XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dyskusja o LPG
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:47, 19.02.2011
a jesli ktos nie rozumie tego to, ci co zakladaja gaz wpisuja zlomom normy spalania jak w silnikach prawie nowych i pozniej
goscie z duzymi pojemnosciami pytaja dlaczego silnik 3.0 spala 12 l lpg a mialo byc 15 procent wiecej w sekwencji niz na benzynie
gaz zaklada ten co duzo jezdzi i mu sie ta instalacja odbije szybko taka prawda
#17
Napisano 06:47, 20.02.2011
Niech moderator zamknie ten wątek, bo nie ma sensu go ciągnąć dalej.
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 09:47, 20.02.2011
#19
Napisano 09:48, 20.02.2011
...może gaz w aucie nie jest zły ale wkurzają mnie "tanie cwaniaczki" co gazują mocne silniki,chowają butle w kole zapasowym i gazowlotek ukrywaja jak tylko się da a na drodze lub na parkingu kozakuja ile to ich auto nie paili i nie ma mocy i ile to na wache przeznaczają...
sluchaj kolego rozumiem ze ten post byl skierowany do mnie? tutaj na forum nie wyzywamy sie od cwaniaczkow.... a jezeli masz na tyle odwagi i masz jaja to mozesz mi to powiedziec w oczy na ogolnopolskim bo sie na niego wybieram. jestem na 100% pewien ze wymiekniesz jak mnie zobaczysz. wiec jak cie mama kultury nie nauczyla to zamilcz
#20
Napisano 10:23, 20.02.2011
Miałem zamykać temat ale jeszcze się wstrzymam....
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#21
Napisano 11:13, 20.02.2011
#22
Napisano 11:37, 20.02.2011
2300 + 1500 = 3800 PLN i obecnie mam Stag 4
Wniosek: Opłacało się oszczędzać
Dla tego stworzyliśmy dział o LPG i FAQ aby kolejne osoby nie marnowały nerwów i pieniędzy.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#23
Napisano 12:50, 20.02.2011
#24
Napisano 14:00, 20.02.2011
PS. Moje pytanie było z uwzględnieniem powyższych warunków (oraz że silnik jest w stanie takim samym lub lepszym, niż gdyby pracował tylko na benzynie)
#25
Napisano 19:50, 20.02.2011
#26
Napisano 21:06, 22.02.2011
#27
Napisano 21:54, 22.02.2011
Stag 300 PLUS 4
Matrix HD544
Magic III zasilany fi8mm od zbiornika do elektrozaworu 8/8 (do 210KM)
Faro fi8mm (nie miedź)
filtr puszkowy (z odolejaczem)
butla w koło wedle rozmiaru wnęki
+na zime ogrzewanie listwy wtryskowej podobno matrixy lubią się na zimno zlepić a to ma temu zapobiec koszt 50 pln wiec można spróbować
#28
Napisano 22:00, 22.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#29
Napisano 09:29, 23.02.2011
Do zobaczenia na trasie.
#30
Napisano 16:39, 23.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych