Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Stożek a Rezonator

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#61 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 01:32, 13.08.2013

ale to po wcisnieciu Dolot było słychac wg. mnie.. \a nie wydech
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#62 joincik

joincik
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:GB
  • Silnik:2
  • Wersja::)
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:33, 18.08.2013

Witam zamiast rezonatora montujesz coś takiego i nie ma możliwości żeby kurz lub woda dostały sie do silnika
https://www.google.p...art%3D0;350;262
  • 0

#63 Songossj6

Songossj6
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:16, 18.08.2013

HydroShield na allegro byly za 150zl sztuka :) niebieski czarny i czerwony do wyboru. 8-)
  • 0

#64 Przemo_82

Przemo_82
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Z Japonii
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:EP3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 22.08.2013

dokładnie były na allegro hydroshieldy firmy injen ale teraz ostatnio ich nie widać
  • 0

#65 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:38, 27.08.2013

koledzy forumowicze, odpowiedzcie tylko na jedno proste pytanie, co oprócz dźwięków na V-TEC daje taki dolot/stożek?
  • 0

#66 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:55, 27.08.2013

chyba nic hehe . ja dzis robiłem test z wyjetym filtrem powietrza w swojej sprawie i dzwięk po zmianie geometrii dolotu powalajacy nawet na seryjnej puszce. chciałbym zostawic ten dzwięk i ori puche ale chyba sie nie da niestety
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#67 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:29, 28.08.2013

Ja po wywaleniu rezonatora i montazu wkładki KN'a
zauważyłem ze nie tylko na vtec'u słychac lepiej
ale przy wcisnieciu jest taki bassowy pomrók powyzej 1500rpm.
a pozniej załacza sie Vtec i jest jeszcze piękniej;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#68 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 00:28, 29.08.2013

Raczej placebo, a już na pewno nie ma bardziej basowego dźwięku, ja zauważyłem po włożeniu filtru KN, że szybciej się wkręca, ale niewiele poza tym. Jeździłem bez rezonatora, ale nic to nie dawało tylko głośniej świszczało, więc zapiąłem spowrotem ;)
  • 0

#69 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:56, 10.11.2013

koledzy tak to czytałem i sobie pomyślałem ze wykręcę to ;-) i tak zrobiłem, ale bez zmian ja nic nie słyszałem ani żadnej różnicy nie czułem :-/ jedyne co się zmieniło to tylko ze mi głośniej powietrze zaciągało :-P
  • 0

#70 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 20:26, 10.11.2013

U siebie też wywaliłem rezonator, różnicy żadnej nie ma jak dla mnie, ale jakbym miał kiedyś stożek wlożyć to już będzie mniej roboty.
  • 0

#71 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 10.11.2013

dokładnie ja tez się zastanawiam nad stożkiem :mrgreen: a to jakaś lipa troszkę :-P
  • 0

#72 Cjapek

Cjapek
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Dolnoslaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Poszukuję odpowiedniej
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 11.03.2014

Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale jeżeli ktoś z was posiada taki rezonator kompletny, to chętnie go odkupię :)

 

Btw ja stożka wywaliłem, bo nie dało się jeździć w dłuższe trasy, strasznie męczące to było kiedy np rozpędzałem go żeby wjechać na autostradę albo wyprzedzałem kogoś. Wolę tak jak jest teraz, chociaż ciągle interesuje mnie rezonator. Cenię ciszę w aucie ^^


Użytkownik Cjapek edytował ten post 17:33, 11.03.2014

  • 0

#73 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:05, 27.03.2014

Według mnie jednym z lepszych rozwiazań i jednym z tanszych jest dolot z Accord Type Ra z wkładką np K&N, bez rezonatorów, puszka wypolerowana bez przegród, a do tego doprowadzone zimne powietrze. Tutaj też jest bardzo pomocna izolacja termiczna kolektora dolotowego poprzez uszczelkę termoizolacyjną + wyłaczone podgrzewanie przepustnicy + zaślepiony zawór EGR. Różnica w osiągach gwarantowana, a i spalanie będzie mniejsze szczególnie w mieście.

I co ważne dzwięk jest ładny ale nie tak głośny jak np. na cold air intake.

 

Wystarczy zwrócić uwagę na dolot zaprojektowany przez Mugena do Hondy Accord Euro R, który wykorzystuje seryjną rurę dolotową !

 

http://image.nengun....accord_euro.jpg


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 22:11, 27.03.2014

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#74 E-mil85

E-mil85
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:37, 04.12.2014

obecnie mam u siebie wkładkę K&N, ale chciałbym zrobić u siebie dolot ze stożkiem, nie liczę na cuda, ale żeby osiągi nie pogorszyły się. Chcę zachować łatwą drogę powrotu do serii dlatego krótki dolot, a nie CAI, rezonator też zostaje Podpowiedzcie czy te elementy się nadają i czy filtr jest ok:

http://mtuning.pl/pl...rd-1990-93.html

http://allegro.pl/fi...4779952944.html

oczywiście postaram się odgrodzić filtr chociaż miejsca jest tam niewiele , na kolektor taśma termoizolacyjna, jeszcze kwestia doprowadzenia nadmuchu, jest jak to zrobić w tej ciasnej komorze z zachowaniem rezonatora? podpowiedzcie


  • 0

#75 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:49, 04.12.2014

Ten filtr to nie jest k&n, tylko jego chińska podróbka. Lepiej kupić już chyba zwykła simotę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq