XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana na xenon
#16
Napisano 19:55, 25.04.2009
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
#17
Napisano 20:06, 25.04.2009
Zaznaczam jest to tylko moja opinia i mając poprzednie samochody (zwykłe lampy,soczewki,a teraz xenon)tak samo widziałem na drodze,a wzrok mam jeszcze dobry(byłem niedawno na badaniach )
#18
Napisano 20:38, 25.04.2009
Porównajcie przetwornice:
Super "HID"
Valeo
http://photos01.alle.../36/611513633_1
Do zobaczenia na trasie.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:12, 08.05.2009
teraz naprawde zastanawiam sie nad xenonami,zastanawia mnie czy to nie 100% strata pieniedzy...
Mial ktos takie przygody z night breaker-ami lub blue vision lub philips extreme(bo takie legalne zarowy znam )
#20
Napisano 19:33, 23.07.2009
Mam rzecz jasna soczewki i zastanawiam się nad włożeniem żarniczków do moich reflektorów.
Początkowo brałem pod uwagę tylko zakup samych przetwornic (najlepiej od Hondy) - wolę dołożyć, gdyż z tymi "uniwersalnymi" z Allegro różnie bywa ....
Z drugiej jednak strony mam (jak sporo osób opisywało w jednym z postów) walnięte soczewki w obecnych reflektorach i nie wiem jak wiązka światła będzie się przedostawać przez te pęknięcia (czy nie będzie jakiejś dodatkowej poświaty lub efektu rażenia) - w chwili obecnej, w nocy widać czasami wysoko na drzewach przed samochodem takie dziwne refleksy świetlne ... tak więc chcąc upiec dwie pieczenie na jednym ogniu może skusiłbym się na reflektory z już zamontowanymi przetwornicami?
Jeśli chodzi o same żarniki, to przypuszczalnie wybrałbym coś pomiędzy 4 - 5 kK (nie robię tego dla "tjuningu")
Pozostaje kwestia spryskiwaczy - by choć w miarę spokojnie móc jeździć i (teoretycznie) bezszwankowo przechodzić kontrole policji na drodze
Wykonalem kilka telefonow do ASO i od razu padlo z ich strony stwierdzenie że jako tako samych xenonów mi nie założą, bo mogą stracic autoryzację. (zrozumiałe)
Zaczalem wiec rozmawiac z gosciem w inny sposob - zapytalem go o mozliwosc montazu samego ukladu spryskiwaczy ... ot tak, bym ze zwyklych reflektorow zmywal sobie owady Gosc oczywiscie wiedzial o co chodzi, ale tak sobie troche pogawedzilismy (zaczal mi wyliczac cene poszczegolnych elementow do zestawu sprysków) ... wiec tez spasowałem ... Stanelo na tym, że gdybym nabyl gdzies zestawic (np. Allegro) uniwersalnych spryskiwaczy, to oni by mi to zamontowali (sam boje sie ciąg czy wiercic w zderzaku! ) ... a poziomowanie bym sobie odpuscil.
No i teraz pytanie - co wybrac ... czy szukac uzywanych przetwornic (na Allegro rozstrzal pomiedzy 150 - 250/szt) i ... no wlasnie - czy teraz wtyczki beda pasowac? ... Czy tez moze lepiej dołożyc i kupic zestaw reflektorow (niby w BDB stanie z juz zamontowanymi przetwornicami). Teoretycznie chyba wtyczki powinny grac? Łączę zasilanie reflektora z przetwornicą, do ptrzetwornicy wpinam sie żarnikiem i po zawodach.
(tylko ze na Allegro rozstzrał cenowy reflektorow to od okolo 300zł za sztuke do 2000 za komplet z przetwornicami ... i tu mam zgryz, czy nie jeść przez miesiąc i kupic drozsze, czy te tansze :-/ )
Co Szanowni Forumowicze byście mi zasugerowali w takiej sytuacji?
Czy moze zupełnie olac sprawe i pozostac przy zwykłych żarówkach?
Posiedzialem troche na urlopie na drugim koncu kraju, widzialem sporo VII gen. z xenonami i zachorowałem na to
Pozdrawiam,
Michał
#21
Napisano 20:03, 23.07.2009
Oczywiście jeszcze kwestia spryskiwaczy-nie wiem jak Ty to zrobisz,ale oryginalne xenony,bo takie tylko zamontujesz nie oślepiają i nie potrzebują częstego pryskania.Wiem przepisy i może nie powinienem tego mówić ja bym nie montował sprysków
#22
Napisano 20:24, 23.07.2009
brak spryskiwaczy = utrata dowodu rejestracyjnego
brak automatycznej regulacji = utrata dowodu rejestracyjnego
Pamietajcie o tym Oczywiscie kodeks drogowy nic nie mowi o xenonach montowanych w autach uzywanych ale pewnie jest tak samo.
Druga rzecz, nawet jesli do klosza da sie zamontowac xenony to trzeba zwrocic uwage czy klosz ma na nie homologacje. Jesli nie, to jak wyzej Jeszcze troche i gacie kierowcy tez beda musialy miec homologacje.
A tak poza tym jaka barwa swiatla jest w oryginalnych w VII gen? Bo u mnie wyraznie barwa nie jest czysto biala, niebieski odcien wyraznie widac.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#23
Napisano 22:01, 23.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 23:29, 23.07.2009
Bardzo latwo, wystarczy usiasc na bagazniku a ze dupy policyjne sa ciezkie to jeszcze prosciejBrak automatycznej regulacji w zasadzie ciężko sprawdzić
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#25
Napisano 09:14, 24.07.2009
Co masz na myślia ze dupy policyjne sa ciezkie to jeszcze prosciej
#26
Napisano 10:38, 24.07.2009
Co masz na myślia ze dupy policyjne sa ciezkie to jeszcze prosciej
ale wtopka
a poza tym faktycznie za każdym razem jak mam kontrolę (czyli z raz w roku) to każą mi otwierać bagażnik i siadają
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#27
Napisano 10:46, 24.07.2009
Brak automatycznej regulacji w zasadzie ciężko sprawdzić,
A nie jest tak ,że oryginalne światła xenonowe po zapaleniu idą na chwilę w góre a potem wracają do prawidłowego poziomu(samopoziomują)Bardzo latwo, wystarczy usiasc na bagazniku a ze dupy policyjne sa ciezkie to jeszcze prosciej
Mój znajomy raz był kontrolowany przez Niemiecką drogówkę i właśnie tak sprawdzali jego światła(może w każdej marce jest inaczej ).
#28
Napisano 12:51, 24.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#29
Napisano 13:13, 24.07.2009
co prawda nie mam w swoim aucie, ale napewno jest tak, że w każdym aucie fabrycznie wyposażonym w lampy wyładowcze jest system samopoziomujący, który po każdorazowym odpaleniu robi samodiagnostykę w celu wypoziomowania... czyli tzw. góra-dól...
pozd.
#30
Napisano 13:21, 24.07.2009