Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

KOmpresor

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#31 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:58, 26.10.2011

no dobra spoooro tańsze.

a jak taki kompresorrrro ma się do spalanie, oczywiście trzeba wszynio od nowa postroć, ale wydaje Wam się że będzie łykał dużo więcej?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#32 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 26.10.2011

polecam poczytac

http://www.civicklub...hp/t-72045.html
  • 0

#33 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:08, 26.10.2011

Jak jeździsz normalnie dobrze wystrojonym autem to bez różnicy nawet po strojeniu spalanie powinno spaść bo fabrycznie silnik jest lepiej podlany żeby nie dochodziło do spalania stukowego na kiepskiej jakości paliwie.A jak butujesz to normalne-więcej powietrza=więcej paliwa potrzebnego do podlania.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#34 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 27.10.2011

kurde ludzie, a co z F22B5?? :P :P :P :P :P

Powiem Ci, że przekopałem neta i brak jest info o kompresorze do F22B5. W ogóle mało jest info o kompresorze do accorda w V gen.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#35 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:07, 27.10.2011

Panowie a orientuje się ktoś z Was jak sprawa wyglada w przypadku K20A6 :?:
  • 0

#36 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:31, 27.10.2011

Panowie a orientuje się ktoś z Was jak sprawa wyglada w przypadku K20A6 :?:


Pewnie podobnie jak w przypadku K24, bo budowa jest taka sama. Tutaj mógłby wypowiedzieć się kolega Henake - wszak miał u siebie to ustrojstwo i wie co z czym się je ;-)
  • 0

#37 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 27.10.2011

Hmm skoro brak info, to nie istnieje ?? :-P
kurcze pojemnosc taka jak w H22xx, generlanie bardzo brakuje mi mocy, i teraz pytanie poczekac i sprzedac i kupic mocniejsza Hanke, czy poczekac i zalozyc Kompresor :-P
  • 0
Drive Or Die

#38 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 27.10.2011

Hmm skoro brak info, to nie istnieje ?? :-P

Brak dokładnych info o montażu
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#39 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:53, 23.11.2011

Witam.

Czytalem watek i chcialbym zapytac o kilka szczegolow.

Czy silnik K24 w 7Gen. nadaje sie pod kompresor? Wiem ze jest bardzo wytrzymaly na krecenie i wysokie obroty, zreszta jak wiekszosc silnikow hondy ale co jesli sie go doladuje w dolnym zakresie?
korby, tloki i glowica, czy sie silnik nie usmazy jakby go doladowac kompresorem?

Chodzily mi po glowie suszarki z Mercow m45 i m62 ale jak poczytalem okazalo sie ze nie ma raczej mozliwosci bez pozbycia sie klimtyzacji bo sa montowane na pasku napedzajacym klime (oczywiscie w Mercach jest dodatkowe kolo pasowe na kompresor). Czy moze sie myle i mozna to obejsc bez rzemiosla?

Wg. mnie wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem jest JRSC, znaczy Jackson Racing Supercharger. Nie tylko mozna go zakupic z dolotem ale jest na nim montowany (tak slyszalem na civic forum). Ma wewnetrzny bypass i jest to jakby nie bylo konstrukcja dedykowana. Jedybny problem to pewnie cena :roll:

Slyszeliscie cos o kompresorach w K24? ewentualnie K20 bo w koncu budowa prawie ta sama.

Pozdrawiam.
Piotr
  • 0

#40 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:07, 23.11.2011

najlepszym rozwiazaniem jest JRSC


Owszem, ale kosztuje majątek....

Czy silnik K24 w 7Gen. nadaje sie pod kompresor?


Owszem, kolega z naszego forum - Henake - miał w swoim K24 kompresor...jak poszukasz w dziale nasze Accordy, to znajdziesz.

thegentleman, szukaj szukaj szukaj....informacji o kompresorach w K-serii jest MASSAAAAAA na necie....czasem trzeba wyjrzeć poza polski internet ;-)
  • 0

#41 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:08, 08.05.2013

witka, ostatnio byłem na zlocie w tarnowie, i tez naszło mnie na kompresor. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Ruszyło cos w temacie F22B5 i kompresor czy nikt sie nie podjął jeszcze takiego czegoś?
Mam silnik F22b5
dolot z motylkami h23
kolektor wydechowy z kwasowki jakis wiekszy, plus przelot
Stożek z rurą
egr wywalony,
wieksze wtryski tez z jakiejs Hserii
strojony p28
silnik jezdzi na pełnym syntetyku i na 10tys bierze cos kolo1.5-2l oleju , ma przebieg okolo140tys. ciekawi mnie czy nadaje sie pod kompresor, ile mozna uzyskac jeszcze mocy, obecnie mam około170KM
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#42 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:08, 26.05.2013

jak BY to wyglądało z 1.8?
jaki koszt i jakiego przyrostu mocy i Momentu sie można spodziewać?
Jakim kompresorem wypadało by sie zainteresować w przypadku f18b2?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#43 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 26.05.2013

Tez od niedawna mysle o kompresorze w h22a, aktualnie głowice mam zrobioną na gotowo, a mysle co zrobic ze słupkiem, kupiłem po panewce. Niewiem czy kombinowac cos z tym, czy moze kupic na chodzie, tylko jak z ta komprechom w JDM-ie?
Tarjei moze ty znalazłes juz gdzies jakies info?
  • 0

#44 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:13, 27.05.2013

snajper0101, czy to pod kompresor, czy pod turbo - musiałbyś pójść w bezpieczny stopień sprężenia, a więc tłoki z H22A5.. wtedy można próbować coś ugrać. Oglądaj temat kolegi Poznaniak z PTP - on tam buduje fajne H22 na kompresorku.
  • 0

#45 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:32, 27.05.2013

Dzieki
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq