nic nie robiąc z brak uczasu zauważyłem że me auto samo się naprawiło no i u mnie problem tylko na zimnym.. ale dzięki
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z odpalaniem 2.2 i-ctdi
#61
Napisano 14:34, 16.02.2015
#62
Napisano 23:18, 18.04.2015
Witam wszystkich. Mam bardzo podobny problem z tym ze u mnie już od dłuższego czasu nie pali wogole tylko na samo-start. Wymieniłem do tej pory: 4x wtryski pompę paliwa, filtr paliwa, czujnik (zawór z wyczka na listwie), nie mam więcej pomysłów. Dodam ze jak jest zimny przy pierwszym starcie zapala sie kontrolka od silnika i zaraz po kilku metrach przejechanych kontrolka od świec. Proszę pomóżcie jeżeli macie jakieś pomysły!To i ja dorzucę swoje 5 groszy, mam podobne problemy a mianowicie:
Mam problemy z odpalaniem, musi dość długo kręcić zanim załapie paliwko. błąd P1065 - zbyt niskie cisnienie w listwie paliwowej
Wymieniłem filtr paliwa (filtron - mozliwa przyczyna) , akumulator, zawór na listwie cr (340zł - mam do sprzedania jak ktos potrzebuje bo okazało się że nie naprawiło się), przeczyszczony zawór przy pompie wysokocisnieniowej. Niestety nie przyniosło to skutków porządanych. Mam wrażenie jak by układ się zapowietrzał. Jak się zgasi auto to po chwili gruszka paliwowa jest miękka. i Zanim odpali musi pokręcić. ma ktoś pomysł ?
Użytkownik mcgregor16 edytował ten post 23:19, 18.04.2015
#63
Napisano 01:30, 19.04.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#64
Napisano 18:05, 19.04.2015
#65
Napisano 21:04, 19.04.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
P1384 sprawdz przekaznik od swiec lub swiece zarowe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#66
Napisano 21:10, 19.04.2015
#67
Napisano 06:58, 20.04.2015
Jaki masz filtr paliwa zalozony ? Czasamiblad P1065 moze wywalac przez zly filtr paliwa
Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkP1384 sprawdz przekaznik od swiec lub swiece zarowe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#68
Napisano 15:35, 23.08.2015
Problem z honda 2.2 icdti . Autko po przekroczeniu 2500 wchodzi w tryb awaryjny miga kontrolka świec żarowych , odpala normalnie natomiast jak sie zagrzeje juz nie chce odpalic , odpala wtedy tylko na plaku .
Błedy które pokazał komp to :
p 1065
p 1237
p 16a4
p 2004
co one oznaczaja ?
#69
Napisano 15:58, 23.08.2015
Na początek trzeba założyć nowy filtr paliwa Bosch (czyli taki jaki był montowany fabrycznie) i ew. później można podjechać do kogoś na diagnostykę wtrysków (próba przelewowa).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#70
Napisano 21:35, 23.08.2015
Problem z honda 2.2 icdti . Autko po przekroczeniu 2500 wchodzi w tryb awaryjny miga kontrolka świec żarowych , odpala normalnie natomiast jak sie zagrzeje juz nie chce odpalic , odpala wtedy tylko na plaku .
Błedy które pokazał komp to :
p 1065
p 1237
p 16a4
p 2004
co one oznaczaja ?
Na Twoim miejscu nic bym sam nie robił, błędy:
P1065 i P0087 świadczy o niskim ciśnieniu paliwa na listwie wtryskowej
P1237 to ciśnienie doładowania
P16a4 błąd wewnętrznego obwodu ECM
P2004 to zawór IMRC
Sam widzisz że przyczyn może być wiele, niskie ciśnienie paliwa to nie tylko filtr ale i pompa, listwa itp.
Poszukaj na forum dobrego mechanika z Twoich stron.
Pozdrawiam.
#71
Napisano 07:38, 24.08.2015
Dar70es, poczytaj trochę forum, szarpanie przy przyśpieszaniu i mruganie kontrolki świec to jest typowy objaw problemów z filtrem paliwa a to może zrobić sam i nie dać się naciągnąć specjalistom na wymianę połowy układu paliwowego ...
Jak to nie pomoże to dopiero trzeba będzie przyjrzeć się wtryskom i listwie paliwowej:
http://www.accordklu...dopiero-odpala/
http://www.accordklu...2-i-ctdi-2003r/
Happy Owner Never Drives Anything else.
#72
Napisano 21:11, 25.08.2015
Pozdrawiam i życzę szybkiego i nie drogiego rozwiązania problemu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych