Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gaśnie po przełaczeniu na gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
126 odpowiedzi w tym temacie

#76 arko1233

arko1233
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Dziadowa Kłoda
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 26.12.2014

Niedawno kupiełem swojego acco już z gazem i mam dokładnie to samo. Czeka mnie z lpg grubszy serwis bo coś mi sie wydaje ze od momentu załozenia czyli 2009r nie było z tym nic robione po przewody są już spękane i sparciałe. 

Ogólnie śmiga dobrze ale czasem ma odpał i po ponownym odpaleniu już nieche się przełączyc na gaz , gaśnie poprostu i nie reaguje na gaz .


  • 0

#77 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:23, 26.12.2014

Może i wymyślam, ale wiesz Miloszzz, już troche za dużo ostatnio na całą instalacje wydałem, bardzo kieszeń to odczuła.

 

bo samochod to skarbonka a nie lokata kapitału. Ustaw na 30 i zapomnij o temacie. Poza tym to gazownik powinien wiedzieć jaka wartość bedzie odpowiednia. :) 


  • 0

#78 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:08, 26.12.2014

Dokładnie. Jeśli gazownik ustawia 90stopni to d... nie gazownik.

Wysłane z mojego C5303
  • 0

#79 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:04, 27.12.2014

DO ZAMKNIĘCIA


  • 0

#80 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:12, 17.01.2015

Jednak nie do zamknięcia..... :-/

Dopiero się cieszyłem z pracy którą wykonał mechanik, a którą opisałem kilka stron wstecz.
To ten post: http://www.accordklu...a-gaz/?p=595937

Nie minął miesiąc i wczoraj znowu zrobiło się to samo, czyli znowu wężyk idący od butli do elektrozaworu pod maską zapchał się zapewne.
I w związku z tym kieruję do Was moje pytanie: Czy to możliwe, żeby po 7 latach (bo tyle mia instalacja) miedź z wężyka się... (nawet nie wiem jak fachowo opisać) skruszala??... A może jednak z butli jakiś syf się dostaje?... Teraz już nie będę winił stacji jak poprzednio, bo od tamtej pory w jednym miejscu na BP tankuje.

A może warto rozpatrzyć wymianę wszystkich wężyków na te plastikowe czy tam jakieś inne, bo ten mechanik mi o nich coś wspominał.
  • 0

#81 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:29, 17.01.2015

7 letnia instalacja to imho dość sporo i mogą się dziać takie rzeczy.


  • 0

#82 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:16, 17.01.2015

Wymień na faro i butla do czyszczenia.
  • 0

#83 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:38, 18.01.2015

W butli siedzi ze 30l gazu :-)
Wszędzie Gdzie miedź, to facet powiedzial że wlasnie te faro zamontuje. 3-4h pracy wycenił na 90zł. Warto?
O czyszczeniu butli z nim nie gadałem.
  • 0

#84 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:28, 18.01.2015

To jeszcze coś dodam do tematu . Miałem niedawno również problem z gasnącym silnikiem po przełączeniu na gaz . W moim przypadku pomogła regulacja gazu . ( Instalacja KME , wtryski Hana ) 


  • 0

#85 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:49, 18.01.2015

Regulacja była robiona po zakupie, jak i przy grudniowym "remoncie", który opisałem wcześniej.
  • 0

#86 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:57, 18.01.2015

Regulacja była robiona po zakupie, jak i przy grudniowym "remoncie", który opisałem wcześniej.

Opisałem w skrócie  ''mój'' przypadek i co pomogło  :) . Oprócz tego na niskich obrotach podczas przyspieszania ( jazda na gazie ) występowały dławienia silnika . W tym momencie już tego nie ma . 


  • 0

#87 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:24, 19.01.2015

No i co....... Wymienione dziś zostały wszystkie przewody na FARO i... dalej to samo :-(
Panowie, o co tu chodzi, bo ja już nie mam siły do tej instalacji. Pół roku po zakupie (lipiec 2013) jeździłem DOSŁOWNIE bez żadnych problemów. A tymczasem od początku grudnia dalej jest ten sam problem...
  • 0

#88 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:53, 19.01.2015

No i co....... Wymienione dziś zostały wszystkie przewody na FARO i... dalej to samo :-(
Panowie, o co tu chodzi, bo ja już nie mam siły do tej instalacji. Pół roku po zakupie (lipiec 2013) jeździłem DOSŁOWNIE bez żadnych problemów. A tymczasem od początku grudnia dalej jest ten sam problem...

Zmień gazownika bo jak czytałem ten wątek to na koniec mało mi brzuch nie pękł ze śmiechu.........


  • 0

#89 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:57, 19.01.2015

Dobrze, każdy tylko tyle umie doradzić...........

Już dwóch różnych zna moje problemy od grudnia i jakoś żaden nie wie do końca co się dzieje. Może mam pół Radomia zjeździć, kasy nazostawiać u nich, a będzie jak jest teraz... Więc jeśli tylko i wyłącznie tyle umiesz doradzić, to po co wogóle wtrącasz się do tematu, nie wnosząc przy tym nic ciekawego...

 

P.S.

Aaa, już wiem czemu tylko tyle potrafisz powiedzieć, jak zobaczyłem co masz w podpisie.

Gdybym tylko miał do Ciebie 50, a nie 150km to chętnie przejechałbym się do Ciebie, ciekawe czy byłbyś taki mądry i odrazu namierzył co jest problemem i go usunął tak, aby wszystko było ok...


Użytkownik Palo edytował ten post 19:00, 19.01.2015

  • 0

#90 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:29, 20.01.2015

Co można zrobić to gaz z butli w powietrze wypuścić, wielozawór wyciągnąc i wyczyścić butlę w środku.

Później przedmuchać przewody sprężonym powietrzem, sprawdzić czy filtr nie puścił syfu dalej do reduktora, wyczyścić wielozawór.

Na koniec sprawdzić czy jest syf w przewodzie tankowania jeszcze.

 

Jak gazownik wymieniał przewody wiedząc co za syf siedział tam wcześniej i to samo siedziało przy wymianie na faro obowiązkowo powinien powiedzieć że należy wyczyścić butlę bo to w niej jest pełno syfu.

 

Z ciekawości - zauważyłeś że tankowanie trwa dłużej niż normalnie?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq