Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#361 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:07, 23.08.2017

Moje FR-V, K20 152hp swap głowicy, strojenie 203hp.
Sam stroilem LPG - jak to wygląda? Od tego jest gazownik

Wi@MotoX
  • 0

#362 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:57, 23.08.2017

Mój karawan traktuje jak auto rodzinne, chociaż na co dzień tylko ja nim dojeżdżam do pracy. Chcę kupić kolektor 4-2-1 od hammera i tutaj mam pytanie:

Ile koni można się spodziewać więcej z decatem a ile z  katalizatorem hi flow ?

Czy z decatem jest dużo głośniej i przeszkadza podczas jazdy na dłuższych dystansach lub w pewnym zakresie obrotów? 


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#363 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:48, 23.08.2017

Ciekawe pytanie też chętnie się dowiem

+1
  • 0

#364 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:09, 23.08.2017

Pytanie w jakim stanie macie stare wydechy . Bo mi delikatnie zaczęło coś furczec a jak się okazało później to środkowy tlumik się rozsypal. Ja ma 421 i kat i dźwięk się trochę zmienił pod maską ale nie jakoś uciążliwe . Nawet bym powiedział bez różnicy.
Teraz mam cały wydech to jest trochę głośniej ale mi się podoba =)
  • 0

#365 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 23.08.2017

Mam 421 z test pipe czy tam decatem, zwał jak zwał ;) i bzyczy metalicznie, mniej jak się rozgrzeje, uciążliwie nie jest, właściwie już się przyzwyczaiłem. Auto jest wyraźnie bardziej dynamiczne w niskim zakresie obrotów, czuć że silnik tam się mniej męczy przy dodaniu gazu...


  • 0

#366 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 23.08.2017

tarjei86, bardziej mi chodziło ile podniosło od serii.
Maksymalna moc jest znana, te 190 a ty wyszło ~29km więcej NM też znany. Ciężko znaleźć seryjny wykres, najlepiej jest przed modzeniem sprawdzić seryjny własny silnik i potem odnosić się do tego wykresu
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#367 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:13, 23.08.2017

Mam w planach jeszcze jakis kolektor wydechowy wiec bedzie porownanie ile moze dac sam kolektor :-)
  • 0

#368 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:20, 24.08.2017

Pytanie w jakim stanie macie stare wydechy . Bo mi delikatnie zaczęło coś furczec a jak się okazało później to środkowy tlumik się rozsypal. Ja ma 421 i kat i dźwięk się trochę zmienił pod maską ale nie jakoś uciążliwe . Nawet bym powiedział bez różnicy.
Teraz mam cały wydech to jest trochę głośniej ale mi się podoba =)

Nowe nie są, ale nie furczą. Złącze elastyczne zmieniane rok temu znowu daje znać o sobie, jest więc okazja do zakupu nowego kolektora. Kat masz Magnaflow, ciekawe jak te od hammera brzmią... :zoltek: 

Cały wydech z kwasiaka masz teraz?

 

Z katem hi flow nie będzie problemu na przeglądach?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#369 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:27, 24.08.2017

Tak cały wydech z nierdzewki. Tak katalizator Magnaflow ale kupował bo hammer .

Przegląd mam w pazdzierniku chyba to zobaczymy =)
  • 0

#370 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:32, 24.08.2017

Ja u siebie mam catback 2,5" na jednyej dużej puszce w środku i dwa koncowe przeloty mniejszej pojemności niż seria, dźwięk jest jak dla mnie teraz idealny subtelny i basowy. Głośniej nie chce a metalicznego brzęczenia napewno nie. Ewentualnie można by sam kolektor i zostawić kata starego. Ciekaw jestem ile ten kolektor daje przyrostu.
  • 0

#371 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:21, 26.08.2017

Dzisiaj byłem na hamowni .
Zrobione : kolektor wydechowy fn2 kolektor 421 katalizator Magna flow całość wydechu 2.5 jeden duży tłumik przelotowy i dwa końcowe coś na wzór oem . Reflesz od ralfi wynik ... 202 konie 225 nm. Później wrzucę wykres który wygląda gorzej niż seria =)
Nie mogę dodać wykresu =(
  • 0

#372 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:17, 26.08.2017

Dzisiaj byłem na hamowni .
Zrobione : kolektor wydechowy fn2 kolektor 421 katalizator Magna flow całość wydechu 2.5 jeden duży tłumik przelotowy i dwa końcowe coś na wzór oem . Reflesz od ralfi wynik ... 202 konie 225 nm. Później wrzucę wykres który wygląda gorzej niż seria =)
Nie mogę dodać wykresu =(

Coo? Jakim cudem? 


  • 0

#373 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:19, 26.08.2017

Nie wiem =) ale wykres źle wygląda. Ale nie ma wrzucić.
  • 0

#374 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 26.08.2017

Kiepsko, myślałem że te 10km to sam reflasz doda.
I tak mi się wydaje że w tym aucie nie jest najważniejsze podniesienie mocy max bo kto jeździ przy 7k rpm, ale kluczowe jest tutaj żeby WCZESNIEJ dostępne było więcej momentu. Czyli chodzi o przesunięcie wykresu momentu w lewo dzięki temu będziesz odczuwał większego kopa przy tych samych użytkowych obrotach
  • 0

#375 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:40, 26.08.2017

Nie wiem =) ale wykres źle wygląda. Ale nie ma wrzucić.

 

Chyba nie obędzie się bez kolejnego strojenia na nowych gratach


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq