Tak jak mówisz
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#211
Napisano 10:17, 03.07.2015
#212
Napisano 19:40, 29.07.2015
Witam
Z jaką siła dokręcić głowicę (Nm)?
Według instrukcji w pierwszym kroku dokręcić ja siłą 29Nm a potem dokręcić o 180 stopni.
Kluczem dynamometrycznym sprawdzałem i wyszło 110Nm , teraz pytanie czy taka siła powinna być?
#213
Napisano 15:53, 30.07.2015
Czemu nie zainstalujesz ESM ? Jakbys potrzebował to miałbyś od razu.
http://www.filedropp...stallationcontd
#214
Napisano 00:30, 04.08.2015
Czemu nie zainstalujesz ESM ? Jakbys potrzebował to miałbyś od razu.
Mam w pdf instrukcje (1600stron) i tam jest wszystko opisane ,własnie tak było tam napisane 29Nm a potem 180 stopni .
#215
Napisano 18:24, 11.09.2015
panowie czy to normalne ze po remoncie silnika tzn , 800km temu (wymieniane pierscienie , uszczelniacze , prowadnice zaworowe ) silnik spalil 0,8 litra oleju? czy to normalne po remoncie i wroci po dotarciu wszystko do normy czy dac auto na reklamacje?przymiezalem sie wlasnie na zmiane oleju z dotarciowego 10w40 na syntetykA 5W40 a tu niemile zaskoczenie;(
#216
Napisano 20:19, 11.09.2015
Wydaje mi się za dużo, mi po remoncie f23 po 1000km zeszło może 100ml potem już nic. Odkręć świece i poświeć na tłok powinien po obwodzie być suchy-matowy, jeśli widzisz mokre-odbijające światło tzn że pierścienie olej puszczają.
#217
Napisano 20:33, 11.09.2015
Nie wróci po dotarciu do normy. Może spadnie spalanie ale nie aż tyle.
#218
Napisano 21:21, 11.09.2015
panowie czy to normalne ze po remoncie silnika tzn , 800km temu (wymieniane pierscienie , uszczelniacze , prowadnice zaworowe ) silnik spalil 0,8 litra oleju?
To coś musiało pójść nie tak, może szlifierz spartolił robotę z głowicą a może mechanik niewłaściwie założył pierścienie olejowe na którymś cylindrze, raczej trzeba będzie reklamować usługę.
Happy Owner Never Drives Anything else.