XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 13:52, 17.06.2013
#47
Napisano 18:05, 18.06.2013
jak toczyć to na samochodzie
na tokarce to loteria
Chodziło mi na samochodzie oczywiście ale są zakładane na piastę lub zacisk hamulcowy.
#48
Napisano 11:32, 19.06.2013
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#49
Napisano 19:45, 19.06.2013
Accord 2,0 2004 125000 przebiegu opony stan bdb, felgi alu 16 prościutkie, podczas jazdy nic nie bije.
Na starych tarczach (SBS) telepało przy dohamowaniach z większych prędkości i po rozgrzaniu tarcz. pomiar czujnikiem gorących tarcz jedna miała bicie 0,03 druga dochodziło do 0,07 na zimnych hamulcach solidarnie po 0,02.
Skończyły się klocki postanowiłem wymienić tarcze i klocki. piasty wyczyszczone na błysk pomiar bicia piast lewa i prawa w granicach 0,015 czyli jest ok. nowe tarcze pomiar bicia po wszelkich optymalizacjach wychodziło na tarczy ok 0,02 - 0,025 tak samo z lewej i z prawej. Wszystko złożone na cacy zaciski chodzą cacy pływają nic nie blokuje koła dokręcone dynamometrycznym płyn wymieniony i jazda.
Kilka lekkich hamowań, warstwa ochronna zdarta. Samochód rozpędzony i przy 160 lekko noga na hamulec na chwilkę jest ok... ale po naprawdę delikatnym rozgrzaniu całego układu znowu rozpędzony samochód do 140 lekko noga na hamulec i kierownica bije, jak docisnę mocniej hamulec to bicie praktycznie ustaje. po takiej jeździe tarcze nie zostały przegrzane kilka razy sprawdziłem ich kolor i nawet grama fioletu nie było, do tego naprawdę nie było żadnego mocnego hamowania . Efekt telepania jednak jest od początku na lekko rozgrzanym układzie.
Co może byś tego przyczyną naprawdę nie wiem dodam tylko że w zawieszeniu nic jeszcze nie było robione. Jak dotrę dobrze tarcze i klocki to coś więcej napiszę.
Jednak coś w tej 7gen jest feralnego nie pierwszy to przypadek na forum i pewnie nie ostatni. Wg mnie wydaje mi się że to wina magla tylko dlaczego to wszystko dzieje się po rozgrzaniu układu ?
#50
Napisano 21:50, 19.06.2013
Teraz jestem po wymianie tylnych tarcz i klocków na nowe (Zimmerman + EBC black). Oczywiście czyszczenie wszystkiego na błysk. Bicie nowych tarcz jest praktycznie takie samo jak starych: ok. 0.03 mm. Trzęsienie kierownicą bez zmian - no może minimalnie mniejsze.
I CO ROBIĆ DALEJ?
Kolejne toczenie przednich tarcz, ale na aucie? Co to da, skoro obecne bicie jest w normie na każdej tarczy? Wymienić na nowe? I CO DO LICHA SIĘ DZIEJE?
Może odezwie się jakiś fachowiec z Hondy? Może któryś z kolegów wpuścić nasz problem w system firmowy Hondy?
Ja jeszcze spróbuję poddać auto ponownemu szczegółowemu badaniu technicznemu. Może na "telepaczkach" pojawi się jakieś uszkodzenie na końcówkach drążków, silentblokach.... A może na teście hamulców wyjdzie, które koło jest przyczyną tego drżenia kierownicy?
Ostatni pomysł jest nie do zweryfikowania w dostępnych warunkach: awaria pompy hamulcowej z ABS. Niedomykanie zaworków wewnątrz pompy mogłoby powodować pulsowanie hamulców....
#51
Napisano 08:19, 20.06.2013
Co do Accorda to często gęsto padały wew. przeguby zwłaszcza prawy. W nich była jakaś wada bo niektórym wytrzymywały one 60-70 tyś km a u nie których nawet przy 120-140 tyś nie ma problemów. Z doświadczenia nie zależy to od eksploatacji czy ktoś daje w palnik czy nie...
Wg mnie jedyną możliwością wychwycenia przyczyny bicia jest wstawienie auta na podnośnik (rozpędzanie - hamowanie) i dokładne sprawdzenie wszystkiego po kolei eliminując pewne elementy inaczej się nie da. pewnie że można wymienić pół samochodu tylko po co ? Tak samo jak tu ktoś napisał że bicie z tylnych hamulcy przenosi się na koło kierownicy.... bzdura jakich mało.
Jeszcze słowo o maglownicy podczas jazdy nic mi nie stuka ew mam normalne odgłosy pracy zawieszenia natomiast na postoju na zgaszonym silniku jak ruszamy kierownicą to coś tam sobie lekko stuka... ale wg mnie to normalne na odpalonym silniku stuków nie ma.
#52
Napisano 18:38, 20.06.2013
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#53
Napisano 20:47, 20.06.2013
#54
Napisano 20:29, 21.06.2013
Tak samo jak tu ktoś napisał że bicie z tylnych hamulcy przenosi się na koło kierownicy.... bzdura jakich mało.
Znam przypadek, że tylne hamulce były przyczyną bicia na kierownicy. Firmowy VW Passat B7 1.8 TSI 160 KM ( podaję żeby była jasność że nie o Hondę tu chodzi, ale to przecież nie ma znaczenia ). Po wymianie tylnych tarcz i klocków z fabrycznych na ATE problem bicia fajery przy hamowaniu wyeliminowany całkowicie.
#55
Napisano 06:33, 25.06.2013
Tak samo jak tu ktoś napisał że bicie z tylnych hamulcy przenosi się na koło kierownicy.... bzdura jakich mało.
Znam przypadek, że tylne hamulce były przyczyną bicia na kierownicy. Firmowy VW Passat B7 1.8 TSI 160 KM ( podaję żeby była jasność że nie o Hondę tu chodzi, ale to przecież nie ma znaczenia ). Po wymianie tylnych tarcz i klocków z fabrycznych na ATE problem bicia fajery przy hamowaniu wyeliminowany całkowicie.
[ Dodano: 2013-06-25, 10:35 ]
malinf1 sorry ale bzdury to ty piszasz opirając się na domysłach .Trudno nazwać za to bzdurą jazdę acco CB3 przez pół roku z drganiami i szarpaniem kierownicy przy hamowaniu przez pół roku i szukaniu problemu w przednim zawieszeniu i tarczach ,a po wymianie tylnych tarcz za bramą warsztatu jak za sprawą czarodziejskiej różdżki hamulec jak masło i zero drgań.Tak samo jak tu ktoś napisał że bicie z tylnych hamulcy przenosi się na koło kierownicy.... bzdura jakich mało.
Znam przypadek, że tylne hamulce były przyczyną bicia na kierownicy. Firmowy VW Passat B7 1.8 TSI 160 KM ( podaję żeby była jasność że nie o Hondę tu chodzi, ale to przecież nie ma znaczenia ). Po wymianie tylnych tarcz i klocków z fabrycznych na ATE problem bicia fajery przy hamowaniu wyeliminowany całkowicie.
Tak więc proponuję zastanowić się następnym razem nad wydawaniem takich wyroków
#56
Napisano 11:41, 25.06.2013
#57
Napisano 12:19, 25.06.2013
sprawdzcie wahacze gorne a dokladnie tuleje w nich. u mnie niby bylo ok a jedna byla naderwana i tylko przy pewnym obciazeniu wykazywala uszkodzenia.
magiel to na pewno nie jest bo ja regenerwalem (zero efektu), pozniej kupilem nowke w aso za ponad 4k po duzych rabatach i tez nic nie pomoglo. a pomogl wahacz:)
tylne tarcze jaknajbardziej moga powodowac bicie, zarowno podczas jazdy jak i podczas hamowania. jak wali kierownica przy mocnym hamowaniu w okolicach 140 to tyl, jak 120-100 to przod (mowie o nasilaniu sie drgan w tym przedziale).
choc tyl najczesciej czuc na pedale hamulca (pulsuje).
#58
Napisano 15:10, 25.06.2013
#59
Napisano 19:10, 25.06.2013
Bardzo prawdopodobne, poniżej dowódZ tym biciem kierownicy i nie działającym tyłem to ja zauważyłem w nie pierwszym aucie takie zjawisko. Więc to tez faktycznie trzeba wziąć pod uwagę. Po zrobieniu tylnych hamulców kierownica przestawała bić przy jeździe. Może faktycznie przód się za szybko i za bardzo nagrzewał.
https://www.facebook...&type=3
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#60
Napisano 19:42, 25.06.2013
...tył pracował lekko ,a bicie występowało już przy pierwszym hamowaniu i zimnych tarczach .oczywiście po nagrzaniu było jeszcze gorzejjak tył był w stanie agonalnym i w ogóle nie hamował, a całość brał na siebie przód to logiczne, przód się przegrzewa i bije pozatym to jest temat o VII gen, zagotuj hamulce i zobacz czy nie bije...
tak więc....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych