XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:03, 25.10.2011
Zapewne zrugacie mnie za to ze nie uzywam opcjii szukaj, otoz uzywam, ale nie otrzymalem satysfakcjonujacej odpowiedzi...
Moi mili, CI co pewnie maja, i Ci co sa w trakcie modzenia, zapewne odpowiedza mi bez zajakniecia
1. kompresor-jak dziala?? gdzie sie go montuje?? czy jest problem z montazem tego samemu??
2. podzespoly - domniemam ze oprocz samego kompresora, w sklad zestawu wchodza inne czesci, jakie??
3. Naped - hmm co napedza kompresor- hydraulicznie, pneumatycznie, a moze mechanicznie??
no i oczywiscie realne koszta, niekoniecznie na nowych podzespolach i czesciach, bo w dzisiejszych czasach, nia kazdy moze sobie na to pozwolic...
p.s. Prosze wziac pod uwage, ze ten temat bedzie nie tylko dla mnie do wiadomosci, ale byc moze pomoze rozwiac watpliwosci innym nowym uzytkownikom...
pozdrawiam Marcinooo
#2
Napisano 13:59, 25.10.2011
Do montażu oczywiście potrzebne orurowanie,zawór upustowy i strojenie jak przy Turbo.To tak w mega skrócie.
Minusem w porównaniu z TurboBurbo jest duże zapotrzebowanie samej sprężarki na moc.W napędzanie kompresora musi się zaangażować kilka koników.Największą zaletą jest idiotoodporność samego urządzenia. Olej w mechanizmie zmienia się raz na 30-50tyś.Nie trzeba rozgrzewać przed przyciskaniem ani studzić po ostrej jeździe jak w przypadku turbo gdzie po katowaniu trzeba pozostawić auto na kilka minut na wolnych obrotach żeby schłodzić panewki wirnika. Kolejny in-plus to możliwość zastosowania sprzęgła elektromechanicznego które może odłączyć za pomocą jednego pstryknięcia napęd od kompresora i wtedy mamy zwykłe N/A. Mi osobiście odgłos kompresora bardzo się podoba ale na ten temat są różne opinie.
W polszy jest magik od Supercharged Cars,ma nick Przema i udziela się na crx-info. Ma na sumieniu kilka grubych projektów łącznie z CRX'em EE8 B16A2 Eaton m62 240KM przy doładowaniu 0,4 mojego kolegi Mreniasa. Sam wczoraj zakupiłem Eatona i na wiosnę mam nadzieję jak żona przymknie oko na finanse to zrobimy Supercharged ATR(wpisywałem w googlach i na youtubie ale jeszcze się nie spotkałem więc jest niewielka szansa że to może być lekko pionierski projekt bo w USA nie mieli ATR'ów więc nie przetarli szlaków)
#3
Napisano 20:27, 25.10.2011
#4
Napisano 20:31, 25.10.2011
pamiętaj, że atr bez odprężenia nie pojeździ. będziesz silnik zbierał z asfaltu.
spokojnie tłoki sprzeda na PTP i założy od H22A2 albo z jeszcze mniejszym CR z USA
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#5
Napisano 20:34, 25.10.2011
#6
Napisano 22:46, 25.10.2011
kompresor moztuje sie zamiast seryjnego kolektora dolotowego??
co z kompresja w F22B5?? da rade na doladowaniu, 0.4;0.5 bara??
uruchomilem ten temat, by kazdy mial jakis klarowny obraz z czym ma sie liczyc i co brac pod uwage... nieukrywam ze 150KM to dla mnie za malo,..
zreszta, gdybym nawet tylko zyskal tylko te 30-40KM, ale za to poprawil znacznie i zdecydowanie krzywa, to juz bym sie niezmiernie cieszyl...
pytanie tylko czy np taka instalacje kompresora samemu, w domu, dalo by rade zamknac w kosztach np 2000zl+strojenie...??
#7
Napisano 23:01, 25.10.2011
0.4 - 0.5 spokojnie.
widzę jednak, że masz nikłe pojęcie o temacie. najpierw proponuję przewertować setki stron o kompresorach / turbinach. jak to się montuje. z czym je. to jest tylko proste w działaniu, instalacja jest dość obszernym pojęciem i wcale nie takim prostym. w wielu miejscach można się naciąć na pułapki, których Ci wszystkich nie wymienię. czeka Cię kilka dni siedzenia w necie i zgłębiania tematu. i najlepiej nie na polskich forach, bo na nich zazwyczaj najwięcej do powiedzenia mają ludzie, którzy ch wiedzą
#8
Napisano 23:22, 25.10.2011
pzdr 600
#9
Napisano 00:19, 26.10.2011
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#10
Napisano 06:27, 26.10.2011
#11
Napisano 08:07, 26.10.2011
#12
Napisano 08:34, 26.10.2011
I przynajmniej masz motor po remoncie i możesz upalać.
250 PS / 250 T
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#13
Napisano 08:44, 26.10.2011
A nawiązując do tych 250/250......czytałeś co ten user porobił, żeby mieć taki wynik? z tego co ja śledzę tematy, to kilku jest userów z takimi wynikami....i kieszenie mają chyba głębsze, niż ja piwnicę...
#14
Napisano 09:15, 26.10.2011
hmm a co w przypadku F22b5?? tez trzeba odprezac?? czy przy tym silniku rowniez sa potrzebne az takie modyfikacje??
#15
Napisano 09:26, 26.10.2011
krajes, no tu się troszkę nie zgodzę, że to tylko obróbka. Zwróć uwagę, ile oni wkładają kasy w te modyfikacje wyciąganie takich wyników z N/A to naprawdę nie lada wyczyn finansowy :-/ od obróbki głowicy to można zacząć, ale potem dochodzi masa innych rzeczy i każde 2-3PS to setki złotych. Kompresor to świetna sprawa w takim silniku, tylko trzeba to dobrze ogarnąć....jestem strasznie ciekawy, czy w 5k się uda zamknąć....
A nawiązując do tych 250/250......czytałeś co ten user porobił, żeby mieć taki wynik? z tego co ja śledzę tematy, to kilku jest userów z takimi wynikami....i kieszenie mają chyba głębsze, niż ja piwnicę...
Ale masz pewny motor!
Wszyscy wkładają części właśnie z ATRa, kolektor ssący, wałki, tłoki, talerzyki i sprężynki.
To Ci odpada. A dalej sama obróbka i wiesz co masz!
Czy to będzie Eaton czy N/A to i tak strojenie to i tak sprzęgło itd.
Więc zostaje obróbka, powkładanie gratów na nowych uszczelkach i się obawiasz tylko się bawisz.
A założysz Eatona i co i się boisz czy się nie rozleci itd.
Uwierz jakby Eaton był tak dobry z H22A to by chłopacy już dawno jeździli.
Zresztą Eaton jest dobry do małych pojemności - więszke ciśnienie tj: w 1,6 takie 0,6 bara
A w silniku 2,2 myślisz ile Ci da przyrostu z 30?
Proszę temat N/A:
http://hondaprelude....w=unread#unread
Np:
H22A5 No3
Użytkownik: twórca - kamorek, właściciel - kamorek
Nazwa projektu: brak - od niedawna EngineKiller
Kategoria N/A > 2150 cm3
Baza:
- samochód: Honda Prelude V, BB6, 97 rok, waga auta - nieznan
- silnik: STOCK H22A5 (185KM) No.3
Uzyskany wynik:
na benzynie 95 V Power Shell
KM 245,7
Nm 254,9
0-100 km niemierzone
1/4 ET niemierzone
historia: http://hondaprelude....hp?f=29&t=13971
Modyfikacje
Głowica:
Sprężynki ATR
Talerzyki ATR
Wałki ATR
Nowe uszczelniacze zaworowe OEM
Porting In/Ex by AutoSzlif
Regulowane kółka Crower
wyrównana powierzchnia by AutoSzlif
Blok:
H22A5 - honowanie na 87.25 by Krasnobrodzka Racing
tłoki Mahle Gold 11.5:1 + 0,25
korby Eagle + śruby ARP
wyważony układ korbowo-tłokowy by Krasnobrodzka Racing
pasowanie i montaż by Krasnobrodzka Racing
panewki główne i korbowe ACL
śruby podpory OEM
pompa oleju OEM - nowa
Układ wydechowy:
kolektor Fujitsubo Super Ex
wydech MgMotorsport - katalizator HiFlow + środek + TwinLoop 2,25"
Układ dolotowy:
CAI AEM + Fujita
Uszczelka kolektora - homemade heatshield
Zaślepiony EGR
Podkladki ala BlackTrax szt 2 - motyle wywalone
Przepustnica OmniPower 70mm + rozwiert kolektora
Układ napędowy:
Skrzynia U2Q7
Lekkie koło zamachowe Fidanza
Sprzegło Exedy
Short Shifter WaeponR
Elektronika:
Komputer P28 + Crome by Jogal
Koszt: boje się liczyć
Podziękowania:
w sumie dla każdego z PTP bo człowiek czyta i kombinuje
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 Mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 Jan 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 Nov 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 Apr 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 Mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych