W poniższym linku jest szczegółowy opis problemu skoków napięcia ładowania... i rozwiązanie.
Mój podstawowy wniosek jest taki że nie należy podłączać żadnych odbiorników bezpośrednio do aku ponieważ
prąd nie płynie przez ELD który to niejako odczytuje fałszywie niższy pobór niż jest w rzeczywistości i daje fałszywy sygnał do PCM który z kolei
steruje (zaniża) napięciem ładowania alternatora
Mam podobne problemy z niedoładowaniem aku i właśnie szukam przyczyn.
Gazownicy podpinają instalacje LPG w ten sposób czyli źle, ja też tak mam narazie.
Albo zrobię bypass jak w artykule z linku albo wepnę zasilanie lpg do skrzynki w komorze silnika
Drugi wariant będzie bardzo prosty ale pierwszy mi bardziej odpowiada
http://www.hondaacco...d-bypass-32726/
Jak wybebeszyć ELD z Acco 7gen :
napisz pod co można się wpiąć w komorze silnika aby prąd pobrać po eld