Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Uwaga nie rób tego sam - Odgrzybianie klimatyzacji

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#166 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:34, 13.03.2017

Może Kiniusz by się wypowiedział??

BTW.tez miałem "smrodek" - 30min.mocnego ozonowania dało radę..👍
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#167 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:09, 13.03.2017

Jeśli nikt nie podpowie to trzeba będzie samemu pokombinować ☺
Dla mnie newralgicznym elementem jest parownik.Muszę mieć pewność że będzie dobrze spryskany ,,płynem,, bo tak jak wspomniałem przez kratki nie daje efektu mimo długiej ,,lancy,, Więc na chłopski rozum trzeba się dostać do niego z innej strony☺Swoją drogą szkoda że Honda nie zrobiła takiego dobrego dojścia do parownika jak BMW.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:23, 13.03.2017

  • 0

#168 Ollsen

Ollsen
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201 + Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:28, 13.03.2017

Może Kiniusz by się wypowiedział ??

BTW.tez miałem "smrodek" - 30min.mocnego ozonowania dało radę..

Ed$on a czym ozonowałeś? ja stosowałem jakieś dwa preparaty ale efekt na miesiąc może troszkę dłużej
  • 0

#169 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:31, 13.03.2017

Dobry ozonator załatwi sprawę w większości przypadków, sam po zakupie takiego sprzętu ok 10g mam spokój z dziwnymi zapachami. Więc albo pozostaje zakupić porządny sprzęt lub znaleźć dobry zakład co się tym zajmuje, co nie jest takie łatwe, wiem z mojego doświadczenia, że często mają jakieś po pierdółki 1g lub ozonują nagrzany samochód co się z kompletnie mija z celem. Kiedyś koleś w zakładzie jakimś chińskim sprzętem o marnej mocy ozonował mi auto poprzez włożenie rurki do nawiewu, wszystko byłoby fajnie gdyby nawiew wciągał powietrze, a wiadomo, że nawiew nawiewa, od tamtej pory zdecydowałem się na zakup własnego ozonatora i mam spokój, a naprawdę śmierdziało i chciałem rozkręcać pół samochodu.


Użytkownik rafal1a edytował ten post 15:32, 13.03.2017

  • 0

#170 Ollsen

Ollsen
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201 + Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:35, 13.03.2017

Dobry ozonator załatwi sprawę w większości przypadków, sam po zakupie takiego sprzętu ok 10g mam spokój z dziwnymi zapachami. Więc albo pozostaje zakupić porządny sprzęt lub znaleźć dobry zakład co się tym zajmuje, co nie jest takie łatwe, wiem z mojego doświadczenia, że często mają jakieś po pierdółki 1g lub ozonują nagrzany samochód co się z kompletnie mija z celem. Kiedyś koleś w zakładzie jakimś chińskim sprzętem o marnej mocy ozonował mi auto poprzez włożenie rurki do nawiewu, wszystko byłoby fajnie gdyby nawiew wciągał powietrze, a wiadomo, że nawiew nawiewa, od tamtej pory zdecydowałem się na zakup własnego ozonatora i mam spokój, a naprawdę śmierdziało i chciałem rozkręcać pół samochodu.

Podaj środki jakie używałeś może coś pomoże, bo już dość mam tego.


  • 0

#171 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:35, 13.03.2017

Ed$on a czym ozonowałeś? ja stosowałem jakieś dwa preparaty ale efekt na miesiąc może troszkę dłużej


Mam Ozonator o mocy 10g👍😬
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#172 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:41, 13.03.2017

Podaj środki jakie używałeś może coś pomoże, bo już dość mam tego.

 

Mam Ozonator o mocy 10g

 

Dokładnie też mam 10g i daje rade, a było ciężko. Wieczorem odczytam nazwę jakby Cię interesowało.


  • 0

#173 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:24, 13.03.2017

Może Kiniusz by się wypowiedział ??

BTW.tez miałem "smrodek" - 30min.mocnego ozonowania dało radę..

opisywałem jak zrobić to mechanicznie dobrym preparatem . dostęp przez rezystor dmuchawy (7 i 8 gen.) ew po wykręceniu wentylatora. nie polecam przez rurkę odpływową (słaby dostęp i ryzyka zalania komputera)


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#174 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:58, 13.03.2017

Hej :)

opisywałem jak zrobić to mechanicznie dobrym preparatem . dostęp przez rezystor dmuchawy (7 i 8 gen.)

Potwierdzam (mimo, że słowa Kiniusza nie wymagają potwierdzania), po takich zabiegach u mnie zawsze ew. 'smrodek' znika (dobry środek, przez otwór po zdemontowanym rezystorze dmuchawy)...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#175 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 02:15, 14.03.2017

W 8 generacji sterownika nie zalejesz.Osobiście stosowałem chemię TUNAP oraz FORCH(tylko tak jak wspomniałem przez kratki) Muszę teraz spróbować waszej metody z ,,rezonatorem,,


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 02:16, 14.03.2017

  • 0

#176 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:31, 14.03.2017

Ostanio czytam o czyszczeniu parownika pod ciśnieniem - tunap. Nawet Aso Honda ma to w ofercie. Bawił sie ktoś w tunap w VII ? Gdzie oni tą lance wsadzą - przez dziurę rezystora ? Czytałem też że w niektórych autach nawiercają plastik (i zaślepiają po) żeby umożliwić dostęp do parownika
  • 0

#177 jaro19591

jaro19591
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:26, 15.03.2017

Ozonowałem moją Hondę jesienią, pożyczonym sprzętem. Efekt był na pewno, przestało śmierdzieć. Tak myślę o kupnie, lub zrobieniu ozonatora dla siebie. Tylko na własne potrzeby nie chciał bym zbyt wiele inwestować, na portalu aukcyjnym są podzespoły do samodzielnego zmontowania ozonatora. Ktoś ma pojęcie, co by się nadawało do kupna? Obudowę i wentylator spokojnie bym sobie zrobił.


  • 0

#178 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:08, 15.03.2017

Ostanio czytam o czyszczeniu parownika pod ciśnieniem - tunap. Nawet Aso Honda ma to w ofercie. Bawił sie ktoś w tunap w VII ? Gdzie oni tą lance wsadzą - przez dziurę rezystora ? Czytałem też że w niektórych autach nawiercają plastik (i zaślepiają po) żeby umożliwić dostęp do parownika

w większości samochodów dostęp przez rezystor (o ile jest)  lub przez wykręcenie wentylatora umożliwia dokładne oczyszczenie parownika

 

ale trzeba uważać aby strumień nie był zbyt silny aby nie uszkodzić blaszek radiatora parownika


Użytkownik kiniusz edytował ten post 21:10, 15.03.2017

  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#179 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:16, 16.03.2017

Ale wg Ciebie w opornych przypadkach jest bardziej skuteczne niż tylko pianka/płyn na parownik ? Bo cenowo to jest 22zł za piankę i własna robota a 150 zł za ciśnieniowy tunap...
  • 0

#180 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:28, 16.03.2017

pianka na parownik jest ok. trzeba tylko zrobić taki myk, że nanosisz piankę (ok połowy co zamierzasz użyć) a potem aby lepiej "weszła" w parownik i trochę w kanały za nim włączasz nawiew. a potem trzeba nanieść resztę pianki i odczekać tyle ile zaleca producent (najczęściej ok 10-20 min) i ponownie włączyć nawiew aby "przedmuchać" parownik i kanały z pozostałej pianki


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq