Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Grzejąca się tarcza

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
148 odpowiedzi w tym temacie

#106 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:36, 15.10.2014

Jutro wezme sie za robote, a tak przy okazji czy zacinajacy sie tloczek moze powodowac lekkie bicie podczas hamownia? Przy mocniejszym wcisnieciu hamulca nie czuc bicia, czasami tylko przy delikatnym hamowaniu. Pomiar bicia tarcz zrobiony max 0,02.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#107 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:37, 15.10.2014

zmierz tylne tarcze..


  • 0

#108 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:21, 15.10.2014

Przod i tyl mierzony, wszystko w normie. Tyl ogolnie w tym modelu to patologia :/


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#109 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:54, 17.01.2015

Odświeżę temat z grzejącym się bardziej prawym przednim kołem.

Dziś po ostrzejszej jeździe też miałem objaw jak @Wydobywczy.

Czyli coś jest nie tak kolejna jakaś wada która irytuje.

 

Gdy to zauważyłem podniosłem od razu przód i zauważyłem że koło które jest bardziej gorące po mocnym zakręceniu ręką obraca się o dwa obroty a koło które jest chłodniejsze o około 4 obroty.

 

Czy jeśli odkręcił bym odpowietrznik przy kole które się bardziej grzeje i jeśli po tym zabiegu obracało by się lżej ( tzn też robiło by 4 obroty )  tzn że wina jest po stronie od zacisku w górę czyli.....pompa ABS, pompa hamulcowa z serwem ??


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:55, 17.01.2015

  • 0

#110 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:09, 08.02.2015

Witam. Jako, że spotkał mnie problem grzania tylnego koła i prawdopodobnie czeka mnie czyszczenie zacisku itp, to mam pytanie czy z chemii, która będę potrzebował do zabiegu wystarczą te 2 rzeczy:

1. https://www.google.i...gID%2F0;715;589

 

2.https://www.google.i...7652112;280;280

 

Co prawda mam nadzieję, że to tylko ręczny nie odbił z jakiegoś powodu (koło opornie kręci się na podnośniku), jednak z moim szczęściem wolę się zaopatrzyć we wszystko co potrzeba od razu.


Użytkownik karutkowski edytował ten post 11:11, 08.02.2015

  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission


#111 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:52, 08.02.2015

@Karutkowski, powyższa chemia (Plastilube i smar do tłoczków) to podstawa i trzeba zawsze ją mieć na półce.

Nie wiem czy lubisz grzebać przy autkach ale zakładając, że przygoda się rozkręca to jeszcze proponuję:

- spray do mycia hamulców - brake cleaner,

- odrdzewiacz MOS2-Rostloser np. firmy Liqui Moly -   zamiast nieszczęsnego WD40

- płyn do mycia silnika np. AKRA z serii K2

- prosty odrdzewiacz w płynie FOSOL,

- pierdółki typu benzyna ekstrakcyjna, rozcieńczalnik nitro, denaturat biały

 

Powyższe mnie się zdecydowanie przydają także do innych prac przy autku


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#112 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:08, 08.02.2015

Pare z tych rzeczy mam. W sumie chodzi mi tylko o czasowe uporanie sie z problemem, a kiedy na Wielkanoc zjade do Polski to oddam auto do moich mechaników i oni sie tym zajmą kompleksowo.


  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission


#113 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 08.02.2015

Dziś pojechałem do sklepu i już tak się nie grzała. Tarcza niestety spalona kompletnie (cała niebieska). Po powrocie do domu i zgaszeniu auta uslyszałem takie terkotanie z okolic zacisku, które czasem przechodziło w cichy dźwięk maszynki do włosów. Po ok. minucie te dźwięki ustały i auto samo się stoczyło lekko do tyłu. Pewnie tłoczek wracał na swoje miejsce.


  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission


#114 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 15:51, 08.02.2015

Jak widzę robisz długie trasy, nie odwlekałbym jednak istotnej dla bezpieczeństwa reanimacji hamulców :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#115 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:53, 08.02.2015

odciagnij reczny dzwignia przy kole i do momemntu naprawy lepiej nie zaciagaj.
bo jesli to tloczek staje to gorsza sprawa... odrazu wypada sie za to brac, konsekwencje moga byc nnieciekawe.

Użytkownik 93karol edytował ten post 15:54, 08.02.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#116 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:13, 08.02.2015

Jutro będę jeżdził po okolicy i kompletował rzeczy potrzebne do reanimacji i jak najszybciej sie za to zabieram.


  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission


#117 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:57, 14.02.2015

Może ktoś polecić jakiś dobry zestaw naprawczy do tylnego zacisku mojego auta?


  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission


#118 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 14:02, 14.02.2015

Uderz do Kolegi Wolek, on jest naszym fachmanem też od hamulców. Doradzi, sprzeda


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#119 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:14, 14.02.2015

Jesli reczny Ci trzyma to regeneracja jest dosyc skomplikowana jesli nie masz odpowiednich szczypiec, zevy dostac sie do mechanizmu recznego w zacisku
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#120 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:16, 15.02.2015

A miał ktoś z was problem, że przez problem z hamulcami ściągało auto? U mnie np delikatnie tylny prawy hamulec obciera, poniewać nie odbija do samego końca, na przeglądzie opór kół w normie, zbieżność sprawdzona i kąty, a mimo to auto ściąga, czy przez hamulec jest to możliwe?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq