XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 19:37, 04.06.2012
#62
Napisano 20:14, 04.06.2012
Trzeba uważać na poziom płynów i sprawność układu chłodzenia a silnik odwdzięczy się dużym przebiegiem ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#63
Napisano 22:34, 04.06.2012
#64
Napisano 01:49, 03.01.2014
#65
Napisano 05:05, 03.01.2014
#66
Napisano 06:39, 03.01.2014
Jaki dokładnie stosujesz olej - marka, model?
Czy z wydechu dymi na niebiesko przy dodawaniu gazu?
Sprawdzałeś czy nie ma nigdzie wycieków?
#67
Napisano 11:31, 26.04.2014
Siema. Zastanawiam się nad remontem w/w silnika. Przerabiał to ktoś? Jak wyglądają ceny gratów OEM? Głowica, pierścienie ewentualne sprawdzenie silnika? Wolę zapytać tutaj nim oddam samochód do mechanika
#68
Napisano 14:54, 26.04.2014
Jak bardzo skatowany to nie warto naprawiać, tylko znaleźć dobry silnik i swap.
Możesz od razu wstawić F20B6 2.0L bo różnią się niewiele i nic nie trzeba zmieniać/dorabiać.
#69 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 09:32, 27.04.2014
Przerabiałem ten temat jeszcze nie tak dawno temu, bo w tym miesiącu. Miał być robiony remont F18B2 ale nie mogliśmy znaleźć odpowiednich zamienników tłoków o odpowiednim rozmiarze, a cena oryginalnych mnie zwaliła z nóg...
Koniec końcem pod maskę zawitał 2.0L Silnik F20B6 w dobrym stanie, teraz pozostało tylko lać, jeździć i dbać.
Oczywiście wraz z nowym silniczkiem wpadł nowy rozrząd, nowe uszczelniacze, nowe filtry itd.
Użytkownik NitrousNDF edytował ten post 10:03, 27.04.2014
#70
Napisano 09:46, 28.04.2014
napisz do pejota i wszystkiego sie dowiesz
#71
Napisano 10:08, 28.04.2014
co do swapa na F20 to czy wystarczy podmienić sam słupek + komp? czy lepiej robić kompletną rzeźbę? Czy poza swapem F20 zwieniam coś jeszcze? Jaki to wydatek? oczywiście bez robocizny?
#72 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 13:29, 28.04.2014
Komp od 1.8 pasuje. Wystarczy że znajdziesz zdrowy słupek F20B6 i wszystko, powtarzam WSZYSTKO pasuje. Wyjmujesz 1.8 i wkładasz 2.0, prosta sprawa.
Kolektor zakładasz 4-2-1 od 1.8, komp też zostawiasz od 1.8 i masz problem z głowy z sondami lambda.
Jeśli chodzi o koszty to zależy.. ja za słupek F20B6 dałem 7 stów i to u mnie w mieście na miejscu. Ktoś na forum z daleka mi proponował 1.8 za ponad 9 stów, więc jak widać, ceny są różne. W dodatku jak się wkłada nieznany silnik, trzeba od razu zrobić sobie rozrząd, nowy olej, filtry, uszczelniacze, uszczelki i inne takie pierdółki.
Jeśli zrobisz sobie taką przekładkę sam to Cie tak dużo nie wyniesie, jeśli oddasz do warsztatu to coś koło 2 tysięcy wyjdzie pewnie
#73
Napisano 13:51, 28.04.2014
przeglądałem aukcje słupków F20 i ceny od 500 do 1000 ale średnio 250 km w kraj a do Radomia jechać...cholera trochę strach bo już jednego kota w worku mam z tamtąd...co do rozrządu, płynów to wiem, laikiem nie jestem :P a masz namiary na tepa od którego kupiłeś słupek? zadowolony jesteś? a i najważniejsze, ile wyniosła Cie cała zabawa?
#75
Napisano 14:46, 28.04.2014
olejoholik z niego, popija a co za tym idzie kopci powyżej 3 tys a na VTECu zachowuje się jak dwusów
czy mogę podpiąć słupek F20 który chodził z automatem na całym osprzęcie, skrzyni i kompie od F18?
Użytkownik Sysunia edytował ten post 15:17, 28.04.2014