Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dyskusja o LPG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#31 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:53, 23.02.2011

Do gienek197-proponuje tobie nie zakładać magika ponieważ miałem jego w accordzie 2,0 z 2004 r i były cały czas wachania cisnień,został wymieniony na drugi i problem był dalej(a miał byc juz model poprawiony-wymieniałem go w czerwcu 2010r).Wymieniłem chyba póżniej na EG200 polecanego na forum i było 200% lepiej.
  • 0
donald

#32 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:50, 23.02.2011

wtedy powiedział żeby się tego nie bać bo już to zostało poprawione, a nawet gdyby to wymienia bezpłatnie na nowy. tylko druga sprawa jak "puści bąka" to co może się stać?

O doprawdy?! Magiki z poprawkami też puszczają gaz w układ chłodzenia. Jak puści bąka, to dowiesz się w jakim czasie zaciera się silnik. Zapewniam cię, że w momencie kiedy zauważysz, że jest nie tak, to będzie już za późno. Wyobraź sobie jak gaz o ciśnieniu 15bar wypycha z silnika płyn chłodzący w ciągu 30sekund. Ten gazmen wymieni Ci też silnik za darmo? Bierz Zavoli albo AC R01. Postaw na swoim.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#33 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 23.02.2011

Właśnie takie reduktory mają do zaoferowania (Magik, Zavoli i AC R01) Ten ostatni raczej odpada bo chyba jest do 150KM, a skoro ten magik jest niepewny, to pozostaje Zavolak S, a co myślicie o reduktorach KME?
  • 0

#34 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:51, 24.02.2011

a co myślicie o reduktorach KME?


:k nawet nie myśl o nich, dobre są ale na max 6 miesięcy.

[ Dodano: 2011-02-24, 07:52 ]
Już kolega z forum sobie kupił http://www.accordklu...er=asc&start=15
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#35 Migi

Migi
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 24.02.2011

ja jezdze na KME 12 miesiecy wiec chyba mam troche szczescia ;-)

a mozesz powiedziec co sie z nimi dzieje po tym czasie? moze czas sprawdzic to moje szczescie
  • 0

#36 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 24.02.2011

Od jakiegoś czasu przyglądam sie waszej dyskusji na temat m.in.reduktora magic III.Panowie nie siejcie fermentu na temat magic III , wkurza mnie jak pół roku wczesniej polecany jest ten reduktor , jak i do dnia dzisiejszego jest polecany przez Administratora, a teraz juz jest bee :evil: .Pisałem juz na PW do Pablo.see bo widze, że to on sie bardzo zaangazował w tym temacie. Według mnie powinny się wypowiadać osoby które mają te reduktory i czy w ogóle komus puścił baka tak żeby silnik sie zatarł ??????Jak i te które już maja wiele km za sobą na tym egzemplarzu.Jeżeli tak to proszę o konkretne przykłady , a nie opowieści dziwnej tresci :!: Przegladajac forum nie widziałem zeby ktoś opisywał swój przypadek tylko że podobno komuś coś itp. :lol:
Ze wszystkim jest tak ze zdarzają się egzemplarze wadliwe , nie ma rzeczy idealnych , no chyba że sie mylę :lol: A czy da ktoś gwarancje , że inny reduktor nie psiuknie w układ po konkretnym przebiegu ?? I czy uszczelniacze (oringi)nie stwardnieją ?Chetnie taki założę ;-)
Ja jezdżę od roku na magic III i odpukać nic sie nie dzieję. :mrgreen:W zeszłym roku zestroiłem dzięki wam (forum)według mnie dobra instalację nie mam teraz żadnych problemów . :ok Oby tak dalej do przodu ....
Szerokości .........
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#37 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 17:06, 24.02.2011

pytanie proste i retoryczne. parownik nie trzyma ciśnienia. ja mu w gaz o on zgaz:(
po przekroczeniu 4 tys/obr samochód zamiast nabierać mocy to ją tracił...fuck lpg :k
  • 0

No Red Line no Fun :)


#38 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:15, 24.02.2011

Od jakiegoś czasu przyglądam sie waszej dyskusji na temat m.in.reduktora magic III.Panowie nie siejcie fermentu na temat magic III , wkurza mnie jak pół roku wczesniej polecany jest ten reduktor , jak i do dnia dzisiejszego jest polecany przez Administratora, a teraz juz jest bee


zapraszam na lpg-forum.pl
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#39 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 24.02.2011

qrde teraz to mi już namąciliście w głowie :roll: chodzi mi jeszcze po głowie scorpion ST ale teraz to już nie mam pojęcia co nie bedzie puszczało bąków, trzymało ciśnienie i nie miało problemów z temp. :/
  • 0

#40 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:41, 24.02.2011

a ja tak z czystej ciekawości jakie prawidłowe ciśnienie powinien dawać reduktor?
  • 0

#41 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 07:33, 25.02.2011

Takie jak przewidział producent. przeważnie 1-1.2bara. możemy mówić o stabilnym ciśnieniowo reduktorze, jeżeli przy pełnym obciążeniu ciśnienie spada conajwyżej o 0.2bara.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#42 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:37, 25.02.2011

dzięki pablo.see, :B
  • 0

#43 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 27.02.2011

to co w końcu mam zamontować żeby było dobrze ? bo już całkiem nie mam pojecia :/ na lpgforum powiedzieli mi żebym założył AC R01 ale on jest chyba do 150km więc to raczej za mało:/ jutro jadę zakładać LPG i muszę już konkretnie wiedzieć co tam włożyć
  • 0

#44 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 27.02.2011

to co w końcu mam zamontować żeby było dobrze ? bo już całkiem nie mam pojecia :/ na lpgforum powiedzieli mi żebym założył AC R01 ale on jest chyba do 150km więc to raczej za mało:/ jutro jadę zakładać LPG i muszę już konkretnie wiedzieć co tam włożyć


Wrzuc Zavoli Zeta S i bedziesz mial spokuj.
  • 0

#45 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:21, 28.02.2011

AC R01 robi spokojnie 170KM. jedyny reduktor co ma zaniżoną wydajność.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq