XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 14:35, 31.07.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#32
Napisano 16:52, 31.07.2009
Dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem, który od lat robi mi samochody...poza tym, ma głowę na karku, bo przygotowuje samochody rajdowe itp. Ale nie o tym rzecz, bo zaraz będzie burza
Podjąłem z nim decyzję, że wlejemy na razie do mojego Acc olej Motul. Nie wiem dokładnie który mi wybierze, ale mówił coś o 15W, czy nawet 20W. Powiedział, że ten olej, mimo że syntetyk, ma tak dobrany skład estrów i taką lepkość, że powinno to wyjść na dobre mojemu silnikowi. Przynajmniej na jakiś czas....żebym mógł jeździć....
W miedzy czasie polecił mi szukać jakiegoś silnika zdrowego 1.8 albo 2.0, tak żebym mu go dostarczył na warsztat i będzie mi go ogarniał na późniejszą przerzutkę do mojego auta.
To chyba najrozsądniejsze wyjście, ponieważ nie stać mnie w chwili obecnej na wyłożenie 3-4 tysięcy, a może i więcej... na naprawdę porządny remont silnika :-/
Motul kosztował mnie będzie ok 270 zł...mam go mieć w przyszłym tygodniu, bo muszą go zamówić dopiero. Zatem cierpliwie poczekam, wymienię olej i filtry...no i zobaczymy co z tego będzie...
Jakby ktoś przypadkiem gdzieś słyszał, że jest do sprzedania naprawdę godny polecenia silnik 1.8 albo 2.0 VTEC do tego Acc - proszę o kontakt PW, albo mailowy...jestem w stanie nawet jechać gdzieś poza śląsk, jeśli silnik będzie pewny...
Dzięki za dotychczasowe rady
#33
Napisano 18:15, 01.08.2009
Niby tak kolego ale wierz mi, że zdejmując głowicę w takim silniku na gazie "otwierasz puszkę pandory" albo "wykopujesz studnię bez dna"....jak kto woli a ceny tych remontów które podajecie to nie wiem skąd macie. Widać że nie robiliście takich rzeczy w swoim aucie...Kupując drugi silnik, kupujesz kota w worku.
PS. kupuj kolego silnik z anglii
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:17, 01.08.2009
tarjei86
- po pierwsze sprawdz kompresje, po drugie zrob probe olejowa i podaj roznice w cisnieniu z olejem i bez. Porownaj z danymi katalogowymi i daj znac. Ocenisz orientacyjnie stan pierscieni.
- pomierz cisnienie oleju na zimnym odrazu po rozruchu, na cieplym odrazu po rozruchu, ogolnie na wolnych po paru sekundach chodzenia. Porownaj z danymi katalogowymi i daj znac. Bedziesz mial pojecie jaki jest stan panewek i czy trzymaja cisnienie.
Panewki i pierscienie niby wyjda z testow ok to wymieniaj glowice. Kosz jest maly. 150zl planowanie, 150zl uszczelka, okolo 5-6 roboczo godzin sciagniecie i tyle samo zalorzenie przez osobe robiaca to na codzien (czyt. warsztat) *400-800zl. Nie kupuj od bylekogo kto nie wie co to jest. najlepiej wykrec z rozbitka itp.
Im bardziej sie nie znasz tym wiecej zaplacisz..
#35
Napisano 21:55, 01.08.2009
Niby tak kolego ale wierz mi, że zdejmując głowicę w takim silniku na gazie "otwierasz puszkę pandory" albo "wykopujesz studnię bez dna"....jak kto woli a ceny tych remontów które podajecie to nie wiem skąd macie. Widać że nie robiliście takich rzeczy w swoim aucie...
PS. kupuj kolego silnik z anglii
Tak też usłyszałem od mojego mechanika...z tym, że podliczył mi koszta takie mniej więcej na oryginalnych cześciach i z ew.szlifowaniem czegoś, nie pamiętam czego...tłoków? kanałów? mniejsza o to....ale z tymi wszystkimi rzeczami, planowaniami itp itd, podliczył że może się to zamknąć w kwocie 4-5 tys. zł nawet...co nie napawa mnie optymizmem...
namlooc, dzięki za rady. Jutro pogadam z tym mechanikiem, żeby zrobił mi to, o czym mówisz...sprawdzimy i opiszę tutaj co i jak.
Przy okazji chciałem podziękować wszystkim za dotychczasowe rady i zaangażowanie. Mam nadzieję, że uda mi się to jakoś ogarnąć, bo ten samochód był i jest spełnieniem moich marzeń...i nie chciałbym go zamieniać na żaden inny
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:38, 01.08.2009
o ja pie*dole same kur*y i zlodzieje uciekaj czym predzej z tego warsztatu.zamknąć w kwocie 4-5 tys. zł nawet
[ Dodano: 2009-08-01, 23:43 ]
Jezeli mowa o samej glowicy to:
16x8= 128zl uszczelniacze zaworowe
150zl uszczelka
od 400zl do 500zl planowanie, dotarcie zaworow, wymiana uszczleniaczy
od 500 do 800zl robocizna zdejmij/zaloz glowice
max 1700zl...4-5tys bo to jest zlodziejstwo
#37
Napisano 09:04, 02.08.2009
Pod warunkiem, że a)znajdziesz głowicę w dobrym stanie(lub w ogóle jakąś), b)kupisz za rozsądne pieniądze a tu niestety ceny są 600-800zł. c)handlarze częściami będą chcieli Ci sprzedać.... Silnik kupisz goły za 700-1200zł, z anglii co nigdy nie jeździł na gazie. A jak kupisz głowicę to właściwie za niewiele mniejsze pieniądze, ch.. wie skąd i wydasz jeszcze ok 1400zł żeby ją doprowadzić do stanu idealnego.to wymieniaj glowice. Kosz jest maly.
i chyba przeginanie pały4-5tys bo to jest zlodziejstwo
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:15, 15.05.2012
Ale byłem u mechanika, chłop doradził mi abym wyregulował poziom oleju i sprawdził silnik na małych obrotach oraz na wysokich zrobiłem 100 km nie przekraczając 3 tys obrotów sprawdziłem poziom oleju i ? nic nie ubyło następnie 100 km sportowej jazdy (takiej jak lubie ) i niestety braki oleju są. Czy może być to przyczyna załączania sie systemu VTEC ? może to coś mieć z tym wspólnego ? silnik: 1.8 i jeździ na oleju Castrol 10w/40, jeśli chodzi o dym gdy go przegazuje to na wysokich obrotach zaleci troche na niebiesko, na wolnych zero dymku. Macie jakieś teorie ?
#39
Napisano 19:44, 15.05.2012
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:21, 17.05.2012
#41
Napisano 12:28, 17.05.2012
#43
Napisano 12:39, 17.05.2012
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:44, 17.05.2012