Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana na xenon


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
229 odpowiedzi w tym temacie

#31 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:47, 24.07.2009

Co masz na myśli :shock: :mrgreen:

Grubasy wiec jak usiada to ci niebo rozswietla.

A nie jest tak ,że oryginalne światła xenonowe po zapaleniu idą na chwilę w góre a potem wracają do prawidłowego poziomu(samopoziomują) :?:

Nie zawsze. U mnie jak samochod postoi to faktycznie po zapaleniu sie samopoziomuja. Ale jak pojezdze, zgasze swiatla, silnik i zapale silnik, swiatla to juz nie jezdza. Albo jest to czasowe albo dziala na temperature.

fakt, jest coś takiego, tak jak w niektórych autach wskazówki od obrotomierza i prędkościomierza po przekręceniu kluczyka idą na max i wracają, ale nie wiem czy to jest standard, niech się wypowie ktoś, kto ma seryjne xenony

U mnie nie ma czegos takiego. Chyba w BMW to widzialem ale czy to ma cos wspolnego z xenonami to nie wiem.

ale napewno jest tak, że w każdym aucie fabrycznie wyposażonym w lampy wyładowcze jest system samopoziomujący, który po każdorazowym odpaleniu robi samodiagnostykę w celu wypoziomowania... czyli tzw. góra-dól...

Jak wyzej. Nie zawsze to nastepuje.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#32 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:51, 24.07.2009

No no no, widzę, że rozpętałem burzę :mrgreen:

Piękne dzięki za wszystkie opinie.
Szczerze powiedziawszy, to nie chce mi się bawić w jakiś montaż dzikich sprysków, ale ... jak służnie zostało zauważone ich brak może w pierwszej kolejności przyciągnąć uwagę czy to policji czy też dignosty na przeglądzie.
Przyznam szczerze, że nie słyszałem o takim numerze z wsiadaniem do bagażnika :mrgreen: ... no ale to chyba rzeczywiście najłatwiejsza droga by sprawdzić system poziomowania.

Tak jak napisałem - gdyby nie strzelone soczewki, to bym pewnie nie zmieniał reflektorów i albo do nich władował żarniki, albo dał sobie spokój z całą wymianą. A tak, to jakoś żal mi tak tylko wymienić na dobre reflektory - ciągnie mnie, by przy okazji dokonać modyfikacji w kierunku xenonów właśnie.

Przegląd mi się kończy w poniedziałek, wiec mozliwe ze pojade podbic dowód jutro ... wtedy przez rok mialbym spokoj :mrgreen: Choc szczerze - to jakos przegladu z ksenonami czy bez ....za bardzo sie nie boje .... gorzej w przypadku spotkania z dociekliwymi policjantami ;-)

Po weekendzie jade w delegacje, wiec pewnie na kilka dni moj pomysl zostanie zapauzowany z przyczyn oczywistych, ale nie wykluczone ze po powrocie zainwestuję w w/w elementy ;-)

[ Dodano: 2009-07-24, 17:42 ]
Jeszcze jedna refleksja, gdyż tak siedzę i przeglądam Net ... na Allegro są (chyba) strasznie wysokie ceny za choćby reflektory. Jeśli dobrze widzę, to (proszę mnie poprawić jeśli nie mam racji), ale reflektor (odnoszę wrażenie że nowy) do VII gen. można nabyć w sklepach I-netowych za okolo 400-450zł/szt.
Nie widzę w sklepach przetwornic .... na Allegro znalazłem np. takie: http://allegro.pl/it...nica_honda.html ... to są używki, ale gość twierdzi, że to oryginały.
Do tego dochodzi sprawa żarników, ale z tym chyba nie powinno być problemu (byle tylko chińczyka jakiegos nie kupic) :mrgreen:

Tylko jeszcze kwestia wtyczki - to o co pytałem w poprzednim poście ... rozumiem, że wejscie na zasilaniu tej przetwornicy jest identyczne z tym jakie wystepuje przy "standardowym" reflektorze? Reasumujac - wypinam stary reflektor, wyjmuję go, montuję nowy do ktorego od spodu przykrecam przetwornicę, i ... no wlasnie - wpinam sie w przetwornice kablem, ktory do tej pory zasilal stary reflektor? (plug&play? :mrgreen: )

No chyba, ze ze lepiej nie kombinowac ze składankami i zainteresowac sie takim zestawem (choc troche sporo gosc za to ceni) ... http://allegro.pl/it...nda_accord.html

Rzućcie proszę jakąś sugestię :B

Pozdrawiam,
Michał


#33 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:49, 25.07.2009

jak założysz 4300K to nie będzie widać, że to xenon, no ok będzie, ale tylko w momencie zapalania świateł i kilka sekund rozgrzania

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#34 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:14, 26.07.2009

Mam 4300K w oryginale i różnica jest widoczna,a na pewno zauważalna.

#35 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:16, 26.07.2009

miałem na myśli porównanie z np BlueVision albo jakimiś innymi tuningami typu "pełno nas na Allegro" ;-) .. i myślę, że 4300K łatwo ukrywa się w tłoku :-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#36 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:38, 26.07.2009

Ja to jestem "uczulony" na niebieskie światło. Tylko i wyłącznie białe.

Do zobaczenia na trasie.


#37 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 26.07.2009

no to 4300K i 5000K wchodzą w grę

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#38 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:51, 27.07.2009

no to 4300K i 5000K wchodzą w grę

Polecam 5000K :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#39 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:12, 27.07.2009

Panowie naprawdę nie ma potrzeby zakładania żarników 5000K z uwagi na to,iż Kolega będzie zakładał do VII gen. oryginały,a te 4300K w zupełności wystarczają i ładnie świecą białym światłem.

#40 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:26, 27.07.2009

Panowie naprawdę nie ma potrzeby zakładania żarników 5000K z uwagi na to,iż Kolega będzie zakładał do VII gen. oryginały,a te 4300K w zupełności wystarczają i ładnie świecą białym światłem.


Przez oryginały do VII gen. rozumiem tylko żarniki D2S 4300K - o takie mu chodzi czy jakie ??
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#41 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:45, 27.07.2009

Zgadza się, takie chciałbym założyć (bo jak rozumiem i gdzies czytalem: D2S sa dedykowane do reflektorow z soczewkami) - a ja takie mam i takie miał będę :)
Tylko własnie jeszcze waham sie pomiedzy 4300K a 5000K.
(zdaje sobie sprawę, że 5000K w porównaniu z np. 12000K, gdzie jest to wściekły fiolet ... jest praktycznie białe ... i właśnie nie wiem czy 4,3kK czy 5kK) Priorytetem jest dobra widoczność w nocy.

Tak na marginesie - brat ma z Celinie reflektory zmienione na soczekwi i włożył tam ( nie jestem w 100% pewien, ale albo cos kolo )6000K albo 8000K ... i pomijając niebieskawą barwę ... efekt swiatla odbijanego przez słabo widocznych pieszych w nocy oraz znaki drogowe rzeczywiscie mnie pozytywnie zaskoczyl.
(tyle tylko, ze on ma same reflektory i żarniki za 3 stówki z Allegro - zero sprysków i poziomowania)

Jak na takie coś - to i tak sympatycznie mu to swieci, dlatego zakładam opcje, ze po zamontowaniu reflektorow w BDB stanie, oryginalnych przetwornic (wlasciwie to jest komplet) i zarnikow oraz dołożeniu spryskow (by nikt sie nie czepial ;) ... oczekuję przynajmniej podobnego rezultatu co u niego :mrgreen:

Pozdrawiam,
Michał


#42 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 27.07.2009

Ponieważ wczoraj no polu namiotowym spotkałem kolege z VII gen. Excecutive po kolizji przodem i bez sprysków, ale z ksenonami to porównalismy oznaczenia na naszych lampach i są one identyczne. Jednak nie mam pewności czy lampy nie były wymieniane u niego (on z resztą też) i dlatego proponuje porównać na początek oznaczenia. Jeżeli będa takie same to modyfikacja powinna iść z górki. Postaram sie jutro napisać jakie są oznaczenia w wersji bez xenonów.

#43 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:02, 27.07.2009

Nie ma problemu, ale ja niestety dopiero będę mogl sprawdzic oznaczenia w piatek w nocy, gdyz poki co - jestem na delegacji na drugim koncu kraju :-P

Pozdrawiam,
Michał


#44 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:25, 27.07.2009

Adammilo parę postów wcześniej dokładnie opisałem,że każda lampa z VII gen nadaje się pod xenon przy czym przerobienie lampy zwykłej pod żarniki trwa pół godz na komplet,one są do tego przystosowane i powinny być z napisem po jednej stronie Honda po drugiej Stanley.Xenon po drugiej stronie od wsadu żarówek ma oznaczenie G1,zwykła ma oznaczenie G0.Z pełną świadomością mówię widziałem takie zwykłe lampy pod xenon i porównałem ze swoimi niczym się nie różnią-można montować.

#45 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:46, 27.07.2009

Ponawiam pytanie. Jaka temperature maja oryginalne ksenony? Bo ktos wspomnial o 4300K a u mnie golym okiem widac roznice pomiedzy normalnymi swiatlami. Zalatuje niebieskim i chyba tylko daltonista nie zwroci uwagi.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l





IPB Skin By Virteq