Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pęknięty kolektor Wydechowy 2.2 Diesel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#91 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:01, 08.11.2011

Pytanie laika: co to jest "plecionka"? :)

to jest złącze elastyczne w układzie wydechowym, inaczej tłumik drgań, który amortyzuje drgania silnika aby nie przenosiły się na układ wydechowy.
Pozycja 8 na schemacie:
Dołączona grafika
  • 0

#92 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:03, 08.11.2011

przy peknietym kolektorze to ja spaliny czulem caly czas przy zamknietych szybach jak silnik chodzil czy to na postoju czy podczas jazdy bez znaczenia. a jak stoisz na polu to tez czujesz spaliny? moze w garazu podziemnych dmuchawa ci zasysa spaliny? u mnie na tylnym siedzeniu po 5 min nie dalo sie wysiedziec tak smierdzialo z przodu bylo czuc mniej
  • 0

#93 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:06, 08.11.2011

kurde to u mnie tak nie śmierdzi, a napisz czy dźwięk był jakiś inny czy tylko smród w środku?
  • 0

#94 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:12, 08.11.2011

gdyby nie wielki smrod to bym niewiedzial ze jest pekniety zero innych objawow
  • 0

#95 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:53, 09.11.2011

Panowie,

Ja jestem kolejnym dowodem że nie trzeba mieć wszystkich przegladow podbitych zeby wymienili kolektor na akcji serwisowej. Moja acco jest z 2007 i i sciagnelem ja z Włoch z przebiegiem 123 000 km a w ksiazce miala ostatni przeglad 90 000. Po przyjezdzie do Polski postawilem ja do Autowestu na duzy przeglad ( nie wspominajac nawet o zadnym kolektorze bo byl zwyczajnie dobry bo nie smierdzialo w srodku spalinami) po kilki godzinach od postawienia wozu do serwisu dostalem telefon od Pana z Autowestu ze moj kolektor jest objety akcja serwisowa i wymienia mi go w ramach przedluzonej gwarancji. Powiem szczerze ze byl zaskoczony bo nie dosc ze samochod sprowadzany to jeszcze wszystkich przegladow nie mial.

Wogole wg mojego zdania Autoplaza chowa sie w porowaniau do Autowestu. Ojciec tez swoja acco VIII tam serwisuje i jest git.

Pozdro

Łuki
  • 0

#96 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:56, 09.11.2011

odnośnie Autowestu potwierdzam .. jest O.K.
A kolektory w po lifcie z 2007r. nie są żeliwne, przynajmniej w części..np u mnie...
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#97 rmazurek

rmazurek
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Birmingham/Lubartow
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Portfolio
  • KM:273
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 11.11.2011

Witam.

Moj kolektor wymienili za darmoszke w ASO w UK, wpisow w ksiazce nie sprawdzali(ostatnie 4 sa z nieautoryzowanej stacji), zadzwonilem, umowilem sie na sprawdzanie - podjechalem, poczestowali kawka i ciastkiem, za 15 min przyszedl mechanik powiedzial ze kolektor rzeczywiscie do wymiany - oczywiscie w ramach przedluzonej gwarancji, auto bylo gotowe po 3h. Przy okazji dostalem darmowe mycie i sprawdzili mi auto pod wzgledem mechanicznym.


Objawy oprocz zapachu spalin wewnatrz kabiny to delikatny spadek mocy i cykanie (podobne do cykających zaworów)
  • 0

#98 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 11.11.2011

miałem tak samo bez zadnych problemów mi wymienili w ciągu dnia i też sprawdzili autko pozdro
  • 0
neo2424

#99 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:01, 12.11.2011

hej
Czy górną osłonę na kolektorze można odkręcić bez większych problemów?

pozdrawiam
  • 0

#100 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:24, 12.11.2011

kromek, 2 czy trzy śruby i po kłopocie. Dostęp też jest całkiem niezły.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#101 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:02, 12.11.2011

kromek, 2 czy trzy śruby i po kłopocie. Dostęp też jest całkiem niezły.


ale nie VII gen. tourer ...tam nie tak prosto
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#102 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 12.11.2011

faktycznie 3 śruby :) ale za to jaki dostęęęęęp...
nie ma mowy o wyciągnięciu osłony na zewnątrz bez odpinania osprzętu (rurek linek itd). więc tego nie zrobię ale może uda mi się go na tyle odsunąć lub obrócić żeby oblukać sam kolektor.
swoja droga jak zrobili to w aso skoro zaciski na rurkach dziewicze?

we'll be in touch :)
  • 0

#103 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:02, 12.11.2011

kromek, 2 czy trzy śruby i po kłopocie. Dostęp też jest całkiem niezły.


ale nie VII gen. tourer ...tam nie tak prosto

Pisałem na tym właśnie przykładzie - odkręcałem u siebie. Poza tym komory silnika w tourerze i sedanie praktycznie niczym się nie różnią.

nie ma mowy o wyciągnięciu osłony na zewnątrz bez odpinania osprzętu (rurek linek itd). więc tego nie zrobię ale może uda mi się go na tyle odsunąć lub obrócić żeby oblukać sam kolektor.

Trzeba poćwiczyć i się uda :ok
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#104 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:27, 12.11.2011

srutututu..zapraszam do siebie..3-razy próbowałem i nic
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#105 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:24, 12.11.2011

novi, bo to trzeba mieć giętkie ręce i dobre klucze :-P
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq