XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#376
Napisano 11:59, 26.08.2017
Wowi auto nie było strojene. Był zrobiony reflesz.
#377
Napisano 12:03, 26.08.2017
...a miałeś wykres z tej hamownii na serii ?Nie wiem =) ale wykres źle wygląda. Ale nie ma wrzucić.
#378
Napisano 12:09, 26.08.2017
#379
Napisano 12:13, 26.08.2017
No najlepiej by byl wykres przed/po modach i reflashu bo nie wierze ze po reflashu bylo gorzej A niestety kazdy silnik jest inny i zeby wyciagnac pelen potencjal trzeba stroic.
A apropoo wczoraj mialem okazje pobawic sie z dwoma 8genami z K24Z3 reflashem i efekty sa ciekawe. Jednakze specyfika sterowania silnikiem na pewno nie pozwoli mi na razie wrzucania gotowca do 8mek bo sa straszne rozbieznosci i praktycznie kazdy egzemplarz nie trzyma mocy. Dlatego jesli ktos reflektuje to z szybkimi poprawkami paliwa i zaplonu na drodze mozemy dzialac A roznica w przyspieszeniu jest znaczna,zwlaszcza powyzej 6k obr
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#380
Napisano 12:19, 26.08.2017
#381
Napisano 12:50, 26.08.2017
Jak
No wlasnie duzo tych hond zauwazylem ze nie trzyma serii. W 7mkach moze nie jest to az taki problem, choc jak widac odstepstwa sa, ale w 8mkach jest tragedia.
No najlepiej by byl wykres przed/po modach i reflashu bo nie wierze ze po reflashu bylo gorzej A niestety kazdy silnik jest inny i zeby wyciagnac pelen potencjal trzeba stroic.
A apropoo wczoraj mialem okazje pobawic sie z dwoma 8genami z K24Z3 reflashem i efekty sa ciekawe. Jednakze specyfika sterowania silnikiem na pewno nie pozwoli mi na razie wrzucania gotowca do 8mek bo sa straszne rozbieznosci i praktycznie kazdy egzemplarz nie trzyma mocy. Dlatego jesli ktos reflektuje to z szybkimi poprawkami paliwa i zaplonu na drodze mozemy dzialac A roznica w przyspieszeniu jest znaczna,zwlaszcza powyzej 6k obr
Jak skończę wydech to zawitam u Ciebie na dostrojenie
#382
Napisano 15:00, 27.08.2017
Kiepsko, myślałem że te 10km to sam reflasz doda.
I tak mi się wydaje że w tym aucie nie jest najważniejsze podniesienie mocy max bo kto jeździ przy 7k rpm, ale kluczowe jest tutaj żeby WCZESNIEJ dostępne było więcej momentu. Czyli chodzi o przesunięcie wykresu momentu w lewo dzięki temu będziesz odczuwał większego kopa przy tych samych użytkowych obrotach
Nie ma się co łudzć, że reflash doda 10 KM... Zawiera przesunięcie odcinki, vteca, zmianę charakterystyki działania przepustnicy i być może kilka innych... U mnie było ~-4KM względem serii ale dupohamownia stwierdzała, że jest lepiej
#383
Napisano 19:19, 27.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#384
Napisano 00:45, 28.08.2017
Coo? Jakim cudem?
ja po samym wymianie kol wydechowego na TRi-Y miałem 205 KM i 226Nm (moment fabryczny był nieosiągalny) , reflash dobrze polewa i jeżeli jest powietrze to i powinno wszystko wzrosnąć. Pytanie przy jakiej temp powietrza na dworze był robiony pomiar, czy kolektor dolotowy nie był nagrzany od chłodnicy (w ECu -Performance zawsze kazałem z 0,5 minuty chłodzić nadmuchem od hamowni wszystko co pod maską, jak się ustawiał pół godziny na rolkach a potem od razu pomiar to kolektor był gorący i będzie gorzej), odłączyć odme od ukł. dolotowego , można też przyjrzeć się filtrowi powietrza. Najlepiej robić na nowym a nie zużytym brudnym. Jak są słabe przyrosty to albo za mało polewa albo za mało powietrza.
http://www.accordklu...3r/#entry402651
do prześledzenia
Może kat blokuje? Ja miałem bez kata.
Użytkownik koski edytował ten post 00:46, 28.08.2017
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#385
Napisano 04:50, 28.08.2017
Temperatura gora z 20 stopni . Kat mam od marca i jest Magnaflow . Filtr pipercrros ma z dwa miesiące
#386
Napisano 15:02, 28.08.2017
Witam mam zamiar zamówić kolektror wydechowy 4-2-1 od użytkownika hammer64 proszę o wypowiedzenie się użytkowników którzy mają ten kolektror czy nie macie jakiś problemów z nim i ile mniej więce doszło koni i NM.Gdzieś czytałem że przy wymianie kolektora na 4-2-1 wywala pózniej check sondy czy to prawda?
#387
Napisano 15:35, 28.08.2017
#388
Napisano 15:53, 28.08.2017
jaki dokładnie kat kupiłeś?
#389
Napisano 16:23, 28.08.2017
#390
Napisano 13:16, 31.08.2017
2 na stozku założonym na seryjnej rurze pos maska.
temp powietrza byla 25st wedlug termometru
drugi wykres to pomiary piotrkarz co ma cos nie bardzo szukamy przyczyny.pomiary robione na tej samej hamowni
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych