Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Tłumik końcowy - nieszczelność na połączeniu (uszczelka?)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:27, 12.07.2012

Dziś sprawdzając przyczynę nieszczelności wydechu odkryłem, że jedna ze szpilek jakiś czas temu przekorodowała i kołnierze były połączone jedną szpilką. Kołnierze po jednej stronie są nadżarte przez rdzę i pomimo dania nowych śrub, nieszczelność jest dalej. Teraz jest pytanie czy wymiana uszczelki (coś jakby oring metalowy) załatwi sprawę szczelności? Jeżeli nie, to jak naprawić powierzchnie obu kołnierzy? Sam tłumik jest OK, jedynie kołnierze są "nadgryzione" przez korozje.

Sama uszczelka jest tania i nie ma problemu z zakupem:
http://allegro.pl/i2455454629.html
Wydaje mi się, że jest to rurka która się zgniata przy skręcaniu kołnierzy (podobna uszczelka jak w świecach).

Co do szpilek, to są takie praktycznie jak w kołach. Szpilka radełkowana z kołnierzem, coś jak taka:
http://allegro.pl/i2447363833.html


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:49, 12.07.2012

pasta BOSALa do uszczelniania układów wydechowych, napaćkać tego dużo i będzie ok

http://allegro.pl/pa...2458574422.html
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:58, 12.07.2012

Dobry pomysł, zapomniałem o tym specyfiku a samu go polecałem komuś. Tak czy owak uszczelkę kupię, bo to jedynie 5zł, więc nie majątek.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:31, 13.07.2012

pablo.see nie wiem czy da rade tym zrobić ja u siebie walczyłem z tym wydałem kasę na o ring i podobny preparat ale na nic to zdało tzn momogło na chwile az sie wkurzyłem i pojechałem do tlumikarza zapłaciłem 40zł za uszczelnienie, wyprostowanie mocowania ktore sie wygięło jak trzymało sie na jednej śrubce, posmarował jakas pasta i mam spokój, wiec moim zdaniem nie ma co w gównie dłubać tylko dac zarobic osobom ktore tym sie zajmuja na co dzien.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq