Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gaśnie po przełaczeniu na gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
126 odpowiedzi w tym temacie

#61 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 00:22, 26.12.2014

Ja mam lato na 25 a zimą właśnie na 30 albo 35. Generalnie Hondy szybko się nagrzewają. Na nic nie wpłynie.


  • 1

#62 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:25, 26.12.2014

No właśnie tak to nie mogę narzekać, bo dosyć szybko można odczuć wzrastające ciepło nawet w samym nadmuchu.

Ok, dzięki Miloszzz, w sobotę albo po niedzieli podjadę do gościa aby mi zmniejszył tą temperaturę.  :)


  • 0

#63 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 00:26, 26.12.2014

Nie ma za co. :B


  • 0

#64 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:16, 26.12.2014

Ja mam ustawione cały czas chyba 31. Jak się robi zimno to włączam podgrzewacz listwy wtryskowej.
Przy takich ustawieniach po max 1km na gazie jedzie. Temperaturę tak mam od początku a jakieś 30- 40kkm temu założyłem podgrzewacz

Wysłane z mojego C5303
  • 0

#65 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:27, 26.12.2014

Ja mam ustawione cały czas chyba 31. Jak się robi zimno to włączam podgrzewacz listwy wtryskowej.
Przy takich ustawieniach po max 1km na gazie jedzie. Temperaturę tak mam od początku a jakieś 30- 40kkm temu założyłem podgrzewacz

Wysłane z mojego C5303

 

Aaa no to widzisz, Ty masz podgrzewacz dodatkowo założony...   :P


  • 0

#66 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:33, 26.12.2014

Założyłem sobie ze względu na cenę wtrysków bo jeden kosztuje ponad 200zł a u mnie pomiar temperatury jest w reduktorze a nie przy lub na listwie jak to w innych instalacjach jest zrobione.
Takie dodatkowe zabezpieczenie żeby nie trzeba było ustawiać wysokiej temperatury przełączenia.
Ale 30 do 35 stopni to normalna temperatura przełączenia. Ewentualnie trzeba się będzie pobawić korektami na zimnym jeśli będą jakieś problemy z przygasaniem po przełączeniu. Jeśli wtryski nie są zaklejone to spokojnie można ustawiać.

Wysłane z mojego C5303
  • 0

#67 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:36, 26.12.2014

To może lepiej dać już te 40-45 stopni na zimę? Tak dla bezpieczeństwa...


Użytkownik Palo edytował ten post 09:01, 26.12.2014

  • 0

#68 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:11, 26.12.2014

dla jakiego bezpieczeństwa? Masz 15 letni samochód, nie rozczulaj się nad nim jak nad nówką. :D


Użytkownik Miloszzz edytował ten post 11:11, 26.12.2014

  • 0

#69 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 11:20, 26.12.2014

Miloszzz pisałeś do mnie czy Palo?


Wysłane z mojego C5303
  • 0

#70 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:23, 26.12.2014

Generalnie im wyższa temperatura przełączania tym lepiej dla wtryskiwaczy i membrany w parowniku (czy reduktorze jak kto woli).  30 stopni to temperatura optymalna według mnie i nie jest zalecane ustawianie niższej co nie znaczy, że np przełączanie przy 25 stopniach od razu zniszczy samochód :)

ps. centralka LPG monitoruje temperaturę wody w parowniku a nie oleju w silniku.


Użytkownik h1tman edytował ten post 11:24, 26.12.2014

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#71 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:34, 26.12.2014

do Palo.


  • 0

#72 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:40, 26.12.2014

Generalnie im wyższa temperatura przełączania tym lepiej dla wtryskiwaczy i membrany w parowniku (czy reduktorze jak kto woli).  30 stopni to temperatura optymalna według mnie i nie jest zalecane ustawianie niższej co nie znaczy, że np przełączanie przy 25 stopniach od razu zniszczy samochód :)

ps. centralka LPG monitoruje temperaturę wody w parowniku a nie oleju w silniku.

Ustawię 40 na wszelki wypadek.

A co to temperatury oleju/wody to ja się ciągle uczę.  :P  Teraz będę wiedział.

 

dla jakiego bezpieczeństwa? Masz 15 letni samochód, nie rozczulaj się nad nim jak nad nówką. :D

Nie wiem jak Ty, ale ja mimo wieku auta wolę mieć swego rodzaju "bezpieczeństwo" całego układu, niż później mam wywalać kasę, bo coś tam się znowu zepsuło...


  • 0

#73 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:12, 26.12.2014

Ustawiaj ile chcesz. Ja przy swoich ustawieniach zrobiłem 80kkm i nic nie nie dzieje ani z wtryskami ani reduktorem.

Wysłane z mojego C5303
  • 0

#74 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:17, 26.12.2014

Nie wiem jak Ty, ale ja mimo wieku auta wolę mieć swego rodzaju "bezpieczeństwo" całego układu, niż później mam wywalać kasę, bo coś tam się znowu zepsuło...

 

dlatego ustaw na 30 i przestań wymyślać.


  • 0

#75 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:34, 26.12.2014

dlatego ustaw na 30 i przestań wymyślać.


Może i wymyślam, ale wiesz Miloszzz, już troche za dużo ostatnio na całą instalacje wydałem, bardzo kieszeń to odczuła.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq