Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pęknięty kolektor Wydechowy 2.2 Diesel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#61 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 05.11.2010

A wpisy z przeglądów ASO trzeba mieć tylko z okresu gwarancji (tej ogólnej 3 lata) czy później też?

Później niestety też (na tym ja poległem). :k
  • 0

#62 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:36, 24.11.2010

czyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?
Bo jeśli mam to u siebie to też musiałbym sprawdzić czy da się to zrobić w ASO po darmowości czy będą mnie spuszczali tekstami, że auto z importu itp itd.
Bo w sumie to jak to jest z akcjami serwisowymi w PL, kiedy mamy auto importowane z zagranicy?
Ja u siebie mam pieczątki do 100kkm, dziś mam 159kkm i nie wiem czy ASO nie spuści mnie z jakąkolwiek usterką.
pzdr
  • 0

#63 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 09.12.2010

czyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?

Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.

Bo jeśli mam to u siebie to też musiałbym sprawdzić czy da się to zrobić w ASO po darmowości czy będą mnie spuszczali tekstami, że auto z importu itp itd.
Bo w sumie to jak to jest z akcjami serwisowymi w PL, kiedy mamy auto importowane z zagranicy?
Ja u siebie mam pieczątki do 100kkm, dziś mam 159kkm i nie wiem czy ASO nie spuści mnie z jakąkolwiek usterką.
pzdr

Spuszczą Cię niestety. Ja mam krajowe, do 100 tys pieczątki Hondy, przy 120 tys pieczatka nie-Hondy, przy 140tys pieczątka Hondy i mnie spuścili.

Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze :) Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.
  • 0

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:09, 10.12.2010

Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze :) Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.


a powiedz, zakładam że taki spec to od razu wyczai gdzie taki kolektor jest do połatania? Czy będzie eksperymentował i mi pohewta całego??
Gdzie szukałeś takiego speca? U tłumikarzy czy gdzieś indziej?
  • 0

#65 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 10.12.2010

Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze :) Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.


a powiedz, zakładam że taki spec to od razu wyczai gdzie taki kolektor jest do połatania? Czy będzie eksperymentował i mi pohewta całego??
Gdzie szukałeś takiego speca? U tłumikarzy czy gdzieś indziej?

Dobry spec szybko wykryje gdzie są nieszczelności - trzeba zdemontować kolektor, oczyścić z sadzy i osadów a potem zrobić próbę ciśnieniową wodą. Wycieki wskażą pęknięcia. Szukaj fachowców u dobrych tłumikarzy lub blacharzy. Ja miałem to szczęście że mój teść jest magikiem od spawania i pracuje w firmie od konstrukcji stalowych - pospawał tigiem aż miło.
  • 0

#66 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:28, 13.12.2010

czyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?
Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.


... no nie rozumiem..jak obieg wewnętrzny włączony to skąd spaliny we wnętrzu?
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#67 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 14.12.2010

czyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?
Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.


... no nie rozumiem..jak obieg wewnętrzny włączony to skąd spaliny we wnętrzu?

Napisane jest "wyłączony obieg wewnętrzny" :lol: czyli włączony zewnętrzny
  • 0

#68 pawols4021

pawols4021
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Jędrzejów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 07.01.2011

W Polsce też jest respektowana wymiana kolektora w ramach akcji naprawczej,
Wiek auta do 7 lat, nie musi być przeglądów.


W moim accordziku od pewnego czasu po odpaleniu na zimnym silniku było czuć spaliny oraz na postoju.
Udałem się do serwisu w Krakowie stwierdzili pęknięty kolektor, wpisali vin do kompa i powiedzieli, że mam gwarancję na kolektor do października 2011 roku. Właśnie przedwczoraj wymienieli mi kolektor na nowy, na poddtsawie mojego zgłoszenia.

Ponadto powiedzieli, że jest gwarancja na stabilizator do 160 tys. km.

Paweł
  • 0
____________________________
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing

#69 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:56, 07.01.2011

W Polsce też jest respektowana wymiana kolektora w ramach akcji naprawczej,
Wiek auta do 7 lat, nie musi być przeglądów.

Żarty jakieś? Czy poważnie mówisz?

Udałem się do serwisu w Krakowie stwierdzili pęknięty kolektor, wpisali vin do kompa i powiedzieli, że mam gwarancję na kolektor do października 2011 roku. Właśnie przedwczoraj wymienieli mi kolektor na nowy, na poddtsawie mojego zgłoszenia.

Gdybym wiedział to bym nie spawał, tylko pojechał Wawel obejrzeć :mrgreen:
Dawaj namiary na serwis, w którym to robiłeś :idea:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#70 pawols4021

pawols4021
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Jędrzejów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 08.01.2011

ARHER Kraków ul. Kapelanka 40
  • 0
____________________________
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing

#71 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:36, 25.01.2011

ARHER Kraków ul. Kapelanka 40


W CAR Partner również :) Mam prawie 200 kkm i 4,5 roku a uznali:) Tylko, że to chyba nie zależy od serwisu. Wysyłają zgłoszenie do Hondy Poland i dostają odpowiedź do 1 dnia. Można też poprzez telefon do serwisu sprawdzić podając VIN czy kwalifikujemy się do wymiany. Pieczątki miałem z ASO w okresie gwarancji. Po gwarancji ani jednej:)
  • 0

#72 pawols4021

pawols4021
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Jędrzejów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:41, 26.01.2011

Napisałem maila do Hondy Poland i uzyskałem taką odpowiedź:

- gwarancja na reflektory przedłużona o 3 lata do 150 tys. km,
- gwarancja na stabilizator zawieszenia przedłużona o 3 lata do 150 tys. km
- gwarancja na kolektor przedłuzona o 4 lata do 200 tys. km


czy auto kwalifikuje się do wymiany sprawdzają wpisując do komp. numer VIN
  • 0
____________________________
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing

#73 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:50, 27.01.2011

Potwierdzam info z Wwy (H.Plaza), że na kolektor trzeba mieć tylko pieczątki tylko za okres gwarancji w ks.serwisowej
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#74 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:34, 27.01.2011

Guciu możesz napisać jaki jest okres gwarancji dla Accorda. Czy chodzi tu o np. 3 lata czy że np. do 100000 muszę mieć pieczątki.
  • 0

#75 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:35, 27.01.2011

olek1305, to co pierwsze nastapi. wlasnie 3 lata lub 100tys km.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq