moze masz podrobe, ja tam nie widze tego klopotu, trw to dopiero czarnuch, wracajac do bicia (ok. lekkiego drzenia) nic z tym poki co nie robie...BTW strasznie pylą te ATE dawno nie miałem tych klocków...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 18:49, 28.06.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#77
Napisano 20:16, 28.06.2013
moze masz podrobe, ja tam nie widze tego klopotu, trw to dopiero czarnuch,BTW strasznie pylą te ATE dawno nie miałem tych klocków...
Też mam klocki ATE od pawpor-a. I też mi pylą bardzo-no a chyba oryginały jak od Kolegi z forum
#78
Napisano 20:30, 28.06.2013
#79
Napisano 20:51, 28.06.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#80
Napisano 23:06, 28.06.2013
Test owalności na przeglądzie, przy pierwszym podejściu pokazał: 0.28 mm lewy przód, 0.39 mm prawy przód. 0.09 i 0.11 mm tył. Moje pomiary czujnikiem znajdziecie wcześniej.
Mechanik przejrzał zawieszenie, itd. wszystko OK. Uznał, że jak na świeżo przetoczone tarcze, to bicie jest wyjątkowo duże. Jeszcze raz wjechał na rolki i zdziwienie! Owalność na przodzie jest 0.27 i 0.27 mm! Za duże, ale mniejsze niż za pierwszym razem! Czyżby tarcze zdążyły ostygnąć?
Zalecenie pokontrolne: wymienić tarcze.
Ponownie kolega pawpor z brakeparts. (Polecam, szybko i tanio).
Na przód założone to co na tył: tarcze Zimmermann i klocki EBC black. Czujnikiem zegarowym zmierzyłem tarcze przed wymianą i po. Przed było takie bicie jak wcześniej, a na nowych tarczach 0.01 i 0.02 mm! Cudo! Mimo tego, że piasty miały większe bicie. Myślę, że kluczowy jest fakt, że tarcze stykają się idealnie z piastami tylko wokół śrub mocujących, a owalność piast można zmierzyć tylko w pewnej odległości od śrub.
Dodatkowo wymiana płynu na ATE iiiiii........
NIE MA ŻADNEGO BICIA! KIEROWNICA PRZY HAMOWANIU ANI DRGNIE!
Na razie hamuję delikatnie, ale myślę, że już będzie OK. Szkoda tylko, że nie wiem na 100%, czy winne były tarcze, czy płyn? Myślę, że jednak tarcze. Nigdy więcej przetaczania!
#81
Napisano 06:57, 29.06.2013
Ja na ate robie 80 tys wiec nie pyla. Pozdr
To co ty masz hamulec aero czy wsteczny ciąg włączasz Chyba że tylko autostradami jeździsz... jeszcze nie widziałem żeby ktoś tak marnie hamował
#82
Napisano 08:58, 29.06.2013
PROBLEM ROZWIĄZANY! Mam nadzieję.......
Test owalności na przeglądzie, przy pierwszym podejściu pokazał: 0.28 mm lewy przód, 0.39 mm prawy przód. 0.09 i 0.11 mm tył. Moje pomiary czujnikiem znajdziecie wcześniej.
Mechanik przejrzał zawieszenie, itd. wszystko OK. Uznał, że jak na świeżo przetoczone tarcze, to bicie jest wyjątkowo duże. Jeszcze raz wjechał na rolki i zdziwienie! Owalność na przodzie jest 0.27 i 0.27 mm! Za duże, ale mniejsze niż za pierwszym razem! Czyżby tarcze zdążyły ostygnąć?
Zalecenie pokontrolne: wymienić tarcze.
Ponownie kolega pawpor z brakeparts. (Polecam, szybko i tanio).
Na przód założone to co na tył: tarcze Zimmermann i klocki EBC black. Czujnikiem zegarowym zmierzyłem tarcze przed wymianą i po. Przed było takie bicie jak wcześniej, a na nowych tarczach 0.01 i 0.02 mm! Cudo! Mimo tego, że piasty miały większe bicie. Myślę, że kluczowy jest fakt, że tarcze stykają się idealnie z piastami tylko wokół śrub mocujących, a owalność piast można zmierzyć tylko w pewnej odległości od śrub.
Dodatkowo wymiana płynu na ATE iiiiii........
NIE MA ŻADNEGO BICIA! KIEROWNICA PRZY HAMOWANIU ANI DRGNIE!
Na razie hamuję delikatnie, ale myślę, że już będzie OK. Szkoda tylko, że nie wiem na 100%, czy winne były tarcze, czy płyn? Myślę, że jednak tarcze. Nigdy więcej przetaczania!
Powtórzę swoje - przejedziesz 1500 km i się odezwij czy jeszcze Ci nie bije przy hamowaniu. U mnie po wymianach tarcz na nowe jak i po ich przetaczaniu zawsze na początku był "miód-malina". A potem coraz gorzej. Chciałbym, żeby Ci się udało ale-zobaczysz po przebiegu jaki wcześniej napisałem.
#83
Napisano 10:29, 29.06.2013
#84
Napisano 14:55, 29.06.2013
#85
Napisano 15:13, 29.06.2013
lepiej sie pozbad w takim przypadku mechanika...A ja daję znajomemu mechnikowi auto na cały tydzień - wymiana tarcz + sprawdzenie wszyskiego co się da: felgi, zaciski, kiera, zaiwcha i co tam jeszcze się da. Jak nie będzie poprawy to koniec. Pozbywam się auta.
Dodam jeszcze, choc oczywiście z samym biciem nie ma to wiele wspólnego, ze po 80 tys. mialem jeszcze sporo miesa na tych klockach, duzo zależy od techniki jazdy. Co do bicia to jak bede w pl obejrze podejrzany zacisk, choc jak juz psialem u mnie to tylko lekkie drzenie, bardzo lekkie, ale wiem jak kiedys bylo. Moze tez byc ze to zawieszenie, czuc juz ze to nie to co bylo kiedys (170 tys. km). pozdrwrc napisał/a: Ja na ate robie 80 tys wiec nie pyla. Pozdr
To co ty masz hamulec aero czy wsteczny ciąg włączasz Chyba że tylko autostradami jeździsz... jeszcze nie widziałem żeby ktoś tak marnie hamował
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#86
Napisano 11:33, 03.07.2013
#87
Napisano 14:40, 03.07.2013
btw
Tarcze na 99% nie skrzywiły się przez gwałtowne schłodzenie - jest to wytłumacznie większości mechaników (i jak widać tokarzy). Skrzywiły się z powodu ich przegrzania lub co najbardziej prawdopodobne, krzywej piasty. Dodatkowo to toczenie nic nie pomoże, już Pyra tak sobie Zimmermanny załatwił, że założył je na krzywą piastę...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#88
Napisano 16:48, 03.07.2013
#89
Napisano 17:05, 03.07.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#90
Napisano 17:08, 03.07.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych