Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Alternator raz ładuje raz nie

VII #accord #VIIgen #diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#16 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:26, 18.03.2014

Najlepiej kupic zgodny z zaleceniami producenta wtedy masz pewnosc, ze wina nie lezy po stronie baterii. Slyszalem opinie, ze jak za duza pojemnosc aku to altek nie wyrabia. Nie wiem na ile ta teoria sie sprawdza. Na alternatorze powienienes miec oznaczenie poszczegolnych pinow. Najlepiej daj foto albo podrzuc cos z internetu co zgadza sie z tym co masz pod maska. A sprawdzales w skrzynce bezp czy masz to ELD? Moze wcale nie masz duala? Daj zdjecie alternatora to moze czegos wiecej sie dowiemy.


  • 0

#17 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 18.03.2014

https://www.dropbox....0318_200833.jpg tu jest ta skrzynka ale pojęcia nie mam czy jest ELD jutro zrobię zdjęcie alternatora bo juz ciemno i nic nie widać, nie pamiętam jakiej firmy jest bo też był trzy miesiące temu zmieniany, przy wymianie została wyjęta rolka i zmieniony pasek tak jak na tym zdjęciu https://www.dropbox....0318_204359.jpg https://www.dropbox....eselReroute.jpg

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:04, 18.03.2014

Nad skrzynka bezp widze jeszcze jakas czarna puszeczke. Co tam jest? Moze tam jest to ELD? Zrob zdjecie tego altka. Najlepiej zeby bylo na nim widac kostke i jesli jest, to opis poszczegolnych pinow bo bez tego to ciezko bedzie cos wymozdzyc. A moze w necie znajdziesz grafike takiego samego altka?


  • 0

#19 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:06, 18.03.2014

Tam też są bezpieczniki a znalazłem filmik na yt jak rozbieraja ELD i znajduje się w tej dużej puszce pod bezpiecznikami z drugiej strony wiec zapewne tam jest. Jutro jeszcze zrobię zdjęcie alternatora, może cos się rozjaśni.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:24, 18.03.2014

Najwazniejsze, ze szukasz a nie czekasz az inni znajda. To do jutra :)


  • 0

#21 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:10, 19.03.2014

Najlepiej kupic zgodny z zaleceniami producenta wtedy masz pewnosc, ze wina nie lezy po stronie baterii. Slyszalem opinie, ze jak za duza pojemnosc aku to altek nie wyrabia. Nie wiem na ile ta teoria sie sprawdza.

Teoria z czasów malucha kiedy była prądnica, która dawała prąd ładowania około 20 amper , alternatory w accordzie VII dają 100 amper i to bez znaczenia czy silnik diesel czy benzyna. Kiedyś jak mi nie domagał akumulator 45Ah to podłączyłem równolegle akumulator 150Ah który woziłem w bagażniku przejeździłem zimę  i aku miał napięcie powyżej 12,3 V. Posprawdzałbym jeszcze połączenia elektryczne czy wszystko łączy. 


  • 0

#22 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:15, 19.03.2014

Tu jest zdjęcie takiego altka jaki ostatnio zakładalem
https://www.dropbox....19-17-54-16.png
https://www.dropbox....19-17-54-21.png
Tez słyszałem że jeśli jest źle dobrany aku to nie będzie w pełni ładowany. Myślałem o kupnie yuasa aku tylko nie jestem pewien który, może ktoś ma i podzieli się opinią jaki do diesla będzie dobry. Ja poczytam jeszcze temat z akumulatorami może mi się cos rozjaśni.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ozziesan edytował ten post 19:18, 19.03.2014

  • 0

#23 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:00, 19.03.2014

Przecież alternator w silniku 2,2 ictdi czy to accord czy civic ufo nie ładuje w sposób ciągły. Wiele osób do ufo zakłada DRL z allegro które zapalają sie na podstawie ładowania z alternatora tj ok 14V i potem narzekają że drl raz sie palą a raz nie. Swiadczy to o tym ze podczas pracy silnika raz jest ładowanie a raz nie


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#24 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:17, 19.03.2014

Gdybyś przeczytał cały post i artykuł od lipsona to byś mędrców nie zgrywal uniu bez urazy kolego ale pisałem już ze czasami auto nie chce odpalić brakuje mu prądu i aku jest na 50% wiec widać za mało laduje nawet biorąc pod uwagę ECM czy ELD.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ozziesan edytował ten post 20:20, 19.03.2014

  • 0

#25 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:23, 19.03.2014

OKi  przyznam nie przeczytałem od początku. To jeszcze jeden trop: Czy masz seryjną nawi z BT?


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#26 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:30, 19.03.2014

ja też uważam, że to normalne w przypadku tego auta.  jak masz możliwość podglądu kiedy ładuje a kiedy nie, i do tego najlepiej jeszcze jak masz podgląd do wartości napięcia, to jeśli by spadało poniżej 12.4V i wtedy nadal nie było ładowania to jest coś nie tak. W innym przypadku szukasz dziury w całym.


  • 0

#27 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:34, 19.03.2014

A mierzyles pobor pradu na postoju? Moze jakis ukryty odbiornik doi na postoju Twoj akumulator? A moze faktycznie baterie masz do wymiany? Moze na jakiejs celi zwarcie albo jakies inne cuda? Pisales, ze jakis ciapaty Ci go sprzedal mowiac, ze podobno nowy. Yuasa dobre, moj wujek ma w CRV i sobie chwali.


  • 0

#28 lukas836

lukas836
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ex
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 19.03.2014

Witam Dzieki chlopaki poczytalem wasze posty i jest cenna rada dla mnie

chcialem zapytac czy wymiana alternatora lub kola pasowego zmusi mnie do rozebrania calego przodu bo i takie opinie od niektorych slyszalem

czy jest na tyle miejsca zeby uniknac calej tej dodatowej pracy

dziekuje pozdrawiam


  • 0

#29 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:17, 19.03.2014

Seiko tez mi się zaczyna wydawać ze szukam dziury w całym, tylko zastanawia mnie to że czasami nie pali ale to może być wina aku. Co do podglądu ładowania jeżdżę zawsze z podpietym OBD2 I programem Torque dzięki któremu mogę na bieżąca kontrolować nie tylko samo ładowanie ale sporo innych rzeczy. https://www.dropbox....19-19-38-05.png przykładowy screenshot nie pokazuje teraz wartości bo nie jest podpiety. Ale działa http://drw.sh/egyp


Mierzylem juz chyba wszędzie od rana do wieczora od startu silnika i jazdy do pracy rano jest 14.1V pod praca podczas parkowania 12.9v na parkingu wolne obroty 12.9 nadal po dwóch trzech minutach znowu wskakuje 14V najlepszy jest powrót do domu to już jest istny totolotek i zależy od dnia raz połowę drogi jest 14 a droga połowę 12.9 lub cały czas 12.9 wiec niby w normie tyle ze po dwóch lub trzech miesiącach takiej jazdy auto nie ma prądu na rozruch. Wiec ładowanie i kolejne kilka tygodni niby spokoju. Po zgaszeniu silnika jest 12.7-12.5 rano trzyma na 12v wiec tez w normie no nie liczę dzisiaj bo chyba było wyjątkowo 11.8 ale raczej trzyma przy 12v. Jeszcze żeby mrozy były to bym się nie przejmował ale przy dodatnich temperaturach.

Co do baterii to nie wiem co myśleć auto trochę stało i nie chciało odpalić przy kupnie, wiec umówiliśmy się z ciapuchem ze kupie jak da nowa baterie wiec ten zadzwonił do gościa i przywiózł ze sklepu nowy aku niby na gwarancji ale czy był nowy czy po jakiejś naprawie to nie

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ozziesan edytował ten post 21:24, 19.03.2014

  • 0

#30 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:36, 20.03.2014

A czy 11.7V rano przy włączonym tylko zapłonie to nie jest za mało koledzy, kiedy gasze auto jest ponad 12v a jak wsiadam rano tak jak dzisiaj jest poniżej. Czy te 11.7v może wskazywać ze raczej gdzieś cos pobiera przez noc prąd.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ozziesan edytował ten post 10:10, 20.03.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq