Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Uwaga nie rób tego sam - Odgrzybianie klimatyzacji

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#196 bakman77

bakman77
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:dzierżoniów/northwich
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 04.07.2017

Hej!!

Drodzy Forumowicze. Zrobiłem głupstwo i zamiast zaczerpnąć wiedzy i rady od Was wszystkich zawaliłem wloty nawiewu klimatyzacji jakaś pianka po czym w najmniejszym skrócie miałem błąd P0606 który został wykasowany w najbliższym warsztacie. Potem było jeszcze gorzej brak mocy. Rwanie, przepalanie paliwa,samochodziki gasł na światłach obrotów nie trzymał. Z racji pobytu za zagranica znajomy podłączył kompa i mieliśmy następujące kody ^misfire^ czyli chyba przepalanie za dużej dawki na cylindrach ^too rich fuel^ coś związanego z sonda lambda ale nic na temat P0606. Odwiedziłem warsztat w którym sugerowałem im awarie ECU a  naprawili mi symptomy wymienili świece a miałem irydowe podobno były czarne i rozkrecili i wyczyścili przepustnice.Mogłem poruszać się dalej może parę kilometrów ale znowu check engine too rich fuel i  wyczuwalne przepalanie paliwa i zachowanie silnika nie do zaakceptowania.W  moim warsztacie gdzie robię przeglądy w końcu udało mi się zorganizować spotkanie gdzie mechanik rozkręcił i przeczyścił ECU i połączenia lecz to nie dało dobrych rezultatów. Z tego co mi powiedział w środku komp był dobry połączenia na jakiś 3 bolcach czyścił Wiec teraz prośba i pytanie do was jako doświadczonych co dalej awaria ECU czy Lambdy ??Ten moduł odpowiedzialny jest za dawkowanie paliwa i tlenu czyż nie? i czy jakich więcej informacji chcielibyście usłyszeć? W tej chwili kontrolka check zgasła ale widać po tylnym wydechu i czuć podczas jazdy ze autko ma się złe. Pozdrawiam i liczę na wasza pomoc.


  • 0

#197 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 01:05, 27.07.2017

qwa mać też zrobiłem ten bład;/ nie miałem pojecia zielonego ze nie mozna nic wpsykac do środka i głupi wpsiknąlem i teraz auto mi świruje... co zrobić w 1 kolejności? po przejechaniu 150km wyskoczył mi błąd DTC B1325 PA71 świeci się vsa i abs...


  • 0

#198 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:49, 27.07.2017

Było już pisane wyciągają kompa i obmyj płytkę.
  • 0

#199 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:41, 27.07.2017

wiem ale gdzie jest komp jak go wyjac? szukalem z godzine jak go wyjac nigdzie nie ma
  • 0

#200 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:59, 27.07.2017

Komp jest w tunelu pod radiem. Od strony pasazera masz zaslepke z kolkiem
  • 0

#201 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:42, 27.07.2017

wyjalem go, wylalem z niego pol szklanki tego gowna, qwa zebym wiedzial:/ teraz musze go jakims kontaktem spryskac i wysuszyc tak?
  • 0

#202 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 27.07.2017

Izopropanol jest skuteczny i bezpieczny do takich układów, kąpiel i delikatnie pędzelkiem, później suszenie.


  • 0

#203 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:43, 27.07.2017

Suszyć możecie w ryżu.. Poważnie mówię..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#204 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:58, 27.07.2017

Suszyć możecie w ryżu.. Poważnie mówię..

bo wciaga wilgoc
moge ten uklad potraktowac myjka ultradzwiekowa?
  • 0

#205 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:50, 27.07.2017

ja bym się nie odważył myjką. Tak jak proponują koledzy - izopropanol albo jakiś inny preaparat do mycia płytek np. kontakt PCC, na przemian z porządnym suszeniem + wydmuchiwanie z bezolejowego kompresora.


  • 0

#206 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:06, 27.07.2017

izopropanol, kontakt itp  to wszystko jest tzw IPA. Nie ma znaczenia jak się będzie nazywał. Po prostu alkohol izopropylowy. No i porządne suszenie najlepiej z wygrzewaniem żeby wilgoć zebrana pod układami też się ewakuowała. Czyli np. nocka przy grzejniku. 


  • 0

#207 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:07, 27.07.2017

komp wymyty wysuszony specjalbym urzadzeniem niby dziala ale mam bledy ktore sie nie chca usunąć P2138 P2123 i P0108 i P1157 i silnik nierowno chodzi..

Użytkownik mickry edytował ten post 11:09, 27.07.2017

  • 0

#208 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:14, 27.07.2017

Zrób jeszcze raz reset. A co do nierównej pracy po resecie poczekaj aż się zagrzeje (najlepiej do 2 włączenia się wentylatorów). Powinien się silnik zaadoptować. 


  • 0

#209 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:23, 27.07.2017

susze dalek kompa i musze przejrzrc eszystkie mozliwe kostki
  • 0

#210 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:31, 27.07.2017

Wydmuchaj płyn spod układów scalonych. Samo suszenie go nie usunie.  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq