XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 20:24, 25.06.2013
#62
Napisano 21:00, 25.06.2013
#63
Napisano 21:37, 25.06.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#64
Napisano 21:47, 25.06.2013
#65
Napisano 07:15, 26.06.2013
Widać ,że nie czytasz tych postówtak więc pora zmienić samochód
Miałem tak w starym acco nie obecnym
#66
Napisano 08:41, 26.06.2013
Ma i to dużo, jeżeli np klocek jest spalony na tarczy to tworzą się pola z różnym współczynnikiem tarcia. Jak wiadomo współczynnik tarcia rośnie wraz z temperaturą więc różnice między tymi polami mogą się zwięszać (współczynnik tarcia żeliwo-klocek ma inną charakterystykę temperaturową od współczynnika tarcia żeliwo z naniesionym klockiem - klocek). Te coraz większe różnice prowadzą właśnie do coraz większego bicia kierownicy wraz z temperaturąnie rozumiem co ma temperatura do bicia. nie powinno bic zarowno na cieplym jak i na zimnym
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#67
Napisano 11:48, 26.06.2013
#68
Napisano 13:14, 26.06.2013
#69
Napisano 13:34, 26.06.2013
Pegal kup sobie nowe te samochody to zobaczysz co to znaczy problem z hamulcamiMazdę, VW, Skodę, Saaba, Volvo i jakoś tych problemów nie było
Mazda 6 - same problemy - minimalny klocek do spokojnej jazdy to EBC Green który tam wytrzymuje...
Saab 9-5 (bliźniak insigni) - o problemach z hamulcami tych samochodów to już historie krążą...
Skoda/VW z systemami FSIII też dużo problemów występuje
Więc jak to mawiają " u sąsiada trawa zawsze zieleńsza"
Fakt, Accordy są bardzo czułe nawet na delikatne odstąpienia od normy ale nie ma co dramatyzować. Ja u siebie wymieniałem hamulce 5kkm temu i miałem obie piasty krzywe - wysłałem do toczenia i narazie 0 problemów z biciem (a zdarza się poruszać ponad 180km/h)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#70
Napisano 15:10, 26.06.2013
#71
Napisano 15:15, 26.06.2013
http://www.naprawa-glowic.pl/
Niewielu tokarzy wogóle chce podjąć się toczenia piast...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#72
Napisano 21:55, 26.06.2013
Znam trzy (5 do 1 roku), duze przebiegi, zero klopotow, a wracajac do tematu to tez mam drzenie lekkie i niby wszystko sprawdzone i czujnikiem zegarowym tez i jestem wkurzony...Pegal kup sobie nowe te samochody to zobaczysz co to znaczy problem z hamulcami
Mazda 6 - same problemy - minimalny klocek do spokojnej jazdy to EBC Green który tam wytrzymuje...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#73
Napisano 13:50, 28.06.2013
Zrobiłem 250km instrukcja mówi o 200km lekkiego hamowania i dziś jadąc A2 kilka dohamowań 180-140 180-120 180-100 bicia żadnego nie mam, potem dla pewności krótka jazda z nogą na hamulcu dla lepszego rozgrzania układu... potem ogień i dohamowanie 160-100 140-80 lekkie i mocne nic nie bije jakieś minimalne mrowienie czuć ale to nie bicie... na starych tarczach kiera latała mi na boki jak oszalała po takiej jeździe. Tarcze fioletowe ale sprawdzone jest Malina
Założyłem kpl ATE tacze made in italy klocki made in czech rep.
#74
Napisano 14:25, 28.06.2013
#75
Napisano 16:51, 28.06.2013
BTW strasznie pylą te ATE dawno nie miałem tych klocków...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych