Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wibracje na kierownicy podczas hamowania

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
213 odpowiedzi w tym temacie

#61 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 25.06.2013

tak więc pora zmienić samochód :mrgreen:
  • 0
F1

#62 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:00, 25.06.2013

nie rozumiem co ma temperatura do bicia. nie powinno bic zarowno na cieplym jak i na zimnym
  • 0

#63 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:37, 25.06.2013

Niekiedy bije tylko na cieplo, ale wtedy to najczesciej problem tarcz. pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#64 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:47, 25.06.2013

jak bije tylko na cieplo to piasta prawdopodobnie tez do wymiany...
  • 0

#65 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:15, 26.06.2013

O

tak więc pora zmienić samochód :mrgreen:

Widać ,że nie czytasz tych postów :-P
Miałem tak w starym acco nie obecnym
  • 0
                       

#66 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:41, 26.06.2013

nie rozumiem co ma temperatura do bicia. nie powinno bic zarowno na cieplym jak i na zimnym

Ma i to dużo, jeżeli np klocek jest spalony na tarczy to tworzą się pola z różnym współczynnikiem tarcia. Jak wiadomo współczynnik tarcia rośnie wraz z temperaturą więc różnice między tymi polami mogą się zwięszać (współczynnik tarcia żeliwo-klocek ma inną charakterystykę temperaturową od współczynnika tarcia żeliwo z naniesionym klockiem - klocek). Te coraz większe różnice prowadzą właśnie do coraz większego bicia kierownicy wraz z temperaturą
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#67 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:48, 26.06.2013

pawpor, ja to rozumiem, chodzi mi o to ze jak bije to bije i trzeba cos z tym zrobic a nie cieszyc sie ze na zimno nie bije. po prostu ten samochod ma cos spieprzone w zawieszeniu bo FRV miala taka sama budowe zawiechy i byl ten sam problem. a w innych trupach problem nie wystepuje.
  • 0

#68 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:14, 26.06.2013

No właśnie chciałem to powiedzieć, że u nas (w VI i VII gen) mają wpływ na komfort hamowania takie niuanse, setne części milimetrów, współczynniki i inne mądre teorie fizyczne a w swoim życiu przerobiłem kilka innych marek m.in. Mazdę, VW, Skodę, Saaba, Volvo i jakoś tych problemów nie było. Nikt nie czyścił piast "na lustro", nie mierzył ich miernikiem zegarowym itp. Wrzucało się nowe tarcze i jeździło. I nigdy nic nie telepało i nie trzęsło kierownicą. A w Accordzie to porażka jakaś. I powoli dochodzę do wniosku, że trzeba zmienić auto :-). Jedyne co to silnik bym zabrał ze sobą, bo staruszek ma 406 tysięcy i bardzo dziarsko się trzyma. Ale hamulce to bym wywalił do przydrożnego rowu, jak najdalej :k
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#69 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:34, 26.06.2013

Mazdę, VW, Skodę, Saaba, Volvo i jakoś tych problemów nie było

Pegal kup sobie nowe te samochody to zobaczysz co to znaczy problem z hamulcami :)
Mazda 6 - same problemy - minimalny klocek do spokojnej jazdy to EBC Green który tam wytrzymuje...
Saab 9-5 (bliźniak insigni) - o problemach z hamulcami tych samochodów to już historie krążą...
Skoda/VW z systemami FSIII też dużo problemów występuje
Więc jak to mawiają " u sąsiada trawa zawsze zieleńsza"

Fakt, Accordy są bardzo czułe nawet na delikatne odstąpienia od normy ale nie ma co dramatyzować. Ja u siebie wymieniałem hamulce 5kkm temu i miałem obie piasty krzywe - wysłałem do toczenia i narazie 0 problemów z biciem (a zdarza się poruszać ponad 180km/h)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#70 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:10, 26.06.2013

Gdzie można wysłać piasty do toczenia? Daj jakiś namiar. Bo mój mechanik demontował i woził do tokarza, który sprawdzał i podobno są proste ale .... ja już nikomu do końca nie ufam skoro mój problem jest nadal nie rozwiązany. Może ktoś niezależny im się przyjrzy i oceni. Może być PW.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#71 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:15, 26.06.2013

pegal, ja robiłem tutaj
http://www.naprawa-glowic.pl/

Niewielu tokarzy wogóle chce podjąć się toczenia piast...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#72 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:55, 26.06.2013

Pegal kup sobie nowe te samochody to zobaczysz co to znaczy problem z hamulcami :)

Mazda 6 - same problemy - minimalny klocek do spokojnej jazdy to EBC Green który tam wytrzymuje...

Znam trzy (5 do 1 roku), duze przebiegi, zero klopotow, a wracajac do tematu to tez mam drzenie lekkie i niby wszystko sprawdzone i czujnikiem zegarowym tez i jestem wkurzony...

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#73 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 28.06.2013

muszę odszczekać to co napisałem wcześniej jednak sprawdzanie bicia przy hamowaniu na tarczach i klockach które zrobiły 15km to niezbyt dobry pomysł :mrgreen:

Zrobiłem 250km instrukcja mówi o 200km lekkiego hamowania i dziś jadąc A2 kilka dohamowań 180-140 180-120 180-100 bicia żadnego nie mam, potem dla pewności krótka jazda z nogą na hamulcu dla lepszego rozgrzania układu... potem ogień i dohamowanie 160-100 140-80 lekkie i mocne nic nie bije jakieś minimalne mrowienie czuć ale to nie bicie... na starych tarczach kiera latała mi na boki jak oszalała po takiej jeździe. Tarcze fioletowe ale sprawdzone jest Malina :mrgreen:

Założyłem kpl ATE tacze made in italy klocki made in czech rep.
  • 0
F1

#74 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:25, 28.06.2013

Napiszesz, jak przejedziesz 1500 km, OK? Będę czekał z niecierpliwością :-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#75 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 28.06.2013

napiszę ale to będzie za jakieś 3 miesiące... bo praktycznie pewnie całe wakacje accord przestoi.
BTW strasznie pylą te ATE dawno nie miałem tych klocków...
  • 0
F1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq