XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
gaśnie po przełaczeniu na gaz
#91
Napisano 13:21, 20.01.2015
1. Dzis rano (q ze podworko mam duże i otwarte) poluzowalem w wielozaworze ten wylot gdzie elektrozaworek siedzi. Ale że upuszczalem powoli, to przez ponad pól godziny niecale 4-5l upuscilem, a jest jeszcze jakies 25.
2. Nie wiem czy samemu dam rade wyjac butle, czy by nie zlecić znajomemu który i ma kanał i sam taka operacje w swojej omedze robił.
3. Jak samemu moge sprawdzić, czy jest syf w przewodzie tankowania?
4. No ten gszownik cos wspominam, ale nie wiem czemu nie spytalem, dlaczego w takim razie tego nie zrobił. Ok, tu mój błąd.
5. Wiesz co, w sumie to ciezko mi stwierdzić. Na statoilach niezbyt szybko się tankuje. Na BP moze troszke szybciej.
#92
Napisano 15:25, 20.01.2015
1. Ale przecież przy butli masz elektrozawór - w jaki sposób udało Ci się upuścić bez podania zasilania na niego? Czy podawałeś zasilanie na niego?
Najwygodniej chyba byłoby odkręcić przewód przed elektrozaworem pod maską, dopiąć przewód który wyprowadzi gaz poza auto tak w powietrze kilka metrów od auta.
Podać zasilanie na elektrozawór przy butli i wywalić gaz. Tylko obowiązkowo dobrze zamocować przewód bo ciśnienie może zrzucić przewód dołożony do instalacji za elektrozaworem lub drugi koniec może latać w powietrzu sobie i w najlepszym przypadku ktoś po twarzy dostanie przewodem bo o możliwości wybuchu / samozapłonu nic nie będe mówił.
2. Bez większego problemu powinieneś wyjąć butlę bez kanału.
3. wykręcić przy wielozaworze i przy zaworze tankowania i przedmuchać.
#93
Napisano 15:35, 20.01.2015
#94
Napisano 16:52, 20.01.2015
Przemkowal, myślę że odpowiem na każdy akapit
1. Dzis rano (q ze podworko mam duże i otwarte) poluzowalem w wielozaworze ten wylot gdzie elektrozaworek siedzi. Ale że upuszczalem powoli, to przez ponad pól godziny niecale 4-5l upuscilem, a jest jeszcze jakies 25.
2. Nie wiem czy samemu dam rade wyjac butle, czy by nie zlecić znajomemu który i ma kanał i sam taka operacje w swojej omedze robił.
3. Jak samemu moge sprawdzić, czy jest syf w przewodzie tankowania?
4. No ten gszownik cos wspominam, ale nie wiem czemu nie spytalem, dlaczego w takim razie tego nie zrobił. Ok, tu mój błąd.
5. Wiesz co, w sumie to ciezko mi stwierdzić. Na statoilach niezbyt szybko się tankuje. Na BP moze troszke szybciej.
Skoro odkręcałeś trzpień elektrozaworu ten na klucz 17 mm znaczy że gaz ze zbiornika wychodzi i wielozawór jest ok.
Przez 20 kilka lat jak montuję LPG nie zdarzyło się aby było tyle syfu w zbiorniku że blokowało wypływ gazu,sądzę że przyczyna leży w czum innym.
#95
Napisano 18:43, 20.01.2015
1. Przepraszam za tą poważną wtopę z podaną przeze mnie ilością gazu. Przesadziłem i to baaardzo.
POPRAWKA: Zakręciłem zawór od gazu przy butli i powoli odkręciłem trzpień elektrozaworu przy butli. Dosyć sporo tego gazu mi się ulotniło, ale zapewne był to gaz znajdujący się w wężu biegnącym pod autem.
2. Adamie, nie zaśmiecajmy tematu, tylko pozostańmy na PW, a tu już tylko dodam wyniki po (mam nadzieję) udanej naprawie.
Jeśli jednak ktoś miałby swoje zdanie, to chętnie przyjmę.
#96
Napisano 18:46, 20.01.2015
1. Przepraszam za tą poważną wtopę z podaną przeze mnie ilością gazu. Przesadziłem i to baaardzo.
POPRAWKA: Zakręciłem zawór od gazu przy butli i powoli odkręciłem trzpień elektrozaworu przy butli. Dosyć sporo tego gazu mi się ulotniło, ale zapewne był to gaz znajdujący się w wężu biegnącym pod autem.2. Adamie, nie zaśmiecajmy tematu, tylko pozostańmy na PW, a tu już tylko dodam wyniki po (mam nadzieję) udanej naprawie.
Jeśli jednak ktoś miałby swoje zdanie, to chętnie przyjmę.
No skoro gaz był w przewodzie zasilającym to auto powinno działać na LPG. Co do PW jak najbardziej jeszcze na razie jestem.
#97
Napisano 19:16, 27.01.2015
U mnie gasł na jałowym, w trakcie jazdy po wbicu na gazł zaraz przełączał z powrotem na bp . Po jakimś czasie już wgl nie chciał się przełączyć i jezdziłem na bp . Wina leżała po stronie elektryki , niby coś z napięciami było nie tak w każdym razie problem został rozwiązany
#98
Napisano 13:54, 30.01.2015
Sprawa kolegi Palo chyba rozwiÄ…zana
#99
Napisano 17:54, 30.01.2015
Tak tak, po weekendzie się zbiorę i wszystko opiszę co i jak. Dopiero wtedy też będę miał czas do kogoś podjechać i skalibrować LPG, bo trochę przymulony jest teraz to po pierwsze, a po drugie CZASEM potrafi mi zgasnąć na skrzyżowaniu przy dojeździe do świateł.
#100
Napisano 18:18, 30.01.2015
Zapraszam do mnie , ale w sumie masz pod ręką tego co robił regenerację reduktora -jedź niech poprawia tak aby było wszystko ok,a z tym gaśnięciem podczas dojeżdżania do świateł to możliwe że reduktor się pompuje z ciśnieniem,pojeździj troszeczkę i nie żałuj pedału gazu niech reduktor trochę popracuje a w sumie sam regulator-wiesz o czym piszę 27 mm klucz
#101
Napisano 18:22, 30.01.2015
Pedału na ekspresówce dziś nie żałowałem. Pod górki nie chciał ciągnąć, dopiero z górek poleciał max 150km/h... Dalej nie miał siły.
Bardzo chętnie bym, skorzystał z Pana usług (i szczerze dziękuję za zaproszenie) , bo jest Pan naprawdę znającą się osobą w temacie, a przy okazji pomóc potrafi i doradzić, ale nie popuszczę tamtemu partaczowi. I tak odwaliłem teraz za niego kawał roboty, więc niech podwija rękawy i ustawia gaz, abym więcej do niego nie musiał już jechać
#102
Napisano 18:36, 30.01.2015
Masz kabelek to zrób autokalibrację i będzie lepiej jak teraz,do mnie masz 100 km to jest na prawdę nie daleko,jak by co to jeszcze raz zapraszam
Nawet mam do regulacji sondę AFR w razie potrzeby jej użyjemy
#103
Napisano 15:34, 31.01.2015
Pojedź do Adama, zrób gaz i zapomnij o temacie. Na koniec pojedź do poprzednika, powiedz mu jakim jest fachowcem i obsmaruj na lpg-forum - partaczy nie potrzebujemy!
#104
Napisano 17:45, 31.01.2015
Pojedź do Adama, zrób gaz i zapomnij o temacie. Na koniec pojedź do poprzednika, powiedz mu jakim jest fachowcem i obsmaruj na lpg-forum - partaczy nie potrzebujemy!
Pisałem z Nim już w tym temacie, ale do niego mogę dopiero po następnym weekendzie. Także teraz albo pojadę do tamtego kolesia, albo żeby się z nim nie szarpać do znajomego który coś tam się orientuje (a napewno bardziej niż ja), i ustawi tak, żebym tylko mógł "przejeździć" te półtorej tygodnia.
#105
Napisano 08:49, 24.02.2015
I Hanka dalej swoje..............
Panowie, mam pytanie...
Czy źle wygerulowane/wogóle nie regulowane zawory mogą mieć jakiś wpływa na pracę silnika na LPG? Pytam, bo już prawie dwa miesiące borykam się ze swoim problemem...
Przy pomocy p. Adama Rogowskiego (mimo wszystko dzięki wielkie mu za tę całą pomoc) wyczyściłem reduktor i kupiłem do niego nowy czujnik temperatury, wymieniłem węże na Faro, kupiłem nowy elektrozawór, nawet (w zeszłą sobotę) ostatnia wymiana oleju i wszystkich filtrów też na wiele się nie zdała. Auto notorycznie robi mnie w konia... Raz potrafi przejechać 40km bez problemu, a innym razem na tym samym dystansie przy "większym bucie" silnik nawet 8x potrafi sam przełączyć się na Pb, mimo że butla jest pełna. To jest bardzo denerwujące, a niestety muszę nim jeździć do pracy, gdzie miesięcznie ok. 2-2,5k km robię.
Użytkownik Palo edytował ten post 08:51, 24.02.2015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych