Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z odpalaniem 2.2 i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#31 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:21, 23.05.2014

Akumulator masz nowy bo to podstawa ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#32 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 23.05.2014

Ja mam dwa akumulatory w drugim samochodzie łapie na dotyk, nawet mocno rozladowany. A tutaj potrafię dwa pełne rozładować, mi tylko błędy z ciśnieniem wyskakiwaly. Ale w sumie mam od jakiegoś czasu wyższe spalanie, trochę zamule no i ten test.. Wydaje mi się ze mam dwa wtryski walniete. Co ciekawe mechanik mi powiedział że robił ostatnio w niej wtryski i taniej wyszło nowe za 500zl jeden niż regeneracja za 400 w górę..
  • 0

#33 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 27.05.2014

tak kupiłem nowy akumulator i nic to nie dało:/ drugi mechanik mi powiedział znow że to będzie albo pompa paliwa albo jakis tam czujnik na niej który jest odpowiedzialny za ciśnienie dawane na wtryski i zamiast około 19 barów daje niecałe 13. I teraz kolejny wydatek na pompe z czujnikiem (sam czujnik 450 zł). Spróbuje jeszcze tego i jak nie pomoże to już podpalę i zepchnę paścia do kanału:/:/:/. Nigdy się tak na hondzie nie zawiodłem :/


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#34 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:57, 28.05.2014

Przerobiłeś już rozwiązania z poniższego wątku ?

 

http://www.accordklu...2-i-ctdi-2003r/

 

Na aukcjach nie brakuje używanych części z młodszych poliftów i CRV gdzie jest identyczny silnik N22A1 co w przedliftach to podmianki czujników / zaworków można zrobić w rozsądnej cenie ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#35 darek85

darek85
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Mansfield
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CR-V
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 03.06.2014

Piszę tu żeby nie zakładać nowego tematu. Wczoraj po zakupach na ciepłym silniku nie mogłem odpalić auta, kręciłem około 6-7 sekund, dopiero za drugim razem odpalił od razu. Filtry były wymieniane około 3tyś mil temu. Dodam że podczas jazdy na autostradzie przy stałej prędkości słychać co jakiś czas załączające się głośne klekotanie. Po mocnym wciśnięciu pedału klekotanie ustępuje. Miał ktoś podobny przypadek? Mam jechać do serwisu żeby to kompem sprawdzili?


  • 0

#36 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 03.06.2014

eureka :D po wydaniu prawie 3 tys zł :D auto naprawione :D w końcu samochód trafił do kumatego mechanika który stwierdził że poszedl zawór na listwie CR :D i miał racje :P tzn zatarł się ten zawór. Po rozkręceniu i rozruszaniu go auto pali na tyk :P. Zapobiegawczo wymieniłem całą listwe wraz z zaworem na nową ;) i to była przyczyna moich problemów:P. dziękuje dowidzenia :D

a co do wątka kolegi wyżej to też mam to klekotanie i nie wiem co to jest. Wydobywa się tak jak by z okolic kolektora wdechowego(tak tak kolektor wymieniony bo był pęknięty i nadal nic poza zlikwidowaniem smrodu w kabinie). Łańcuch rozrządu to nie jest bo to słychać tylko przy dodawaniu gazu i tak jak napisałem wcześniej wydobywa się on tak jak by z okolic kolektora/katalizatora.

 

 

 Co ciekawe mechanik mi powiedział że robił ostatnio w niej wtryski i taniej wyszło nowe za 500zl jeden niż regeneracja za 400 w górę..

 

to zapytaj go gdzie te nowe za 500 zł znalazł :P bo jak się orientowałem to w aso koszt 1 coś około 1800 zł :P regenereacja (zalezy od zakłądu) ja dawałem np 380zł.Może mówiąc "nowe" miał na myśli inne używane. Na to nie ma gwarancjii a jak zregenerujesz to daja na 2 lata ;) i bd swiety spokoj 


Użytkownik vinchenzo edytował ten post 14:55, 03.06.2014

  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#37 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 26.06.2014

To kupuj w aso promocja ;)
Czemu zacząłeś od wtryskow? Norma to tester i sprawdzenie ciśnienia później pompa, a na końcu wtryski.

U mnie poszła listwa paliwowa za niskie ciśnienie i jeden wtrysk.

Polecam każdemu z tymi objawami aby zrobił test przelewowy i pojechał na tester.

Pozdrawiam!
  • 0

#38 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 30.06.2014

a co z klekotaniem?? czy może to być katalizator?? 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#39 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 30.06.2014

Klekotanie czy taki bardziej stuk ?Jak stuk to moze sie konczy dwumasa a jak klekotanie to moze cos tam sie obluzowalo. Nie wiem nie mialem :P


  • 0

#40 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:36, 01.07.2014

To kupuj w aso promocja ;)
Czemu zacząłeś od wtryskow? Norma to tester i sprawdzenie ciśnienia później pompa, a na końcu wtryski.

U mnie poszła listwa paliwowa za niskie ciśnienie i jeden wtrysk.

Polecam każdemu z tymi objawami aby zrobił test przelewowy i pojechał na tester.

Pozdrawiam!

Samemu można zrobić test przelewowy??

Jaki tester? Możesz jaśniej? Chodzi o komp, HDS, czy co??


  • 0

#41 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 01.07.2014

klekotanie bo tylko przy dodawaniu gazu a jak jej mocno przycisne to klekotanie jak by cichnie. Słychać delikatnie ale juz nie tak jak przy lekkiej jeździe. Dwumasa jest ok bo nie czuje nic przy korzystaniu ze sprzęgła i łapie normalnie ;)


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#42 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 01.07.2014

klekotanie bo tylko przy dodawaniu gazu a jak jej mocno przycisne to klekotanie jak by cichnie. Słychać delikatnie ale juz nie tak jak przy lekkiej jeździe. Dwumasa jest ok bo nie czuje nic przy korzystaniu ze sprzęgła i łapie normalnie ;)

Z tym klekotaniem to nie wiem jak u mnie, poki co jestem za granica bez samochodu to nawet nie mam jak sprawdzic ;) To raczej nie to ale od spodu silnika powinno byc widac gume od turbiny. U mnie kiedys zerwala sie obejmka i w sumie cos tam stukalo. Zawsze mozna sprawdzic, ewentualnie na dwie osoby jedna gazuje druga proboje problem dojrzec

 

Samemu można zrobić test przelewowy??

Jaki tester? Możesz jaśniej? Chodzi o komp, HDS, czy co??

Pewnie! Jest gdzies opisane jak to zrobic. Ja w sumie zrobilem to na szybkiego zajelo mi to z 3 min. poodbpinaj od gory wezyki wsadz jedna strona do pojemniczka, druga zatkaj. Pal samochod i powinno sie zbierac paliwo w zbiorniczkach. U mnie ten wtrysk ktory byl walniety w ciagu ok. 10-15sec odpalania przelal z 100ml a inne po ok. 5ml.

 

Tester to jest komputer serwisowy, sprawdza wszystkie parametry, bledy, etc.


  • 0

#43 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:53, 01.07.2014

ok, to będę musiał poszukać jka zrobić ten test. Dzięki.


  • 0

#44 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:49, 02.07.2014

Edit: nie znalazłem na tym forum jak zrobić próbę przelewową w nasych dieslach, więc będę rad za cenne wskazówki.

Wczoraj byłem na HDS-ie. Błąd 1065, czyli standard.

Jednak w opisie nie ma nakierowania na wtryski.


  • 0

#45 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 02.07.2014

Też nie moge tego teraz znalesc. Wpisz sobie na youtube test przelewowy bedzie widac co zrobic ;) Po prostu musisz do pojemniczkow powpinac przewody z wtryskow te powrotne nic innego.

 

 

 

Pozdrawiam


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq