflasz doda.
I tak mi się wydaje że w tym aucie nie jest najważniejsze podniesienie mocy max bo kto jeździ przy 7k rpm, ale kluczowe jest tutaj żeby WCZESNIEJ dostępne było więcej momentu. Czyli chodzi o przesunięcie wykresu momentu w lewo dzięki temu będziesz odczuwał większego kopa przy tych samych użytkowych obrotach

 

Nie ma się co łudzć, że reflash doda 10 KM... Zawiera przesunięcie odcinki, vteca, zmianę charakterystyki działania przepustnicy i być może kilka innych... U mnie było ~-4KM względem serii ale dupohamownia stwierdzała, że jest lepiej ;)


  • 0

#383 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:19, 27.08.2017

I byc moze kilka innych... :D bez tych innych to bys nawet roznicy nie poczul za bardzo ;) wartosc max zmienia sie o te powoedzmy 5km ale spojrz sobie parenascoe stron wczesniej jak wykres wkleilem z seryjnego sterownika i po reflashu co sie dzieje w zakresie od 4 do 6k obr :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#384 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:45, 28.08.2017

Coo? Jakim cudem? 

ja po samym wymianie kol wydechowego na TRi-Y miałem 205 KM i 226Nm (moment fabryczny był nieosiągalny) , reflash dobrze polewa i jeżeli jest powietrze to i powinno wszystko wzrosnąć. Pytanie przy jakiej temp powietrza na dworze był robiony pomiar, czy kolektor dolotowy nie był nagrzany od chłodnicy (w ECu -Performance zawsze kazałem z 0,5 minuty chłodzić nadmuchem od hamowni wszystko co pod maską, jak się ustawiał pół godziny na rolkach a potem od razu pomiar to kolektor był gorący i będzie gorzej), odłączyć odme od ukł. dolotowego , można też przyjrzeć się filtrowi powietrza. Najlepiej robić na nowym a nie zużytym brudnym. Jak są słabe przyrosty to albo za mało polewa albo za mało powietrza.

 

http://www.accordklu...3r/#entry402651

 

do prześledzenia

 

Może kat blokuje? Ja miałem bez kata.


Użytkownik koski edytował ten post 00:46, 28.08.2017

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#385 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 04:50, 28.08.2017

Nadmuch był ok
Temperatura gora z 20 stopni . Kat mam od marca i jest Magnaflow . Filtr pipercrros ma z dwa miesiące
  • 0

#386 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:02, 28.08.2017

Witam mam zamiar zamówić kolektror wydechowy 4-2-1  od użytkownika hammer64 proszę o wypowiedzenie się użytkowników którzy mają ten kolektror czy nie macie jakiś problemów z nim i ile mniej więce doszło koni i NM.Gdzieś czytałem że przy wymianie kolektora na 4-2-1 wywala pózniej check sondy czy to prawda?


  • 0

#387 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:35, 28.08.2017

Ja mam i ja ogranizowalem że zakup grupowy u niego . Ja mam opcje z katalizatorem Magnaflow . Mi się świecił check ale później się uspokoiło może dlatego że Stary był mega zapchany i sonda musiała się nauczyć. Ile dało mocy nie wiem ale napewno coś dało bo to była moja pierwsza modyfikacja. Jeżdżę od marca i zero problemu .
  • 0

#388 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:53, 28.08.2017

jaki dokładnie kat kupiłeś?


  • 0

#389 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:23, 28.08.2017

Hammer załatwił
  • 0

#390 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 13:16, 31.08.2017

moj accord 1 pomiar na wkladce kn
2 na stozku założonym na seryjnej rurze pos maska.
temp powietrza byla 25st wedlug termometru

drugi wykres to pomiary piotrkarz co ma cos nie bardzo szukamy przyczyny.pomiary robione na tej samej hamownia5b4d08427891826146fdfd28046f0b1.jpg3388fb379c64dd14c95f141b1499b418.jpg
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq