Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Sportowy Katalizator i VTEC Controler

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 12.09.2012

Witam
1.Jakie macie zdanie na temat sportowego katalizatora czy warto kupować czy coś da czy lepiej kupić strumienice?
Bo mój chyba się posypał i nie wiem czy kupować strumienice czy katalizator. :-/
http://www.j-parts.p...niwersalny.html

2. I drugie pytanie tak z ciekawości do czego to właściwie służy? :mrgreen:
http://www.j-parts.p...Controller.html
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:25, 12.09.2012

sienka:

1. Czy coś da? Tak, trochę odblokuje silnik przytkany katem z powodów ekologicznych. Z strumienicą różnie bywa, niektórzy narzekają na niefajny dźwięk.

2. Służy do przesuwania momentu włączania się VTEC'a, ale przy samochodzie nie modzonym - na zbyt wiele się nie przyda.
  • 0

#3 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 12.09.2012

A jaką ma średnice otworu katalizatora w 1.8?
  • 0

#4 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:11, 13.09.2012

montaż strumienicy nie ma sensu.
Lepiej zwykły kawałek rury wspawać. Accord to nie golf 3 żeby Pseudo tuning w postaci strumienicy montować.
  • 0

#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:33, 13.09.2012

Accord to nie golf 3


hmm...a jakie ma znaczenie co to za samochód? Czy kolega jeździłby Trabantem, czy Golfem 3/4/5, czy Porsche, czy zwyczajnym Accordem - nie ma to znaczenia. Jest jakiś cel działania, trzeba obrać metodę. Zwieśniaczyć można każdy samochód, niezależnie od modelu i marki.

Co do reszty - ja szedłbym mimo wszystko w kata, sportowego, żeby nie mieć problemów na przeglądach. Z rurkami bez obudowy różnie bywa.

Co do średnicy - nie pamiętam jak było w 1.8
  • 0

#6 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 13.09.2012

A jak będzie z sondą nie będzie wywalać błędów ?
  • 0

#7 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:29, 14.09.2012

Masz tylko jedną sonde przed katem więc nie będzie.
  • 0

Long May You Ran


#8 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 14.09.2012

A to git :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#9 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:05, 15.09.2012

Chętnie dowiedział bym się coś więcej na temat tego VTEC Controller. To jest coś typu Plug&Play czy jakieś większe czary trzeba odprawiać?
  • 0

#10 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:21, 15.09.2012

trochę trzeba ogarniać elektrykę, aby podpiąć się pod odpowiednie rzeczy. Ale - bez jakiegoś konkretnego strojenia i modów silnikowych - wg mnie taki kontroler jest bez sensu.
  • 0

#11 matysziom

matysziom
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:Będzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 15.09.2012

dzis zalozylem zamiast kata tlumik przelotowy w obudowie kata i lepiej sie auto zbiera takze moge polecic
strumienicy podobno nie powinno sie zakladac jest ryzyko wywalenia uszczelki spod glowicy
  • 0
http://www.accordklu...pic.php?t=27639 <---- Mój krążownik szos CG4

#12 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:59, 16.09.2012

Ja bym się chętnie dowiedział jaka jest średnica tej zwężki w wydechu na sondzie lambda, średnica po zewnątrz wydechu jest ponad 50mm ale wewnątrz jest fabrycznie przewężenie na sondzie, coś mi świta ze to było około 37mm ale nie pamiętam, kiedyś przy wymianie łącznika zostało to usunięte i prawdopodobnie od tego czasu sonda ma wolniejsze odczyty, żeby to potwierdzić musiał bym to z powrotem wspawać
vtec controler może i sie sprawdzi ale na pewno nie w f18b2, bo to bardzo uboga wersja vtec, to nic nie zmieni, bo jest nisko położony bo przy 2500-3000, niżej sie już nie da bo musi być też jakieś ciśnienie oleju, a wyżej go dawać to dopiero nie ma sensu bo to auto nie pojedzie wogóle.
  • 0
VTEC

#13 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
  • Skąd:jaworzno
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 17.09.2012

vtec controler ale w wersji 2 stara wersja tylko bajer do auta inne sterowanie czujnikow ine ecu, da sie przerobic jak u mnie ale wiekszego sensu nie ma
  • 0

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#14 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:34, 10.10.2012

Lepiej zwykły kawałek rury wspawać.


no u mnie to nie działa bo auto nie trzyma obrotów :roll: nie wiem czy ktoś miał jeszcze taki problem?

co sądzicie o tych rzeczach i co lepiej założyć ?? :

http://allegro.pl/st...2666891779.html

http://allegro.pl/sp...2699440082.html
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#15 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:40, 11.10.2012

Katalizator "Sportowy" to jest opróżniony seryjny...
na pewno będzie przyjemniej:) na diagnostyce, ciężej jest przekonać diagnostę jak masz spawy w tych miejscach. połączenia śrubowe są fabrycznie.w Okręgówce trochę czasu sie spędza i sie widziało rożne cuda.. a tamta rura niby wyciszająca... no nie wiem jakie ma zadanie...lepiej przy fabrycznym KaT'cie zostać.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq