XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Alternator raz ładuje raz nie
#46
Napisano 22:07, 16.04.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#47
Napisano 14:44, 19.07.2014
Witam, podepne sie pod temat, gdyz mam podobny problem, ale wymiana akumulatora nic nie dala. Lampka ladowania co jakis czas sie zapala i nie ma ladowania, potem gasnie i ladowanie wraca. Wymienilem alternator (regenerowany) i nowy akumulator. Problem pojawil sie dwa dni temu, jeszcze nie przetestowalem przy jakich obrotach mam ladowanie a kiedy nie mam. Nawet jezeli, jak ktos napisal wczesniej, alternator nie laduje caly czas, to cos jest nie tak bo zapala sie kontrolka ladowania. Co to moze byc?
#48
Napisano 22:27, 19.07.2014
Moze masz problem z ELD? O ile Twoje auto jest w to wyposazone. Nalezaloby rowniez sprawdzic wszystkie polaczenia przewodow alternatora.
#49
Napisano 07:37, 15.10.2014
Może trochę OT, ale wczoraj zauważyłem u siebie (chyba) działanie ELD.
Jeżdżę od pewnego czasu na dziennych LED-ach, w związku z tym przez dzień nie włączam xenonów.
Wczoraj popołudniu delikatnie u mnie padało, więc jechałem na wycieraczkach w trybie czasowym. Poza wycieraczkami, LED-ami i radiem nie miałem włączonych żadnych innych odbiorników.
Stojąc w korku dało się BARDZO WYRAŹNIE zauważyć, że raz idą dużo wolniej (pełne przejście od pozycji wyjściowej do powrotu w tę samą pozycję zabierało więcej czasu), a raz zdecydowanie szybciej. Widać bo nawet przy jednorazowym pchnięciu dźwigni wycieraczek do góry (wymuszenie szybkiego, jednorazowego przetarcia szyby).
Wcześniej wydawało mi się, że mam jakieś halucynacje, ale wczoraj zaobserwowałem to dość dokładnie.
Ewidentnie wycieraczki raz chodzą wolniej a raz szybciej.
Też to u siebie widzieliście?
Pozdrawiam,
Michał
#50
Napisano 09:14, 15.10.2014
#51
Napisano 09:21, 15.10.2014
W trybie auto tak jest, to raczej normalne i znaczy że czujnik deszczu działa poprawnie. Jakimś znawca tematu nie jestem,ale czujnik działa na zasadzie kontroli odbicia promieni światła na szybę. Krople deszczu padające na szybą zmieniają kąt odbicia światłą, system analizuje to zakłócenie, po czym automatycznie włącza wycieraczki.
Wszystko OK, ale ... chyba nie do końca doczytałeś co napisałem ... nie miałem na myśli czasu przerw pomiędzy kolejnym przejściem wycieraczek - kolokwialnie mówiąc, że raz mi "machną" co 5 sekund a innym razem co 15 , tylko "czas trwania tego machnięcia" czyli czas potrzebny na wykonanie pełnego ruchu wycieraczki. Jednym razem wycieraczka potrzebuje na przejście (teraz strzelam ...) 1 sek, a innym razem 3 sek.
PS.
Poza tym ... ja nie mam czujnika deszczu
Pozdrawiam,
Michał
#52
Napisano 06:28, 16.10.2014
Stojąc w korku dało się BARDZO WYRAŹNIE zauważyć, że raz idą dużo wolniej (pełne przejście od pozycji wyjściowej do powrotu w tę samą pozycję zabierało więcej czasu), a raz zdecydowanie szybciej. Widać bo nawet przy jednorazowym pchnięciu dźwigni wycieraczek do góry (wymuszenie szybkiego, jednorazowego przetarcia szyby).
Wcześniej wydawało mi się, że mam jakieś halucynacje, ale wczoraj zaobserwowałem to dość dokładnie.
Ewidentnie wycieraczki raz chodzą wolniej a raz szybciej.
Też to u siebie widzieliście?
Prędkość wycieraczek jest zależna od szybkości jakimi jedziesz więc wszystko jest ok. A co do układu ELD - to powiem ze mnie denerwuje, bo steruje on kontrolką ładowania i alternator może nie ładować albo alternator ładuje a kontrolka się świeci .....proponuję zaopatrzyć się w coś takiego koszt niewielki a przydatne jest i problem ładuje czy nie rozwiązany ..
#53
Napisano 06:40, 16.10.2014
Prędkość wycieraczek jest zależna od szybkości jakimi jedziesz więc wszystko jest ok. A co do układu ELD - to powiem ze mnie denerwuje, bo steruje on kontrolką ładowania i alternator może nie ładować albo alternator ładuje a kontrolka się świeci .....proponuję zaopatrzyć się w coś takiego koszt niewielki a przydatne jest i problem ładuje czy nie rozwiązany ..
I stała się jasność w temacie
Pozdrawiam,
Michał
#54
Napisano 18:47, 17.10.2014
witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod
#55
Napisano 19:49, 17.10.2014
witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod
Tak na szybko ... wpiąłbym się amperomierzem szeregowo w obwód m-dzy klemą a akumulatorem i zobaczył jaki prąd ciągnie w stanie spoczynku.
Następnie gdy rzeczywiście komsumpcja będzie zbyt duża - spróbowałbym kolejno wyjmować bezpieczniki, aż trafisz na obwód który "je" nienaturalnie dużo.
Pisząc "telefon" - masz na myśli jakiś system głośnomówiący lub BT ? Spróbuj to odłączyć / wyjąć bezpiecznik i zobacz co wtedy pokaże Ci multimetr. Powoli po sznurku do kłębka...
Pozdrawiam,
Michał
#56
Napisano 20:36, 17.10.2014
Czy masz sterowanie głosem i bluetooth?
Powinny być dodatkowe przyciski na kierownicy po lewej stronie
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#57
Napisano 07:47, 20.10.2014
witam mam problem typu; kupiłem accord 2.4 190km pb automat kupiłem nowy akumulator i cos rozladowuje miałem u mechanika i stwierdził ze jakas funkcja telefonu ale niestety znowu to się dzieje akumulator mam bosha niby na komputerze sprawdzany był samochod
A jaki to jest akumulator, chodzi mi o parametry
#58
Napisano 08:45, 21.10.2014
witam nie wiem jakie parametry ale gościu wzial dzisiaj rano samochod od zony bo ja jestem za granica i stwierdził ze wlozy nowy akumulator bo sprawdzal niby wszystko jak się należy także zobaczymy jak co napisze co wyszlo pozdrawiam
#59
Napisano 12:50, 22.10.2014
#60
Napisano 23:56, 06.10.2015
W poniższym linku jest szczegółowy opis problemu skoków napięcia ładowania... i rozwiązanie.
Mój podstawowy wniosek jest taki że nie należy podłączać żadnych odbiorników bezpośrednio do aku ponieważ
prąd nie płynie przez ELD który to niejako odczytuje fałszywie niższy pobór niż jest w rzeczywistości i daje fałszywy sygnał do PCM który z kolei
steruje (zaniża) napięciem ładowania alternatora
Mam podobne problemy z niedoładowaniem aku i właśnie szukam przyczyn.
Gazownicy podpinają instalacje LPG w ten sposób czyli źle, ja też tak mam narazie.
Albo zrobię bypass jak w artykule z linku albo wepnę zasilanie lpg do skrzynki w komorze silnika
Drugi wariant będzie bardzo prosty ale pierwszy mi bardziej odpowiada
http://www.hondaacco...d-bypass-32726/
Jak wybebeszyć ELD z Acco 7gen :
https://www.youtube....h?v=Ha_z2OjL7e4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych