Tak, jest to możliwe
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#121
Napisano 10:07, 16.02.2015
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#122
Napisano 09:41, 09.03.2015
Podepnę sie pod temat. Grzeje mi sie tarcza z tyłu lewa. Ręczny nie łapie praktycznie a jak zaciągnie się to słychac jak popuszcza. Zacisk był regenerowany u Wołka ale dalej wrócił problem;/ Linka może być?
#123
Napisano 11:07, 09.03.2015
Dźwignia ręcznego jak chodzi - do samej góry bez oporu ?
Opisz dokładniej objawy, przy jeździe na zaciągnietym też
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#124
Napisano 11:21, 09.03.2015
Dźwignia chodzi na duża ilość ząbków tj. łapie gdzieś na 4 czy 6 ale nie toże bez całkowitych oporów czuc że zaciągasz ale czuć ,że auto się stacza Jak zaciągnę na 2 czy 3 ząbek mogę spokojnie ruszyć choć będzie czuć opór. Na wyższych ząbkach stoi ale na dużym wzniesieniu nie utrzyma. Generlanie słychać taki charakterystyczny dźwięk jak by nie do końca trzymał i popuszczał. Jak opuszczę ręczny to tarcza właśnie się grzeje i smierdzi. Zacisk ten gdzie sie tarcz grzjee był regenrowany przez Wołka wieć go nie podejrzewam, prędzej linka nie dociąga i nie odbija potem.
Użytkownik Miszka87 edytował ten post 11:22, 09.03.2015
#125
Napisano 11:25, 09.03.2015
Grzeje mi sie tarcza z tyłu lewa. Ręczny nie łapie praktycznie a jak zaciągnie się to słychac jak popuszcza. Zacisk był regenerowany u Wołka ale dalej wrócił problem;/ Linka może być?
Jako regenerowanie zacisków masz na myśli ze użyto zestawu naprawczego?
Najlepiej jest kupić zaciski zregenerowane od fachowców np. na allegro albo nowy.
Wtedy możesz być pewny ze wszystko funkcjonuje jak trzeba a jak nie to masz gwarancje.
Przykład do Accora CG: http://www.accordklu...isków/?p=558598
Jak tarcza się grzeje to znaczy ze zacisk stoi w miejscu = jest zablokowany np. na sworzniach albo jest zardzewiała w zacisku dźwignia ręcznego hamulca a ręczny funkcjonuje np. na jedną tarcze.
Linka raczej nie.
Żeby cos powiedzieć dokładnie na 100% trzeba wszystko znowu rozebrać i sprawdzić, bo tak nie możesz jeździć.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:28, 09.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#126
Napisano 11:36, 09.03.2015
Wołek wie co robi i maniany nie odstawił. Linka w pancerzu może byc zapieczona, rozbierzemy zobaczymy.
Użytkownik Miszka87 edytował ten post 11:42, 09.03.2015
#127
Napisano 11:59, 09.03.2015
kolego, miałeś regenerowany zacisk i problem powrócił i odrazu zakładasz , że był zregenerowany dobrze? Pokrętne myślenie.
Zawsze jak się coś robi to się można pomylić proste. Po drugie, może było zregenerowane dobrze, ale uszczelniacz się rozwalił? (przecież nowa częśc też może być wadliwa)
Pozatym wiesz jak był regenerowany zacisk, widziałeś? Cały rozebrany na kawałeczki, łacznie właśnie z częścią odpowiedziałną za ręczny, czy tylko wyjęty tłoczek, wyczyszczone i założony nowy uszczelniacz tłoczka i zacisków pływających?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#128
Napisano 12:56, 09.03.2015
Po spuszczeniu ręcznego sprężyna od ręcznego na zacisku odbija i popycha linkę w kierunku przodu auta.
W pierwszej kolejności "podciągnij" linki aby dżwignia zaczęła już łapać od 1 ząbka, przy spuszczaniu linki powinny podążyć za ruchem, obie jednakowo.
Jeśli nadal będą problemy, to zwrócić uwagę na swobodny ruch link w pancerzu, sprawdzić mocowanie linki do podłogi na wysokości tłumika środkowego i mocowanie linki na drążku, bliżej zacisku.
Jeśli sprężyna na zacisku nie odbija, to zacisk do poprawki, niestety
Ps. swój post napisałem nie widząc poprzednich, sorrki
Użytkownik Czarnota edytował ten post 12:57, 09.03.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#129
Napisano 14:04, 09.03.2015
Dobrze, więc zostaje szukanie jak rozebrac środek by się dostać do regulacji linek. Tylko jak był zmieniony zacisk ręczny chodził jak trzeba, ale na przeglądzie już wyszło,ze nie koniecznie
#131
Napisano 15:59, 09.03.2015
#132
Napisano 17:39, 09.03.2015
Tak , odesłałem mu swój . Jakoś w wakacje robiłem
#133
Napisano 17:44, 09.03.2015
Noto posłuchaj Seth'a
no właśnie czyli wychodzi na to , że on nigdy nie działał jak trzeba
zapłaciłeś to reklamuj
#134
Napisano 18:20, 09.03.2015
W czerwcu robiony, 30 dni gwarancji więc po ptakach..;/ Jutro kanał i będziemy działać. Może byc i linka i zacisk.
#135
Napisano 19:16, 09.03.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych