Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pompa paliwa

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1,176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:10, 11.11.2013

hej

czy jest mi ktoś w stanie podać wartość wydajności pompy paliwa w accordzie 1.8/2.0 a 2.2 ?
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:31, 12.11.2013

nie pamiętam parametrów, ale jak znajdę linka to Ci podrzucę. Bez względu jednak na to - i tak najlepiej będzie zainwestować np. w WALBRO GS 342 255LPH czy coś w ten deseń.
BTW - jak już tak modzisz... nie myślałeś o przesiadce na F22?
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:21, 12.11.2013

pomijając nieporozumienie z umiejscowieniem tematu w dziale [tuninig] :roll:
proponuję zająć się regulatorem ciśnienia, bo może pompa wystarczy na te "mody",
a wystarczy podkręcić śrubkę


według ESM pompy są inne, ale zakres ciśnień roboczych przy silniku F20B6 i H22A7
zachodzi na siebie, tak więc pompy mogą być bardzo podobne *


* - ale nie znam się tak jak znafcy tuningowcy
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1,176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:20, 12.11.2013

liczę na linka :)

silnika F20B6 i H22 się tutaj nie trzymajmy bo to nie ma większego znaczenia

może to dziwne może nie ale zostaje F20 :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:10, 12.11.2013

może to dziwne może nie ale zostaje F20 :)


Sztuka dla sztuki :-) skoro już tyle "posztukowałeś" to to rozumiem... i nie ma to większego znaczenia. Natomiast bardziej przetarte i... hmm.. bezpieczne (?) ścieżki to chyba F22 non-vtec :-) przynajmniej pod turbo. Ty chyba jednak zmierzasz w innym kierunku :ok
  • 0

#6 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:53, 12.11.2013

proponuję zająć się regulatorem ciśnienia, bo może pompa wystarczy na te "mody",

Dokładnie :)
Jeśli nie ma jakiejś mega dużej ilości powietrza to do uzyskania odpowiedniej ilości paliwa wystarczy regulator :)
  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:05, 12.11.2013

biorąc pod uwagę, że kolega planuje doładowanie to chyba jednak nie wystarczy ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq