XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z odpalaniem 2.2 i-ctdi
#1
Napisano 15:13, 02.08.2013
#2
Napisano 07:20, 03.08.2013
#3
Napisano 09:10, 03.08.2013
CRV 2,2 ictdi 2007
CB500S 2002
#4
Napisano 19:42, 14.08.2013
po podpięciu nie ma błędów ale nadal nie odpala co zostało zrobione:
-wtryski sprawdzone w serwisie BOSCH
-pompa i czujnik, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzone na innym 2.2 cdti są ok
-po wizycie spec diagnosty wymieniony ecu silnika immo przeprogramowane
problem nie znikł tylko złotówki a nadal nie odpala, objawy...
po zakręceniu rozrusznikiem silnik złapie ale natychmiast zgaśnie , lecz po kolejnym szybkim przekręceniu kluczykiem nie łapie nic
ALE kiedy odczekam az przekaźniki się wyłączą za schowkiem kręce i ponownie łapie i gaśnie
co jeszcze moge zrobić
podejrzewam immobilajzer bo czytałem kilka tematów ze to było przyczyną, jest możliwość sprawdzić immo czy działa albo jak ma migać i ile razy zielony kluczyk proszę o pomoc bo to jest moja pierwsza HONDA...
#5
Napisano 21:00, 14.08.2013
#6
Napisano 21:52, 14.08.2013
Tuned by Cinsoft
#7
Napisano 08:34, 15.08.2013
Jest jeszcze:
Accord 1.8 iS Vtec CG8 Pirate Black Pearl
Accord 2.2 CB7
#8
Napisano 21:47, 15.08.2013
[ Dodano: 2013-08-29, 16:18 ]
Witam, problem z odpaleniem zlikwidowany winą był obcięty klin koła zębatego , przesuniety o dwa zęby i zablowany w takiej pozycji, na wałku z którego czujnik czytał obroty dziękuje za wszystkie wskazówki. Wreszcie śmigam accordem
#9
Napisano 20:01, 12.11.2013
#10
Napisano 18:11, 09.01.2014
#11
Napisano 23:05, 28.01.2014
Witam.Podepnę sie pod temat.Mam ten sam problem migajaca kontrolka świec zarowych i auto nie przyspiesza jak trzeba.Wiem,że trzeba zdiagnozować temat,ale mam inne pytanie.Czuy można w tym trybie awaryjnym który opisałem przejechać jakies 100km?
#12
Napisano 19:07, 30.01.2014
Witam
mam podobny problem ze swoim accordem 2.2. Jak jest nagrzany pali normalnie ale jak jest zimno 0* lub poniżej zera nie chce za bardzo palić, ciężko mu bardzo albo wogule nie odpala. Zatankowałem na stacji bp on ultimate cały bak i odtej pory zaczeły się takie problemy z odpalaniem. Mechanik wyczyścił mi cały układ paliwowy, wymienił filtr paliwa i wyczyścił zawór cr ale nadal to samo. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?
#13
Napisano 08:45, 13.02.2014
Witam.Podepnę sie pod temat.Mam ten sam problem migajaca kontrolka świec zarowych i auto nie przyspiesza jak trzeba.Wiem,że trzeba zdiagnozować temat,ale mam inne pytanie.Czuy można w tym trybie awaryjnym który opisałem przejechać jakies 100km?
Mam podobny problem ze swoją Hanią Posiadam auto od 2 miesięcy silnik 2.2. Początkowo zaczęła mrugac kontrolka świec żarowych zdziwiło mnie to ale wyszukałem na forum że może być to filtr paliwa. Od razu wyczyściłem ten przy baku a drugi przy komorze silnika wymieniłem na nowy (128zł).Wszystkie objawy ustały ale nie na długo. Po 2 dniach auto miało cięzko odpalic a następnie nie odpaliło w ogóle Co to może być ? Proszę o pomoc
Koledzy, ja miałem podobny przypadek, pojawiająca się kontrolka świec żarowych, a przy tym duży ubytek mocy:(
Pomogło przeczyszczenie zaworu EGR (był na maxa zapchany)....
powodzenia.
#15
Napisano 07:45, 17.02.2014
Czyszczeniem EGR zajmował się mechanik, nie chcę nikogo wprowadzać w błąd i tłumaczyć gdzie on się znajuduje ponieważ na 100% pewien nie jestem.... Wiem tylko, że jak za pierwszym razem próbował do niego dotrzeć to był problem (w wniku sporej ilości sadzy zawór zapiekł się) i sporo się namęczył...
Po 2 latach robione było ponownie czyszczenie , ale już tylko profilaktycznie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych