Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z odpalaniem 2.2 i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#16 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:15, 21.04.2014

siema problem wygląda podobnie jak u kolegów ale zanim odmówiła posłuszeństwa to zaczęła długo kręcić zanim odpaliła. A więc co mogło się stać ?? i jeszcze gdy kręci to wskazówka od paliwa spada na 0. Próbowałem metody z plakiem ale zalapie i zaraz gaśnie. POMOCY!!!!!


Użytkownik vinchenzo edytował ten post 12:18, 21.04.2014

  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#17 deadzone

deadzone
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 09.05.2014

I co panowie ? Jakieś postepy ? Udało się rozwiązać ten problem ? Borykam się z takim samym.. =/ na starter lub pych pali, z rozrusznika nie chce =/


  • 0

#18 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:32, 09.05.2014

Te silniki z common rail są bardzo czułe na zabrudzenia, które odkładają się w układzie paliwowym.

 

Po kilku dniach od zakupu zalałem do baku dodatek czyszczący układ paliwowy Liqui Moly (dedykowany dla CR / PD) i po przejechaniu 200 km auto jest bardziej elastyczne już od niskich obrotów i łatwiej odpala ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#19 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 11.05.2014

Mi zadne dodatki czyszczace nie pomogly, ani czyszczenie egr, przeplywomierza, przepustnicy ( nawet troche mi zaczal zamulac na 1-2k obrotow w Hondzie mowili ze mam za niskie cisnienie na niskich obrotach ale nie wiedza czemu) zadna wymiana listwy byly 3.. pompy wtryskowej, filtru paliwa, paska klinowego.. nic nie pomoglo na dluzej niz pare dni. Zostaja juz chyba tylko wtryski..


  • 0

#20 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:09, 12.05.2014

Czyli "osprzęt" kolektora ssącego jak w linku poniżej wyczyściłeś i nie ma żadnej poprawy  ?

 

http://typeaccord.co...n-i-ctdi/page-2


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#21 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 12.05.2014

Dokładnie.. Wydaje mi sie ze jest nawet gorzej na poczatku jak wszystko poskladalem w ogole nie mogl wskoczyc na obroty, po jakims czasie do 1.5k, zero bledow etc.

Rozlozylem jeszcze raz, znow wyczyscilem w sumie czyste juz, przeszlifowalem scianki łączące miedzy uszczelkami i zaczal normalnie lapac. Ale ma troche takiego mula, nie wiem jakby sie dlawil  na niskich obrotach ok. 1.1-1.8k


  • 0

#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:48, 14.05.2014

Wyczytałem w necie, że w paroletnim I-CTDI warto wyczyścić zawór EGR bo może powodować szarpanie / zamulanie z niskich obrotów itd., jak tylko zrobi się ciepło to zaraz zaglądnę do siebie bo dopiero co kupiłem mojego dyszla ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#23 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:06, 14.05.2014

Pejot to jak już zrobisz swój EGR u siebie i będziesz już wprawiony to potem będzie mój w kolejce :)


Użytkownik Kondzio edytował ten post 18:09, 14.05.2014

  • 0

#24 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:11, 15.05.2014

Egr czyścilem i podobno nawet jest wporzadku wszystko z nim bo na komputerze w salonie mi sprawdzali :P Sproboje wymienic podkladki moze przepuszczaja i brakuje mu cisnienia.. Zamulenie to najmniejszy problem bo te odpalanie to masakra, w dodatku nikt nic nie wie.. przy okazji ciezko sie wyjmuje wtryski ? Mozna samemu sie pobawic czy raczej dac do specjalisty :P


  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:50, 15.05.2014

Wyciąganie wtrysków w N22A1, które nie mają podkładek to jest jedna z największych bolączek tego silnika i może zająć sporo czasu ... ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:39, 15.05.2014

U mnie wtryski mechanik wyciagnol w 10 min
  • 0

#27 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:29, 16.05.2014

Wyciąganie wtrysków w N22A1, które nie mają podkładek to jest jedna z największych bolączek tego silnika i może zająć sporo czasu ... ;)

 

Wtryski w 2,2 ictdi mają podkładki wykonane z miedzi i to dosc grube


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#28 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:19, 16.05.2014

Ale jest coś na rzeczy bo sporo ludzi narzekało na problemy z demontażem wtrysków ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#29 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 19.05.2014

Robiłem dziś test przelewowy.. Pff robiłem.. Chciałem zrobić tylko ze po ok. 12sec. Samego opalania nawet nie zdążył odpalić,pierwszy wtrysk przelal juz tyle.

Pierwszy wtrysk do roboty, wymiany?

Załączone pliki


Użytkownik ognistysmall edytował ten post 20:33, 19.05.2014

  • 0

#30 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 23.05.2014

u mnie tak wtryski wymienione wszystkie filtry oleje itp.Po podpięciu pod komputer mechanikowi pokazało że ma za niskie napięcie przy rozruchu czy jakoś tak i dałem rozrusznik do regeneracji.Nie dało to nic.  moze zapalic. Na początku palił na plaka a teaz próbowałem i nawet na plaka nie łapie.:/ ręce opadają . Jutro o 18 musze wracać do UK a auto uziemione:/:/:/


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq