XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 12:48, 17.05.2012
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#47
Napisano 13:00, 17.05.2012
koszt nie jest taki wielki jak mogłoby się wydawać
#48 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:02, 17.05.2012
#49
Napisano 13:23, 17.05.2012
Z remontem powinieneś się zmieścić w 3500.
W tym jest regeneracja głowicy na oryginalnych uszczelniaczach (bez wymiany prowadnic, jeśli będzie trzeba, to kilka stówek dojdzie).
Uszczelka, pierścienie, panewki korbowe, pasek rozrządu (o ile reszta jest ok), oleje i różnie inne pierdółki.
[ Dodano: 2012-05-17, 14:26 ]
Mnie też namawiali na używany silnik, więc taki kupiłem.
I dzięki temu straciłem w sumie około 2000pln, bo okazał się kupą.
Nie inwestuj w używki, nie ma sensu.
Chociaż jeśli masz fartowne życie, to może Ci się uda i trafisz silnik żyletę. Daję Ci jednak 5% szans, bo wszystkie te silniki po pewnym przebiegu zaczynają żłopać olej.
Ja po remoncie zrobiłem z 50000 i sprzedałem samochód. I silnik był tam najlepiej działającym elementem. Pobór oleju był na poziomie niecałego stanu bagnetu na 10000.
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 03:25, 18.05.2012
#51
Napisano 08:52, 18.05.2012
#52
Napisano 09:00, 18.05.2012
[ Dodano: 2012-05-18, 10:00 ]
a czemu tyle bo wtedy nie zajmowałem się gratami. teraz bym się nie piepszył tylko zmieniał słupek
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#53 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:01, 20.05.2012
kolejna sprawa glownie chodzi mi o zmiane pierscionkow i uszczelniaczy na popychaczach, podejrzewam, ze kwota za te pierdoy nie przewyzszy raczej 400 zl
no ale mimo wszystko jesli chodzi o generalny remont silnika to byc mioze 3500 zl to okey ale np w moim silniku rozrzad oraz inne podstawowe *cenzura*y byly wymienione od razu przy kupnie auta takze od razu jesli chodzi o remont samochodu to koszt automatycznie spada
#54
Napisano 01:01, 21.05.2012
Do zobaczenia na trasie.
#55
Napisano 10:11, 03.06.2012
to co piszą panowie wyżej że koszt remontu to około 3000 zł to jak najbardziej prawda chcąc zrobic wszystko jak nalezy trzeba zapłacic, u mnie po koleii regeneracja głowicy robili wszystko wyniosła 1300, pierścienie oleje uszelki jakieś 400zł no i mechanik wziąl za robotę 1000 zł z tym że wymienił mi jeszcze klocki z tyłu przy okazji. czyli razem jakieś 2700, narazie jeżdze delikatnie bo robie dotarcie silnika, ubytku nie ma żadnego póki co zobaczymy co bedzie jak wróce do swojego stylu jazdy, przed remontem brała około 1l na 500 km i to nie jest normalne pobieranie oleju nawet jak na japonczyka nawet jesli ciskasz i wogole pobieranie oleju wystepowało także na benzynie, jeszcze przed założeniem instalacji gazowej.
#56
Napisano 00:18, 04.06.2012
Kiedy doszedłem do ładu z płynem chłodniczym okazało się że po rozgrzaniu silnika (jakieś 20-30 minut pracy)spada ciśnienie oleju Padło na pompę oleju więc przełożyłem ją ze starego silnika ale problem nie znikł Oddałem auto do mechanika i okazało się że panewki są już strasznie słabe (wymiana) I CO wyszło na to że kupiłem silnik w co najmniej 2 razy gorszym stanie od poprzedniego bo wymiana panewek w niczym nie pomogła i mam cały dół do remontu
#57
Napisano 06:55, 04.06.2012
#58
Napisano 15:38, 04.06.2012
#59
Napisano 16:29, 04.06.2012
#60
Napisano 19:12, 04.06.2012
Kiedy doszedłem do ładu z płynem chłodniczym okazało się że po rozgrzaniu silnika (jakieś 20-30 minut pracy)spada ciśnienie oleju Padło na pompę oleju więc przełożyłem ją ze starego silnika ale problem nie znikł Oddałem auto do mechanika i okazało się że panewki są już strasznie słabe (wymiana) I CO wyszło na to że kupiłem silnik w co najmniej 2 razy gorszym stanie od poprzedniego bo wymiana panewek w niczym nie pomogła i mam cały dół do remontu
Normalnie dramat
Może z dwóch silników poskładasz jeden ale zabawa uderzy po kieszeni ...
Kolega z forum PTP też ostatnio kupił do Preli silnik F20Z1 z Accorda 5.gen 97r. mając nadzieję na dobry stan silnika bo przecież Accordów tak się nie męczy jak Preludy i zaraz po pierwszym uruchomieniu usłyszał wykończone panewki korbowodowe.
Oczywiście silnik montował po okresie udzielonej gwarancji rozruchowej i nie mógł reklamować silnika ...
Happy Owner Never Drives Anything else.