Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Alternator raz ładuje raz nie

VII #accord #VIIgen #diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#46 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:07, 16.04.2014

No wiec po tych kilkunastu dniach juz widać różnicę, a mianowicie autko odpala bez problemu no ale aku nowy wiec jak mogłoby być inaczej. Ładowanie zdecydowanie pojawia się dużo częściej niż przy poprzednim, teraz jest praktycznie cały czas a jeśli nie ładuje to trzyma w granicach 13.1v wiec nie pobiera prądu z aku. Wiec raczej ten poprzedni niby nowy akumulator musiał nie być tak do końca nowy.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#47 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 19.07.2014

Witam, podepne sie pod temat, gdyz mam podobny problem, ale wymiana akumulatora nic nie dala. Lampka ladowania co jakis czas sie zapala i nie ma ladowania, potem gasnie i ladowanie wraca. Wymienilem alternator (regenerowany) i nowy akumulator. Problem pojawil sie dwa dni temu, jeszcze nie przetestowalem przy jakich obrotach mam ladowanie a kiedy nie mam. Nawet jezeli, jak ktos napisal wczesniej, alternator nie laduje caly czas, to cos jest nie tak bo zapala sie kontrolka ladowania. Co to moze byc?


  • 0

#48 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:27, 19.07.2014

Moze masz problem z ELD? O ile Twoje auto jest w to wyposazone. Nalezaloby rowniez sprawdzic wszystkie polaczenia przewodow alternatora.


  • 0

#49 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:37, 15.10.2014

Może trochę OT, ale wczoraj zauważyłem u siebie (chyba) działanie ELD.

Jeżdżę od pewnego czasu na dziennych LED-ach, w związku z tym przez dzień nie włączam xenonów.

Wczoraj popołudniu delikatnie u mnie padało, więc jechałem na wycieraczkach w trybie czasowym. Poza wycieraczkami, LED-ami i radiem nie miałem włączonych żadnych innych odbiorników.

Stojąc w korku dało się BARDZO WYRAŹNIE zauważyć, że raz idą dużo wolniej (pełne przejście od pozycji wyjściowej do powrotu w tę samą pozycję zabierało więcej czasu), a raz zdecydowanie szybciej. Widać bo nawet przy jednorazowym pchnięciu dźwigni wycieraczek do góry (wymuszenie szybkiego, jednorazowego przetarcia szyby). 

Wcześniej wydawało mi się, że mam jakieś halucynacje, ale wczoraj zaobserwowałem to dość dokładnie.

Ewidentnie wycieraczki raz chodzą wolniej a raz szybciej.

Też to u siebie widzieliście? :)


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#50 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:14, 15.10.2014

W trybie auto tak jest, to raczej normalne i znaczy że czujnik deszczu działa poprawnie. Jakimś znawca tematu nie jestem,ale czujnik działa na zasadzie kontroli odbicia promieni światła na szybę. Krople deszczu padające na szybą zmieniają kąt odbicia światłą, system analizuje to zakłócenie, po czym automatycznie włącza wycieraczki.
  • 0

#51 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:21, 15.10.2014

W trybie auto tak jest, to raczej normalne i znaczy że czujnik deszczu działa poprawnie. Jakimś znawca tematu nie jestem,ale czujnik działa na zasadzie kontroli odbicia promieni światła na szybę. Krople deszczu padające na szybą zmieniają kąt odbicia światłą, system analizuje to zakłócenie, po czym automatycznie włącza wycieraczki.

 

Wszystko OK, ale ... chyba nie do końca doczytałeś co napisałem ... nie miałem na myśli czasu przerw pomiędzy kolejnym przejściem wycieraczek - kolokwialnie mówiąc, że raz mi "machną" co 5 sekund a innym razem co 15 , tylko "czas trwania tego machnięcia" czyli czas potrzebny na wykonanie pełnego ruchu wycieraczki. Jednym razem wycieraczka potrzebuje na przejście (teraz strzelam ...) 1 sek, a innym razem 3 sek.

 

PS.

Poza tym ... ja nie mam czujnika deszczu :)


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#52 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:28, 16.10.2014

 

Stojąc w korku dało się BARDZO WYRAŹNIE zauważyć, że raz idą dużo wolniej (pełne przejście od pozycji wyjściowej do powrotu w tę samą pozycję zabierało więcej czasu), a raz zdecydowanie szybciej. Widać bo nawet przy jednorazowym pchnięciu dźwigni wycieraczek do góry (wymuszenie szybkiego, jednorazowego przetarcia szyby). 

Wcześniej wydawało mi się, że mam jakieś halucynacje, ale wczoraj zaobserwowałem to dość dokładnie.

Ewidentnie wycieraczki raz chodzą wolniej a raz szybciej.

Też to u siebie widzieliście? :)

Prędkość wycieraczek jest zależna od szybkości jakimi jedziesz :) więc wszystko jest ok. A co do układu ELD - to powiem ze mnie denerwuje, bo  steruje on kontrolką ładowania i alternator może nie ładować albo alternator ładuje a kontrolka się świeci .....proponuję zaopatrzyć się w coś takiego koszt niewielki a przydatne jest i problem ładuje czy nie  rozwiązany .. woltomierz-samochodowy-miernik-akumulato


  • 0

#53 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:40, 16.10.2014

Prędkość wycieraczek jest zależna od szybkości jakimi jedziesz :) więc wszystko jest ok. A co do układu ELD - to powiem ze mnie denerwuje, bo  steruje on kontrolką ładowania i alternator może nie ładować albo alternator ładuje a kontrolka się świeci .....proponuję zaopatrzyć się w coś takiego koszt niewielki a przydatne jest i problem ładuje czy nie  rozwiązany .. 

 

I stała się jasność w temacie :)  :B  :ok


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#54 KURCZAK77

KURCZAK77
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:TCZEW
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 17.10.2014

witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod


  • 0

#55 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 17.10.2014

witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod

 

Tak na szybko ... wpiąłbym się amperomierzem szeregowo w obwód m-dzy klemą a akumulatorem i zobaczył jaki prąd ciągnie w stanie spoczynku.

Następnie gdy rzeczywiście komsumpcja będzie zbyt duża - spróbowałbym kolejno wyjmować bezpieczniki, aż trafisz na obwód który "je" nienaturalnie dużo.

Pisząc "telefon" - masz na myśli jakiś system głośnomówiący lub BT ? Spróbuj to odłączyć / wyjąć bezpiecznik i zobacz co wtedy pokaże Ci multimetr. Powoli po sznurku do kłębka...


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#56 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:36, 17.10.2014

Czy masz sterowanie głosem i bluetooth?

Powinny być dodatkowe przyciski na kierownicy po lewej stronie


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#57 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:47, 20.10.2014

witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod

A jaki to jest akumulator, chodzi mi o parametry ??


  • 0

#58 KURCZAK77

KURCZAK77
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:TCZEW
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 21.10.2014

witam nie wiem jakie parametry ale  gościu wzial dzisiaj rano samochod od zony bo ja jestem za granica i stwierdził ze wlozy nowy akumulator bo sprawdzal niby wszystko jak się należy także zobaczymy jak co napisze co wyszlo pozdrawiam


  • 0

#59 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:50, 22.10.2014

Ja zrobiłem tak samo kupiłem troszkę większy yuasy, i teraz nie mam problemu. Wcześniej co jakiś czas był problem z odpaleniem auta, a akumulator był sprawny więc sam nie wiem co się działo.
  • 0

#60 kryniek

kryniek
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Węgrów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:56, 06.10.2015

W poniższym linku jest szczegółowy opis problemu skoków napięcia ładowania... i rozwiązanie.

Mój podstawowy wniosek jest taki że nie należy podłączać żadnych odbiorników bezpośrednio do aku ponieważ

prąd nie płynie przez ELD który to niejako odczytuje fałszywie niższy pobór niż jest w rzeczywistości i daje fałszywy sygnał do PCM który z kolei

steruje (zaniża) napięciem ładowania alternatora

Mam podobne problemy  z niedoładowaniem aku i właśnie szukam przyczyn.

Gazownicy podpinają  instalacje LPG w ten sposób czyli źle, ja też tak mam narazie.

Albo zrobię bypass jak w artykule z linku albo wepnę zasilanie lpg do skrzynki w komorze silnika

Drugi wariant będzie bardzo prosty ale pierwszy mi bardziej odpowiada

 

http://www.hondaacco...d-bypass-32726/

Jak wybebeszyć ELD z Acco 7gen :

https://www.youtube....h?v=Ha_z2OjL7e4


  • 0
Stag 300 Premium, KME Silver, Hana Gold, wlew pod klapką, zb. 55 l





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq