Na pewno auto ma sporo innych poprawek typu: dodanie gumek na wtryskiwaczach, nowsza turbina, zmiana budowy elektrozaworu IMRC (lepsze odprowadzanie ciepła) oraz przebudowanie zaworu EGR, żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 07:46, 13.10.2010
#47
Napisano 17:27, 13.10.2010
żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.
Nie wiem skąd andref24 wytrzasnął tą historyjke, bo wielu z nas i ja sam zmieniało jedno jak i drugie w swoich "poliftach".
#48
Napisano 10:18, 14.10.2010
żeliwny niepękający kolektor wydechowy, nowsze sprzęgło (pewnie lepsze) - to są te które zauważyłem.
Nie wiem skąd andref24 wytrzasnął tą historyjke, bo wielu z nas i ja sam zmieniało jedno jak i drugie w swoich "poliftach".
Jeżeli chodzi o kolektor wydechowy to faktycznie jest on wykonany z tego samego materiału przed jak i po lifcie. Ja sprawdziłem, że w katalogu części do polifta dają kolektor z innym numerem, z tego wywnioskowałem, że coś w nim poprawili, ale widocznie tak się nie stało. Ja u siebie wstawiłem kolektor od Hondy Civic i-CTDI i jest on inaczej spawany, dzięki czemu zapewne nie pęka w tych newralgicznych punktach co nasze.
Co do sprzęgła to w katalogu części tez do wersji poliftowej ma ono inny numer katalogowy, więc również myślałem, że coś tam poprawili, szczególnie jeżeli chodzi o docisk.
andref
#49
Napisano 17:24, 14.10.2010
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:56, 01.11.2010
Wczoraj zdiagnozowalem wyzej wymieniony problem z peknietym kolektorem, moglem najpierw sprawdzic forum , bo wtedy nie musialbym meczyc sie z uparta oslona termiczna, a tak musze ja spowrotem zakladac... :-/
Kolejnym krokiem bedzie telefon do Hondy i umowienie sie na ogledziny i mam nadzieje 'free of charge' wymiane kolektora
Dzieki bardzo za pomoc w oszczedzeniu £1000...
Odezwe sie kiedy naprawa dojdzie do skutku...
#51 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:42, 01.11.2010
Panowie czy kolektor wydechowy od crv, frv 2,2 icdti będzie pasował do accorda?
Mam problem z peknietemy kolektorem, mam auto po lifcie 2006r a kolektor jest metalowy spawany, mam możliwość kupna kolektoru z 2008r ostatni wypust accorda przed nowa budą, jest on żeliwny i trochę inaczej wygląda od mojego, jak myślicie czy będzie pasował? Dzwoniłem do serwisu to za bardzo nie chcieli udzielić mi info lecz serwisant w Wawie powiedział ze powinien pasować mimo innych oznaczeń silnika ja mam n22a1 a z 2008r ma n22a2. Poniżej link do zdjęć kolektorów.
Pierwsze 3 zdjecia przedstawiają mój kolektro, zaś 3 ostatnie "na panelach" ten który mogę kupić, wyglądają podobnie lecz trochę się różnią ale czy będą pasować rozstaw mocowania jest taki sam bo mierzylem ze sprzedającym zaś czy kat nachylenia turbiny bedzie taki sam? ;/
http://www.galerieal...icdti/222765/1/ <-----zdjęcia
#52 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:53, 04.11.2010
Wraz z naprawą jest wliczona roczna gwarancja. Mojego znajomego syn pracuje w Hondzie i potwierdza on to, że cześci do Hondy sa niestety jednych z najdroższych (to każdy chyba wie)
#53
Napisano 22:18, 04.11.2010
Ten kolektor ma gwaracje na 6 lat i auto nie może mieć więcej przejechane niż 125tys mil (200tys km). Jezeli jeden z warunków został przekroczony to Honda nie pokrywa kosztów wymiany, niestety miałem 125.500 mil. Naprawiałem swoją Hanie w serwisie w Southampton a koszt to 560 funtów. Sama część kosztuje okolo 380 funtów. Mot z tą usterką przechodzi bez problemu.
Wraz z naprawą jest wliczona roczna gwarancja. Mojego znajomego syn pracuje w Hondzie i potwierdza on to, że cześci do Hondy sa niestety jednych z najdroższych (to każdy chyba wie)
I w Polsce niby taką gwarancję uznają?
#54
Napisano 22:19, 04.11.2010
a czemu nie, poszarpiesz sie swoje i bedziesz mial auto naprawione , w de tez na ten element gwarancje przedluzono, ale nie pamietam do ilu km czy latI w Polsce niby taką gwarancję uznają?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#55 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:54, 04.11.2010
Smrod spalin czułem od dluższego czasu, ale nie przejmowałem się tym zabardzo. Niestyty te gnoje z Hondy mi nic nie powiedzieli i zostałem o tym uświadomiony po gwarancji.
#56
Napisano 22:56, 04.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#57
Napisano 00:04, 05.11.2010
#58
Napisano 09:16, 05.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#59
Napisano 10:44, 05.11.2010
#60 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:04, 05.11.2010
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych