Proszę temat N/A:
http://hondaprelude....w=unread#unread
Np:
Problem jest taki, że o ile oni wsadzają ATR'a np.:
Sprężynki ATR
Talerzyki ATR
Wałki ATR
To niestety blok i głowica już jest inna....zupełnie inna. Tłoki też zazwyczaj inne....wszystko inne. To, że te kilka elementów ATR ma lepsze, nie oznacza, że ten silnik to bajka, bo tak nie jest. Sam się o tym przekonałem. Zresztą wielu się przekonało. A7 lubią paść. Te silniki są cholernie delikatne, co jest swego rodzaju abstrakcją. Wysoka temperatura, kompresja itp robi swoje. Ja nigdzie nie powiedziałem, że kompresor jest lepszy czy bardziej opłacalny, albo czy nadaje się do H-serii - bo nie wiem i nie wypowiadam się na ten temat, jest to dla mnie ciekawostka. Od tego są tęższe głowy. Ja tylko stwierdzam, że A7 to ryzykowny silnik do budowy mocnego N/A. Bez wymiany większości rzeczy - to strach coś więcej robić. Chyba, że ma się odpowiednią gotówkę. Obróbka głowicy na Krasnobrodzkiej to jest kupa siana, a tylko u nich masz w miarę gwarancję, że będzie dobrze.