XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:10, 11.11.2013
czy jest mi ktoś w stanie podać wartość wydajności pompy paliwa w accordzie 1.8/2.0 a 2.2 ?
www.mkmlawyers.pl
#2
Napisano 07:31, 12.11.2013
BTW - jak już tak modzisz... nie myślałeś o przesiadce na F22?
#3
Napisano 08:21, 12.11.2013
proponuję zająć się regulatorem ciśnienia, bo może pompa wystarczy na te "mody",
a wystarczy podkręcić śrubkę
według ESM pompy są inne, ale zakres ciśnień roboczych przy silniku F20B6 i H22A7
zachodzi na siebie, tak więc pompy mogą być bardzo podobne *
* - ale nie znam się tak jak znafcy tuningowcy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 10:20, 12.11.2013
silnika F20B6 i H22 się tutaj nie trzymajmy bo to nie ma większego znaczenia
może to dziwne może nie ale zostaje F20
www.mkmlawyers.pl
#5
Napisano 11:10, 12.11.2013
może to dziwne może nie ale zostaje F20
Sztuka dla sztuki skoro już tyle "posztukowałeś" to to rozumiem... i nie ma to większego znaczenia. Natomiast bardziej przetarte i... hmm.. bezpieczne (?) ścieżki to chyba F22 non-vtec przynajmniej pod turbo. Ty chyba jednak zmierzasz w innym kierunku
#6
Napisano 17:53, 12.11.2013
Dokładnieproponuję zająć się regulatorem ciśnienia, bo może pompa wystarczy na te "mody",
Jeśli nie ma jakiejś mega dużej ilości powietrza to do uzyskania odpowiedniej ilości paliwa wystarczy regulator
#7
Napisano 18:05, 12.11.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych