Najlepiej kupic zgodny z zaleceniami producenta wtedy masz pewnosc, ze wina nie lezy po stronie baterii. Slyszalem opinie, ze jak za duza pojemnosc aku to altek nie wyrabia. Nie wiem na ile ta teoria sie sprawdza. Na alternatorze powienienes miec oznaczenie poszczegolnych pinow. Najlepiej daj foto albo podrzuc cos z internetu co zgadza sie z tym co masz pod maska. A sprawdzales w skrzynce bezp czy masz to ELD? Moze wcale nie masz duala? Daj zdjecie alternatora to moze czegos wiecej sie dowiemy.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Alternator raz ładuje raz nie
#16
Napisano 20:26, 18.03.2014
#17
Napisano 21:46, 18.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 22:04, 18.03.2014
Nad skrzynka bezp widze jeszcze jakas czarna puszeczke. Co tam jest? Moze tam jest to ELD? Zrob zdjecie tego altka. Najlepiej zeby bylo na nim widac kostke i jesli jest, to opis poszczegolnych pinow bo bez tego to ciezko bedzie cos wymozdzyc. A moze w necie znajdziesz grafike takiego samego altka?
#19
Napisano 23:06, 18.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 23:24, 18.03.2014
Najwazniejsze, ze szukasz a nie czekasz az inni znajda. To do jutra
#21
Napisano 09:10, 19.03.2014
Najlepiej kupic zgodny z zaleceniami producenta wtedy masz pewnosc, ze wina nie lezy po stronie baterii. Slyszalem opinie, ze jak za duza pojemnosc aku to altek nie wyrabia. Nie wiem na ile ta teoria sie sprawdza.
Teoria z czasów malucha kiedy była prądnica, która dawała prąd ładowania około 20 amper , alternatory w accordzie VII dają 100 amper i to bez znaczenia czy silnik diesel czy benzyna. Kiedyś jak mi nie domagał akumulator 45Ah to podłączyłem równolegle akumulator 150Ah który woziłem w bagażniku przejeździłem zimę i aku miał napięcie powyżej 12,3 V. Posprawdzałbym jeszcze połączenia elektryczne czy wszystko łączy.
#22
Napisano 19:15, 19.03.2014
https://www.dropbox....19-17-54-16.png
https://www.dropbox....19-17-54-21.png
Tez słyszałem że jeśli jest źle dobrany aku to nie będzie w pełni ładowany. Myślałem o kupnie yuasa aku tylko nie jestem pewien który, może ktoś ma i podzieli się opinią jaki do diesla będzie dobry. Ja poczytam jeszcze temat z akumulatorami może mi się cos rozjaśni.
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 19:18, 19.03.2014
#23
Napisano 20:00, 19.03.2014
Przecież alternator w silniku 2,2 ictdi czy to accord czy civic ufo nie ładuje w sposób ciągły. Wiele osób do ufo zakłada DRL z allegro które zapalają sie na podstawie ładowania z alternatora tj ok 14V i potem narzekają że drl raz sie palą a raz nie. Swiadczy to o tym ze podczas pracy silnika raz jest ładowanie a raz nie
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#24
Napisano 20:17, 19.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 20:20, 19.03.2014
#25
Napisano 20:23, 19.03.2014
OKi przyznam nie przeczytałem od początku. To jeszcze jeden trop: Czy masz seryjną nawi z BT?
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#26
Napisano 20:30, 19.03.2014
ja też uważam, że to normalne w przypadku tego auta. jak masz możliwość podglądu kiedy ładuje a kiedy nie, i do tego najlepiej jeszcze jak masz podgląd do wartości napięcia, to jeśli by spadało poniżej 12.4V i wtedy nadal nie było ładowania to jest coś nie tak. W innym przypadku szukasz dziury w całym.
#27
Napisano 20:34, 19.03.2014
A mierzyles pobor pradu na postoju? Moze jakis ukryty odbiornik doi na postoju Twoj akumulator? A moze faktycznie baterie masz do wymiany? Moze na jakiejs celi zwarcie albo jakies inne cuda? Pisales, ze jakis ciapaty Ci go sprzedal mowiac, ze podobno nowy. Yuasa dobre, moj wujek ma w CRV i sobie chwali.
#28
Napisano 20:35, 19.03.2014
Witam Dzieki chlopaki poczytalem wasze posty i jest cenna rada dla mnie
chcialem zapytac czy wymiana alternatora lub kola pasowego zmusi mnie do rozebrania calego przodu bo i takie opinie od niektorych slyszalem
czy jest na tyle miejsca zeby uniknac calej tej dodatowej pracy
dziekuje pozdrawiam
#29
Napisano 21:17, 19.03.2014
Mierzylem juz chyba wszędzie od rana do wieczora od startu silnika i jazdy do pracy rano jest 14.1V pod praca podczas parkowania 12.9v na parkingu wolne obroty 12.9 nadal po dwóch trzech minutach znowu wskakuje 14V najlepszy jest powrót do domu to już jest istny totolotek i zależy od dnia raz połowę drogi jest 14 a droga połowę 12.9 lub cały czas 12.9 wiec niby w normie tyle ze po dwóch lub trzech miesiącach takiej jazdy auto nie ma prądu na rozruch. Wiec ładowanie i kolejne kilka tygodni niby spokoju. Po zgaszeniu silnika jest 12.7-12.5 rano trzyma na 12v wiec tez w normie no nie liczę dzisiaj bo chyba było wyjątkowo 11.8 ale raczej trzyma przy 12v. Jeszcze żeby mrozy były to bym się nie przejmował ale przy dodatnich temperaturach.
Co do baterii to nie wiem co myśleć auto trochę stało i nie chciało odpalić przy kupnie, wiec umówiliśmy się z ciapuchem ze kupie jak da nowa baterie wiec ten zadzwonił do gościa i przywiózł ze sklepu nowy aku niby na gwarancji ale czy był nowy czy po jakiejś naprawie to nie
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 21:24, 19.03.2014
#30
Napisano 06:36, 20.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 10:10, 20.03.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych