Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zużyty katalizator - co w jego miejsce?

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
241 odpowiedzi w tym temacie

#181 saguaro

saguaro
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 10.08.2020

Wycięli mi dziś kata z Accorda 6gen 1.8. Wycięli razem z sonda lambda, domyślam się że po w spawaniu strumienicy czy tam zwykłej rury bez sondy będa problemy. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie? Jeśli montować sondę to jak, i jakie są polecane czy da się jakoś obejść ten problem?
  • 0

#182 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:31, 10.08.2020

Przeczytać ten temat tak trudno ???????


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#183 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:00, 24.08.2020

Koledzy, mam krótkie pytanie:

 

Czy dobrze zrobiłem zupełnie zaślepiając otwór emulatora 2 sondy w Accord VI 1.8?

 

Pytam, ponieważ wyciąłem kata i wywaliło mi checa. Założyłem dwa emulatory (prosty i kątowy) i nic nie pomogło. W końcu się wk....iłem, kupiłem nową sonde i zaślepiłem emulator. Check zniknął, ale po ok 30 km znowu się zapalił - błąd nr 63. Stąd moje pytanie, czy brak dopływu spalin do sondy też może powodować błąd?

 

Pozdro


  • 0

#184 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • SkÄ…d:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 13:15, 24.08.2020

Mi też się świeciły check od drugiej sondy jak zmieniłem kolektor na taki bez kata, z emulatorem kątowym. Przy spokojnej jeździe nie świecił, a po jeździe ekspresówką się zapalał.

Ralfi mi ją w kompie wyłączył Przy okazji reflasha.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#185 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 24.08.2020

Mi też się świeciły check od drugiej sondy jak zmieniłem kolektor na taki bez kata, z emulatorem kątowym. Przy spokojnej jeździe nie świecił, a po jeździe ekspresówką się zapalał.

Ralfi mi ją w kompie wyłączył Przy okazji reflasha.

 

A czy w moim polifcie 1.8 dałoby radę też ją wyłączyć?

 

No i pytanie czy zupełne zaślepienie także może powodować błąd nr 63, bo taki mi się wyświetla?


  • 0

#186 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • SkÄ…d:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 18:21, 24.08.2020

Nie mam pojęcia.
Pisz PW do Rafała:
http://www.accordklu...6566-ralfi2000/
Opisz mu co i jak, a na pewno będzie znał odpowiedź ;)
Jakby tu długo nie odpowiadał, to na Messenger: Rafał Foks

Ewentualnie zapytać możesz Edsona na PW:
http://www.accordklu...er/69481-edson/
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#187 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:41, 25.08.2020

Spróbuję jeszcze założyć emulator kątowy z regulowanym przepływem spalin. Może odpowiednia wielkość otworu załatwi sprawę, bo najmniejszy otwór jaki mają emulatory to 2mm.

 

 

 

 

 

Aktualizacja 31-08-2020r.

 

Wstawiłem zwykły, prosty emulator z otworem 2mm, jak na razie Check się nie pokazuje. Jak coś zmieni to będę aktualizował temat.


Użytkownik Felicjan85 edytował ten post 13:31, 31.08.2020

  • 0

#188 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:51, 25.08.2020

w przypadku 6 gen nie ma opcji modyfikacji komputera tak jak w 7 gen. Dlatego strojÄ… na kompach p28. 


  • 1

#189 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 01.09.2020

Spróbuję jeszcze założyć emulator kątowy z regulowanym przepływem spalin. Może odpowiednia wielkość otworu załatwi sprawę, bo najmniejszy otwór jaki mają emulatory to 2mm.

 

 

 

 

 

Aktualizacja 31-08-2020r.

 

Wstawiłem zwykły, prosty emulator z otworem 2mm, jak na razie Check się nie pokazuje. Jak coś zmieni to będę aktualizował temat.

 

 

No i bÅ‚Ä…d znowu wróciÅ‚. Z samodiagnostyki wyÅ›witla bÅ‚Ä…d nr 63, a po podpiÄ™ciu do kompa pojawiajÄ… siÄ™ dwa bÅ‚Ä™dy P0136 i P0137. Po skasowaniu powracajÄ… dopiero po kilkudziesiÄ™ciu kilometrach. KtoÅ› mi podpowie co one dokÅ‚adnie oznaczajÄ…?? 

 

Dodam tylko, że zamontowałem dwie nowe sondy NTK.


  • 0

#190 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:09, 01.09.2020

No i błąd znowu wrócił. Z samodiagnostyki wyświtla błąd nr 63, a po podpięciu do kompa pojawiają się dwa błędy P0136 i P0137. Po skasowaniu powracają dopiero po kilkudziesięciu kilometrach. Ktoś mi podpowie co one dokładnie oznaczają ??

 

Dodam tylko, że zamontowałem dwie nowe sondy NTK.

 

Warto poszukać informacji o błędzie 63, na Forum temat był poruszany:

 

http://www.accordklu.../59642-błąd-63/


  • 1

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#191 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 01.09.2020

Warto poszukać informacji o błędzie 63, na Forum temat był poruszany:

 

http://www.accordklu.../59642-błąd-63/

Oczywiście czytałem ten temat, ale problem nie został w nim rozwiązany.

 

A te błędy wiesz może co dokładnie oznaczają?


  • 0

#192 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:03, 03.09.2020

Oczywiście czytałem ten temat, ale problem nie został w nim rozwiązany.

 

A te błędy wiesz może co dokładnie oznaczają?

 

O ile mnie pamięć na myli to błąd 63 oznacza grzałkę drugiej sondy lambda - Oxygen Sensor, Heated Sensor Secondary.

 

P0136 - Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 2) (Awaria obwodu czujnika)

 

P0137 - Sensor Circuit Low Voltage (Bank I Sensor 2) (Obwód czujnika - niskie napięcie)


Użytkownik Pantera_Śnieżna edytował ten post 07:10, 03.09.2020

  • 1

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#193 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • SkÄ…d:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 03.09.2020

O ile mnie pamięć na myli to błąd 63 oznacza grzałkę drugiej sondy lambda - Oxygen Sensor, Heated Sensor Secondary.

 

P0136 - Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 2) (Awaria obwodu czujnika)

 

P0137 - Sensor Circuit Low Voltage (Bank I Sensor 2) (Obwód czujnika - niskie napięcie)

 

Dzięki,

 

właśnie chodziło mi o to czy oba te błędy dotyczą sondy nr 2

 

a teraz dla odmiany wyświetla mi się błąd 67.


  • 0

#194 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:56, 03.09.2020

Dzięki,

 

właśnie chodziło mi o to czy oba te błędy dotyczą sondy nr 2

 

a teraz dla odmiany wyświetla mi się błąd 67.

 

Tak, odnoszą się właśnie do drugiej sondy.

 

BÅ‚Ä…d 67:

 

http://www.accordklu...rem-błąd-nr-67/

 

Mówiąc krótko - wskazuje na problemy z katalizatorem.


  • 1

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#195 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:45, 03.09.2020

Proponuję weryfikację stanu żywotności katalizatora, emisji spalin etc. Analiza obszarowa układu.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq