Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

remont silnika ? Honda Accord VI F18b2

VI

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
217 odpowiedzi w tym temacie

#46 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1,022 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:48, 17.05.2012

1l na 250km to chyba rekord.

#47 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 17.05.2012

jak to już kiedyś mówiłem - rozebrać silnik, zobaczyć wał korbowy i gładzie. jeśli w dobrym stanie to remontować silnik.
koszt nie jest taki wielki jak mogłoby się wydawać :)

#48 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:02, 17.05.2012

przepychacze i pierscienie sama robota mechanik mi powiedzial 600 zl, czesci takie jak pierscionki czy podobne *cenzura*y nie powinny raczej nie przekroczyc 400 zl ?

#49 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 17.05.2012

to ja Ci powiem całościowo, bo po kolei nie ma co wymieniać.
Z remontem powinieneś się zmieścić w 3500.
W tym jest regeneracja głowicy na oryginalnych uszczelniaczach (bez wymiany prowadnic, jeśli będzie trzeba, to kilka stówek dojdzie).
Uszczelka, pierścienie, panewki korbowe, pasek rozrządu (o ile reszta jest ok), oleje i różnie inne pierdółki.

[ Dodano: 2012-05-17, 14:26 ]
Mnie też namawiali na używany silnik, więc taki kupiłem.
I dzięki temu straciłem w sumie około 2000pln, bo okazał się kupą.
Nie inwestuj w używki, nie ma sensu.
Chociaż jeśli masz fartowne życie, to może Ci się uda i trafisz silnik żyletę. Daję Ci jednak 5% szans, bo wszystkie te silniki po pewnym przebiegu zaczynają żłopać olej.
Ja po remoncie zrobiłem z 50000 i sprzedałem samochód. I silnik był tam najlepiej działającym elementem. Pobór oleju był na poziomie niecałego stanu bagnetu na 10000.

#50 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 03:25, 18.05.2012

3500 pln ? kosztowna troszke inwestycja ;/ ;) zawsze wychodzilem z zalozenia ze wole wyremontowac to co znam niz kupowac obcy i znow remontowac ;) przynajmniej wiem na czym stoje ;)

#51 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 18.05.2012

Wydaje mi sie ze 3500 to troche jednak duzo jak na remont.Sądze ze kwota będzie mniejsza i zalezy kto bedzie robil i ile za robote wezmie.
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#52 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:00, 18.05.2012

ja za to co napisał Kowal w 2009 zapaciłem 2000 zł i robiłem w Garwolinie u kolegi. silnik do dziś nie brał wiecej niż 500ml oleju na 10 tys km i miał motula zalanego. co do używanych silników sprzedałem 2 F18 i jeden F20 i każdy z nich był normalny czyli nie palił 5 litrów oleju na 10 tyś km. wiec moje statystyki jakby są dobre..

[ Dodano: 2012-05-18, 10:00 ]
a czemu tyle bo wtedy nie zajmowałem się gratami. teraz bym się nie piepszył tylko zmieniał słupek

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:01, 20.05.2012

No ale tak jak wspominalem ze za robote mechanik powiedzial mi 600 zl za rozebranie i zlozenia silnika na czesci wiec wydaje mi sie ze nawet nie tak zle :P

kolejna sprawa glownie chodzi mi o zmiane pierscionkow i uszczelniaczy na popychaczach, podejrzewam, ze kwota za te pierdoy nie przewyzszy raczej 400 zl :)

no ale mimo wszystko jesli chodzi o generalny remont silnika to byc mioze 3500 zl to okey ale np w moim silniku rozrzad oraz inne podstawowe *cenzura*y byly wymienione od razu przy kupnie auta ;) takze od razu jesli chodzi o remont samochodu to koszt automatycznie spada :)

#54 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 01:01, 21.05.2012

A co jest takim sensownym minimum przy remoncie silnika? Pierścienie i co jeszcze?

Do zobaczenia na trasie.


#55 Czarny27_11

Czarny27_11
  • Forumowicz
  • 43 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 03.06.2012

ja nei dawno przeżyłem horror związany z remontem silnika,
to co piszą panowie wyżej że koszt remontu to około 3000 zł to jak najbardziej prawda chcąc zrobic wszystko jak nalezy trzeba zapłacic, u mnie po koleii regeneracja głowicy robili wszystko wyniosła 1300, pierścienie oleje uszelki jakieś 400zł no i mechanik wziąl za robotę 1000 zł z tym że wymienił mi jeszcze klocki z tyłu przy okazji. czyli razem jakieś 2700, narazie jeżdze delikatnie bo robie dotarcie silnika, ubytku nie ma żadnego póki co zobaczymy co bedzie jak wróce do swojego stylu jazdy, przed remontem brała około 1l na 500 km i to nie jest normalne pobieranie oleju nawet jak na japonczyka nawet jesli ciskasz i wogole :) pobieranie oleju wystepowało także na benzynie, jeszcze przed założeniem instalacji gazowej.

#56 RPcustoms

RPcustoms
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:18, 04.06.2012

Wiec tak jakiś czas temu kupiłem w dobrej cenie rozbitego dawcę ponieważ w moim silniku obróciła się panewka,zabrałem się ostro do roboty i przełożyłem silnik wymieniając po drodze wszystkie możliwe uszczelki,uszczelniacze,rozrząd,oleje,itp.Po pierwszej próbie jazdy z nowym motorem okazało się że jest problem z uszczelką pod głowicą więc góra poszła do remontu założyłem swoją starą głowicę przy okazji wymieniłem w niej zawory,uszczelniacze i prowadnice a co niech będzie porządnie :-)
Kiedy doszedłem do ładu z płynem chłodniczym okazało się że po rozgrzaniu silnika (jakieś 20-30 minut pracy)spada ciśnienie oleju :k Padło na pompę oleju więc przełożyłem ją ze starego silnika ale problem nie znikł :?: Oddałem auto do mechanika i okazało się że panewki są już strasznie słabe (wymiana) I CO wyszło na to że kupiłem silnik w co najmniej 2 razy gorszym stanie od poprzedniego bo wymiana panewek w niczym nie pomogła i mam cały dół do remontu :k
Moja Honda-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5259

#57 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
Reputacja: 29
Super

Napisano 06:55, 04.06.2012

chyba jakaś gwarancja na używany silnik jest, przecież nie może sobie byle kto iść na złom kupić rozwalony silnik i później sprzedawać jako pełnosprawny, po prostu trzeba było oddać ten silnik i kupić inny. Silnika co prawda nie kupowałem ale było parę części co kupiłem niesprawne i nie było problemu ze zwrotem.
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#58 RPcustoms

RPcustoms
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 04.06.2012

tyle tylko że rozbitka kupiłem kilka miesięcy temu więc o zwrocie raczej nie ma co marzyć.
Moja Honda-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5259

#59 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:29, 04.06.2012

ja powiem tak, to ze bierze olej to 80% wina pierscieni olejowyc(zgarniajace) a 20 uszczelniacze, ja u siebie wymienialem sam rozrzad i mialem zdjete przy okazji kolektory, ssacy i wydechowy i nie widzialem zeby olej splywal po zaworach i wogolw nie byly tluste, z oleju po 12 godzinach stania auta bez odpalania, ale tego moze wcale tak nie widac, co dziwne ja miale caly kolektor ssacy tlusty z oleju, nie przepalomego w postaci nagaru tylko jakby swiezy olej badz pary oleju, nie wiwm czy odma nie cisnie choc mam juz dawno zalozone catch tank a w nich sie zbiera olej, bede sie przymiezal do wymiany pierscieni i pamewek i uszczelniaczy, rozrzad to pikus reszta to wiedza i dobre narzedzia cena nie jest taka wielka a co do gladzi i walu to watpie ze cokolwiek by sie mialo stac z owalizacja, znajomi mase takich reanimacji robili i nigdy z gladziami przy przwbiegach 200 tys nie bylo, chyba ze bedzie niespodzianka ale przy braniu oleju litr na 1000-2000 zaleznoaci od stylu jazdy stawi na zapieczone i zuzyte pierscienie temat walkowany duzo razy, honda ma kiepskie pierscienie olejowe, lubia sie zapiekac
VTEC

#60 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:12, 04.06.2012

Kiedy doszedłem do ładu z płynem chłodniczym okazało się że po rozgrzaniu silnika (jakieś 20-30 minut pracy)spada ciśnienie oleju :k Padło na pompę oleju więc przełożyłem ją ze starego silnika ale problem nie znikł :?: Oddałem auto do mechanika i okazało się że panewki są już strasznie słabe (wymiana) I CO wyszło na to że kupiłem silnik w co najmniej 2 razy gorszym stanie od poprzedniego bo wymiana panewek w niczym nie pomogła i mam cały dół do remontu :k


Normalnie dramat :shock:
Może z dwóch silników poskładasz jeden ale zabawa uderzy po kieszeni ...

Kolega z forum PTP też ostatnio kupił do Preli silnik F20Z1 z Accorda 5.gen 97r. mając nadzieję na dobry stan silnika bo przecież Accordów tak się nie męczy jak Preludy ;-) i zaraz po pierwszym uruchomieniu usłyszał wykończone panewki korbowodowe.

Oczywiście silnik montował po okresie udzielonej gwarancji rozruchowej i nie mógł reklamować silnika ...

Happy Owner Never Drives Anything else.





IPB Skin By Virteq