Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pęknięty kolektor Wydechowy 2.2 Diesel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#46 good69

good69
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Olsztyn- Crawley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 13.10.2010

Na pewno auto ma sporo innych poprawek typu: dodanie gumek na wtryskiwaczach, nowsza turbina, zmiana budowy elektrozaworu IMRC (lepsze odprowadzanie ciepła) oraz przebudowanie zaworu EGR, żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.


  • 0

#47 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:27, 13.10.2010

żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.


Nie wiem skąd andref24 wytrzasnął tą historyjke, bo wielu z nas i ja sam zmieniało jedno jak i drugie w swoich "poliftach".
  • 0
Japan rules.

#48 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:18, 14.10.2010

żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.


Nie wiem skąd andref24 wytrzasnął tą historyjke, bo wielu z nas i ja sam zmieniało jedno jak i drugie w swoich "poliftach".


Jeżeli chodzi o kolektor wydechowy to faktycznie jest on wykonany z tego samego materiału przed jak i po lifcie. Ja sprawdziłem, że w katalogu części do polifta dają kolektor z innym numerem, z tego wywnioskowałem, że coś w nim poprawili, ale widocznie tak się nie stało. Ja u siebie wstawiłem kolektor od Hondy Civic i-CTDI i jest on inaczej spawany, dzięki czemu zapewne nie pęka w tych newralgicznych punktach co nasze.
Co do sprzęgła to w katalogu części tez do wersji poliftowej ma ono inny numer katalogowy, więc również myślałem, że coś tam poprawili, szczególnie jeżeli chodzi o docisk.
  • 0

andref


#49 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:24, 14.10.2010

Faktycznie panowie w Hondzie zapewniają, że kolektor jest poprawiony i ponowna wymiana nie będzie konieczna, co do sprzęgła też mają dobre nadzieje, ale to też kwestia kierowcy. Napewno nie wiąże się z liftingiem, tylko z późniejszym okresem a numerami części bym się wcale nie sugerował. Pewnie zmienili nr. katalogowy, żeby mieć wyłączność na ich sprzedaż.
  • 0
Japan rules.

#50 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:56, 01.11.2010

Witam
Wczoraj zdiagnozowalem wyzej wymieniony problem z peknietym kolektorem, moglem najpierw sprawdzic forum , bo wtedy nie musialbym meczyc sie z uparta oslona termiczna, a tak musze ja spowrotem zakladac... :-/
Kolejnym krokiem bedzie telefon do Hondy i umowienie sie na ogledziny i mam nadzieje 'free of charge' wymiane kolektora :-)
Dzieki bardzo za pomoc w oszczedzeniu £1000...
Odezwe sie kiedy naprawa dojdzie do skutku...
  • 0

#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:42, 01.11.2010

Witam,
Panowie czy kolektor wydechowy od crv, frv 2,2 icdti będzie pasował do accorda?
Mam problem z peknietemy kolektorem, mam auto po lifcie 2006r a kolektor jest metalowy spawany, mam możliwość kupna kolektoru z 2008r ostatni wypust accorda przed nowa budą, jest on żeliwny i trochę inaczej wygląda od mojego, jak myślicie czy będzie pasował? Dzwoniłem do serwisu to za bardzo nie chcieli udzielić mi info lecz serwisant w Wawie powiedział ze powinien pasować mimo innych oznaczeń silnika ja mam n22a1 a z 2008r ma n22a2. Poniżej link do zdjęć kolektorów.

Pierwsze 3 zdjecia przedstawiają mój kolektro, zaś 3 ostatnie "na panelach" ten który mogę kupić, wyglądają podobnie lecz trochę się różnią ale czy będą pasować rozstaw mocowania jest taki sam bo mierzylem ze sprzedającym zaś czy kat nachylenia turbiny bedzie taki sam? ;/

http://www.galerieal...icdti/222765/1/ <-----zdjęcia
  • 0

#52 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:53, 04.11.2010

Ten kolektor ma gwaracje na 6 lat i auto nie może mieć więcej przejechane niż 125tys mil (200tys km). Jezeli jeden z warunków został przekroczony to Honda nie pokrywa kosztów wymiany, niestety miałem 125.500 mil. Naprawiałem swoją Hanie w serwisie w Southampton a koszt to 560 funtów. Sama część kosztuje okolo 380 funtów. Mot z tą usterką przechodzi bez problemu.
Wraz z naprawą jest wliczona roczna gwarancja. Mojego znajomego syn pracuje w Hondzie i potwierdza on to, że cześci do Hondy sa niestety jednych z najdroższych (to każdy chyba wie) :-(
  • 0

#53 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:18, 04.11.2010

Ten kolektor ma gwaracje na 6 lat i auto nie może mieć więcej przejechane niż 125tys mil (200tys km). Jezeli jeden z warunków został przekroczony to Honda nie pokrywa kosztów wymiany, niestety miałem 125.500 mil. Naprawiałem swoją Hanie w serwisie w Southampton a koszt to 560 funtów. Sama część kosztuje okolo 380 funtów. Mot z tą usterką przechodzi bez problemu.
Wraz z naprawą jest wliczona roczna gwarancja. Mojego znajomego syn pracuje w Hondzie i potwierdza on to, że cześci do Hondy sa niestety jednych z najdroższych (to każdy chyba wie) :-(


I w Polsce niby taką gwarancję uznają?
  • 0

#54 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:19, 04.11.2010

I w Polsce niby taką gwarancję uznają?

a czemu nie, poszarpiesz sie swoje i bedziesz mial auto naprawione :mrgreen:, w de tez na ten element gwarancje przedluzono, ale nie pamietam do ilu km czy lat :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#55 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:54, 04.11.2010

Nie mam pojecia jak to jest uwzgędniane w Polsce ale pewnie podobnie jak w UK.
Smrod spalin czułem od dluższego czasu, ale nie przejmowałem się tym zabardzo. Niestyty te gnoje z Hondy mi nic nie powiedzieli i zostałem o tym uświadomiony po gwarancji.
  • 0

#56 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:56, 04.11.2010

Oczywiscie, ze wymiana obejmuje tez Polske.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#57 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:04, 05.11.2010

A wpisy z przeglądów ASO trzeba mieć tylko z okresu gwarancji (tej ogólnej 3 lata) czy później też?
  • 0

#58 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:16, 05.11.2010

Guciu, tego na 100% Ci nie powiem, zadzwon do ASO.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#59 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 05.11.2010

W UK jest gwarancja na 7 lat albo 125 tys mil. Nie mialem zadnego stepla z ASO. Auto bylo serwisowane w BTFleet. Bylem w ASO i bez pytan o historie serwisowa wymienili wadliwa czesc za darmo. Tutaj sa oryginalne czesci wraz z cenami do hond (UK) http://www.hondaoriginalparts.com/
  • 0

#60 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:04, 05.11.2010

Witam ponownie kolektor idealnie pasuje od Hondy CRV 2,2 ictdi, przynajmniej jest to odlew a co za tym idzie może dłużej posłuży niż ten spawany metalowy...
Pozdrawiam !!
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq