Później niestety też (na tym ja poległem).A wpisy z przeglądów ASO trzeba mieć tylko z okresu gwarancji (tej ogólnej 3 lata) czy później też?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 22:57, 05.11.2010
#62 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:36, 24.11.2010
Bo jeśli mam to u siebie to też musiałbym sprawdzić czy da się to zrobić w ASO po darmowości czy będą mnie spuszczali tekstami, że auto z importu itp itd.
Bo w sumie to jak to jest z akcjami serwisowymi w PL, kiedy mamy auto importowane z zagranicy?
Ja u siebie mam pieczątki do 100kkm, dziś mam 159kkm i nie wiem czy ASO nie spuści mnie z jakąkolwiek usterką.
pzdr
#63
Napisano 13:41, 09.12.2010
Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.czyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?
Spuszczą Cię niestety. Ja mam krajowe, do 100 tys pieczątki Hondy, przy 120 tys pieczatka nie-Hondy, przy 140tys pieczątka Hondy i mnie spuścili.Bo jeśli mam to u siebie to też musiałbym sprawdzić czy da się to zrobić w ASO po darmowości czy będą mnie spuszczali tekstami, że auto z importu itp itd.
Bo w sumie to jak to jest z akcjami serwisowymi w PL, kiedy mamy auto importowane z zagranicy?
Ja u siebie mam pieczątki do 100kkm, dziś mam 159kkm i nie wiem czy ASO nie spuści mnie z jakąkolwiek usterką.
pzdr
Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.
#64 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:09, 10.12.2010
Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.
a powiedz, zakładam że taki spec to od razu wyczai gdzie taki kolektor jest do połatania? Czy będzie eksperymentował i mi pohewta całego??
Gdzie szukałeś takiego speca? U tłumikarzy czy gdzieś indziej?
#65
Napisano 19:42, 10.12.2010
Dobry spec szybko wykryje gdzie są nieszczelności - trzeba zdemontować kolektor, oczyścić z sadzy i osadów a potem zrobić próbę ciśnieniową wodą. Wycieki wskażą pęknięcia. Szukaj fachowców u dobrych tłumikarzy lub blacharzy. Ja miałem to szczęście że mój teść jest magikiem od spawania i pracuje w firmie od konstrukcji stalowych - pospawał tigiem aż miło.Zamykając moja przygodę z kolektorem - zgodnie z zaleceniami pospawałem i dałem nowe uszczelki - smrodu nie ma, auto cichsze Kolektor był pęknięty w czterech miejscach - na spawach które wg fachowca były zrobione baaardzo słabo.
a powiedz, zakładam że taki spec to od razu wyczai gdzie taki kolektor jest do połatania? Czy będzie eksperymentował i mi pohewta całego??
Gdzie szukałeś takiego speca? U tłumikarzy czy gdzieś indziej?
#66
Napisano 16:28, 13.12.2010
Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.
... no nie rozumiem..jak obieg wewnętrzny włączony to skąd spaliny we wnętrzu?
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#67
Napisano 12:45, 14.12.2010
Napisane jest "wyłączony obieg wewnętrzny" czyli włączony zewnętrznyczyli podsumowując, jak można wyczaić samemu że mam do wymiany kolektor?
Można - odpal na postoju z wyłączonym obiegiem wewnętrznym i zacznij odśnieżać auto:D Potem wsiądź i jak poczujesz spaliny to znaczy że do wymiany kolektor.
... no nie rozumiem..jak obieg wewnętrzny włączony to skąd spaliny we wnętrzu?
#68
Napisano 11:14, 07.01.2011
Wiek auta do 7 lat, nie musi być przeglądów.
W moim accordziku od pewnego czasu po odpaleniu na zimnym silniku było czuć spaliny oraz na postoju.
Udałem się do serwisu w Krakowie stwierdzili pęknięty kolektor, wpisali vin do kompa i powiedzieli, że mam gwarancję na kolektor do października 2011 roku. Właśnie przedwczoraj wymienieli mi kolektor na nowy, na poddtsawie mojego zgłoszenia.
Ponadto powiedzieli, że jest gwarancja na stabilizator do 160 tys. km.
Paweł
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing
#69
Napisano 20:56, 07.01.2011
Żarty jakieś? Czy poważnie mówisz?W Polsce też jest respektowana wymiana kolektora w ramach akcji naprawczej,
Wiek auta do 7 lat, nie musi być przeglądów.
Gdybym wiedział to bym nie spawał, tylko pojechał Wawel obejrzećUdałem się do serwisu w Krakowie stwierdzili pęknięty kolektor, wpisali vin do kompa i powiedzieli, że mam gwarancję na kolektor do października 2011 roku. Właśnie przedwczoraj wymienieli mi kolektor na nowy, na poddtsawie mojego zgłoszenia.
Dawaj namiary na serwis, w którym to robiłeś
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#70
Napisano 11:27, 08.01.2011
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing
#71
Napisano 21:36, 25.01.2011
ARHER Kraków ul. Kapelanka 40
W CAR Partner również Mam prawie 200 kkm i 4,5 roku a uznali:) Tylko, że to chyba nie zależy od serwisu. Wysyłają zgłoszenie do Hondy Poland i dostają odpowiedź do 1 dnia. Można też poprzez telefon do serwisu sprawdzić podając VIN czy kwalifikujemy się do wymiany. Pieczątki miałem z ASO w okresie gwarancji. Po gwarancji ani jednej:)
#72
Napisano 08:41, 26.01.2011
- gwarancja na reflektory przedłużona o 3 lata do 150 tys. km,
- gwarancja na stabilizator zawieszenia przedłużona o 3 lata do 150 tys. km
- gwarancja na kolektor przedłuzona o 4 lata do 200 tys. km
czy auto kwalifikuje się do wymiany sprawdzają wpisując do komp. numer VIN
Paweł
Honda Accord i-ctdi sedan
Honda FJS 600 Silver Wing
#73
Napisano 14:50, 27.01.2011
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#74
Napisano 15:34, 27.01.2011
#75
Napisano 15:35, 27.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych