Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana na xenon


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
229 odpowiedzi w tym temacie

#61 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 28.07.2009

Żarówki świateł postojowych to jedno, ale światła długie to druga rzecz. Te również są strasznie żółte w porównaniu do ksenonów. W VIII gen. jest tak samo, dlatego ja zmieniłem zarówno W5W jak i HB3 na Philips BlueVision. Poprawa jest znaczna. Przy postojówkach wręcz super, ale długie wciąż się różnią.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#62 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:49, 28.07.2009

Kup sobie do długich Philipsy

Vision Plus (+50%) lub
X-treme Power (+80%)

Mocniejszych halogenów nie dostaniesz ;)

Ja latam z +50% i tylko lekko widać ten zółty kolor....

#63 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 28.07.2009

Nie no, samych tylko nakładek (sterczących sprysków bez podłączenia) to moze robil nie bede :) Tak samo naklejać samych zaslepek - a nóż widelec na przeglądzie gość zechce bym nimi prysnął i bede musial powiedziec ze ... przymarzły? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: (tylko troche zle, bo przeglad mam w lipcu) :lol: (nota bene ... robilem w ostatnią sobote)
Tak wiec chyba zdecyduje sie jednak dolozyc jeszcze te kilka groszy do interesu i założe jednak kompletny zestawic pryskający (pomysle tylko, czy spiąć do razem ze spryskami szyby - przez przekaźnik, prad z aku, a sygnalem sterujacym bedzie napiecie z obwodu sprysków szyb - by nie przeciazac obwodu i bezpiecznika) ... albo podłącze pod osobny przycisk (tylko wtedy jest kwestia przeciagniecia kabli spod maski pod deske rozdzielczą) ... No zastanowie sie ...

Co do cięcia zderzaka, to czytalem troche w Necie wlasnie o tych oznaczeniach od wewnatrz zderzakow, ogladalem tez dedykowane (zdemontowane) zderzaki z wersji z xenonami, ale zupelna wymiana lub demontaz zderzaka, to troche za wiele jak dla mnie :-P

Nie wiem tylko którą opcję wybrac jesli chodzi o spryski - moze jakies sugestie? :)

1. http://allegro.pl/it...iwacz_lamp.html

2. http://allegro.pl/it...lamp_xenon.html

Czy jeszcze cos innego? Przyznam, ze nie chodzi mi juz nawet o cene ... Najwazniejsze by to sie dało zamontowac, by sie nie lało ze spryskow (lustro wody powyzej poziomu dysz) oraz by to jakos tako wygladalo.

Poki co zmykam na obiad :)
Smacznego! :mrgreen:

Pozdrawiam,
Michał


#64 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 28.07.2009

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam oznaczenia lamp bez xenonów

OOHCR OODC 011b OOHR PL
OOHCR 00DC 02A E13(w kółeczku) 17.5

ponizej był jeszcze chyba nr lampy. Byla to lampa przednia lewa. Prosiłbym teraz kogoś o podanie odpowiadającego oznaczenia z lampy xenonowej. Jeżeli się zgadzają to jeśli się nie mylę sprawa homologacji jest załatwiona?

#65 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:02, 28.07.2009

Proponuje zrobic atrape. Naprwade spryskiwacze sa o kant tylka jesli tylko nie jezdzisz po bezdrozasz i na stacji przemyjesz reflektory. A policja tego nie sprawdzi. Co najwyzej na oko zobaczy czy sa dziubki. A jak cos to powiesz ze pompka padla badz przewod sie zapchal.
Jesli juz chcesz zalozyc spryskiwacze to polecam osobny wlacznik. Spryskiwacze reflektorow daja bardzo wysokie cisnienie i plyn bardzo szybko schodzi. A poniewaz trzeba jezdzic w dzien na swiatlach (zakladam ze nie masz do jazdy dziennej) to jak bedziesz czesto spryskiwal szybe (a zdarza sie to) to zbiornik oproznisz. A plyn wylany na reflektory sie zmarnuje bo i tak w dzien nie ma potrzeby ich czyszczenia.
Zauwaz, ze w wiekszosci spryskiwaczach podlaczonych do tych z szyba przednia jest pewne opoznienie. Umozliwia to spryskanie szyby bez reflektorow metoda przerywania. Tak wiec jesli zdecydujesz sie na podlaczenie do spryskiwaczy szyby to warto dac uklad opozniajacy.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#66 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:37, 28.07.2009

jeśli nei chodzi o cenę to masz oryginały
http://www.allegro.p...orow_xenon.html
i jeśli sam dokładasz to proponuję na osobny przycisk przekaźnik, pstryczek (osobiście proponuję z V generacji Accorda będzie pasował w taki slot jak VSA lu coś podobnego - mam i działa, widać na jednej z fotek), kable z komory silnika przeciąga się przez otwór z gumą, każde auto ma takie coś i wsio. Jak zepniesz ze spryskami na szybę, to będziesz co 2 dni dolewał płynu zwłaszcza, że pewnie nie planujesz zmiany zbiorniczka na większy

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#67 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:38, 28.07.2009

Albo poszukaj jakiś rozbitych zderzaków i wymontuj z nich spryskiwacze.Mało jest takich Hond rozbitych na części w Małopolskim poszukaj-podzwoń,zapytaj,a nabędziesz oryginał i będzie to się poprawnie komponowało ze zderzakiem.

#68 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:53, 28.07.2009

Troszke mi zabiliście ćwieka z tymi oryginałami ...
Tyle tylko, że wtedy nie uniknę patroszenia zderzaka, a to mnie przeraża troche.

ToMala - dzieki za link, te by pewnie byly najodpowiedniejsze, ale to pewnie by sie nie obeszlo bez sciagania zderzaka :roll:

Glinuś - podobnie jak moja odpowiedź powyżej - to by bylo najlepsze, ale do oryginałów to tylko pozostaje maltretowanie zderzaka.

Nie wiem, czy w sumie najlepiej nie przyjąć opcji zaproponowanej przez Cmsydney-a, gdybym założył nawet tylko same dysze ... ciul, że nie będą lały (bo nie beda podlaczone), ale ... zawsze moglbym powiedziec, ze "w niedziele wieczorem mi sie cos stalo chyba z instalacja elektryczna bo cos zasmierdzialo pod deską i przestaly dzialac, a nie mialem jeszcze czasu do serwisu podjechac" :mrgreen:

Musze przemyslec wszystkie za i przeciw :lol:

Pozdrawiam,
Michał


#69 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:59, 28.07.2009

Mihty, wiesz co.. załóż same xenon HID 4300K i daj sobie siana z resztą :-P

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#70 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:01, 28.07.2009

w niedziele wieczorem mi sie cos stalo chyba z instalacja elektryczna bo cos zasmierdzialo pod deską i przestaly dzialac, a nie mialem jeszcze czasu do serwisu podjechac" :mrgreen:

Ja bym się na takie coś nabrał :-P :mrgreen: A co do maltretowania zderzaka to szkoda,że nie mieszkasz bliżej bo byś wiedział,że jak się ma płaski śrubokręt i klucz nasadowy z grzechotka nr.10 to bym Tobie pokazał jak w 15 min zdemontować zderzak.W każdym razie jak chciałbyś aby to miało ręce i nogi to decyzję musisz podjąć sam.

#71 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:08, 28.07.2009

No rzeczywiscie - przespie sie chyba z problemem i gdy cos wymysle, to na pewno dam znac :-D

Pozdrawiam,
Michał


#72 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:43, 28.07.2009

Akurat wymyslanie jakiejs wymowki jest gorsze niz najprostsza mozliwa odpowiedz: faktycznie nie dziala, nie wiedzialem. Przeciez to normalne, ze ktos kiedys musi wskazac usterke a my przeciez nie bedziemy co sekunde patrzec czy dziala. A ze spryskiwaczami jest ciezko zobaczyc objawy bo mozemy np. czesto myc na stacji itp itd. A ze spryskiwacze to nie zarowka, wiec na miejscu naprawic sie nie da. I nie maja wyjscia jak puscic bez mandatu. Przeciez nie bedzie ci zagladal do instalacji.
To samo sie tyczy czujnika autopoziomowania. A tego przeciez moze nie byc. Niemozliwe by brali na kanal, zdejmowali kolo badz wczolgiwal sie pod samochod z latarka ;-)

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#73 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:43, 29.07.2009

No rzeczywiscie - jest w tym sens :)
Przeciez chyba nikt nie robi w ten sposob, ze przed kazdym odpaleniem samochodu (wyruszeniem w droge) psika sobie po reflektorach - patrząc czy spryski dzialaja czy nie :mrgreen:


Akurat wymyslanie jakiejs wymowki jest gorsze niz najprostsza mozliwa odpowiedz: faktycznie nie dziala, nie wiedzialem. Przeciez to normalne, ze ktos kiedys musi wskazac usterke a my przeciez nie bedziemy co sekunde patrzec czy dziala. A ze spryskiwaczami jest ciezko zobaczyc objawy bo mozemy np. czesto myc na stacji itp itd. A ze spryskiwacze to nie zarowka, wiec na miejscu naprawic sie nie da. I nie maja wyjscia jak puscic bez mandatu. Przeciez nie bedzie ci zagladal do instalacji.
To samo sie tyczy czujnika autopoziomowania. A tego przeciez moze nie byc. Niemozliwe by brali na kanal, zdejmowali kolo badz wczolgiwal sie pod samochod z latarka ;-)


Pozdrawiam,
Michał


#74 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:39, 29.07.2009

A tak szczerze powiedziawszy to byłem b.zadowolony jak pewnego razu w zbiorniczku miałem mniej niż 1/3 płynu spryski się nie otworzyły i nie pryskało na lampy i maskę :mrgreen:

#75 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:11, 30.07.2009

No to jeszcze jedna refleksja pt. różnica pomiędzy reflektorami "zwykłymi" a tymi pod xenon ... Otóż... czy one się różnią między sobą podłączeniami wiązek elektrycznch (wtyczki) ?

1. Kwestia poziomowania ...
Zwykly reflektor kręci się łapką ... 0, 1, 2 itp ...
Xenon jest regulowany przez uklad poziomowania ...

Czy zatem w przypadku podmiany na reflektor do xenonów ... od strony auta (ze tak sie wyraze) zostanie mi niepodlaczony kabel od "ręcznej" regulacji, a od strony reflektora wolne gniazdo od autopoziomowania?
A moze to to samo złącze, tylko w wersji "bez xenonow" bierze odczyt z regulatora 0,1,2 ... a w "xenonowej" z systemu poziomujacego na osi?
Gdzie lezy prawda? :)

2. Kwestia podlaczenia przetwornicy ...
Wyjmuje reflektotr (obecny) wkladam sobie ten (zakladam, ze to bedzie oryginal z oryginalna przetwornica od tego goscia do ktorego mam sie wybrac w weekend gdy wroce z delegacji) z żarnikiem xenonowym i ...
Czy gniazdo/wtyczka zasilająca zwykły reflektor/przetwornice (oryginał Acco) to to samo?
Plug`n Play? :mrgreen:

Wybaczcie, że tak drążę temat, ale chcialbym rozwiac wszystkie swoje watpliwosci i nie wyrzucic sporej ilosci kasy, po czym zastanawiac sie jak to przerobic by dalo sie podlaczyc :-P

Pozdrawiam,
Michał





IPB Skin By Virteq