XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
moment zmiany faz rozrządu na lpg , szarpie
#1
Napisano 23:31, 06.02.2011
na poprzednich auto nie równo pracowało i strasznie hałasowały.
na nowych jest wszystko ok- wtryskiwacze OMVL niebieskie.
problem polega na tym że w momencie załączania się systemu vtec czuć wyraźne szarpnięcie silnikiem (wcześniej tego nie było!) auto normalnie się wkręca , żaden check się nie pali.
regulacja zaworów była robiona jakieś 10.000km temu
teraz pytanie czy u was na lpg też jest takie odczuwalne szarpnięcie? czy da się to jakoś naprawić?
na benzynie jest ok
No Red Line no Fun
#2
Napisano 00:58, 07.02.2011
nie jest i nie ma czegoś takie i być nie powinno.teraz pytanie czy u was na lpg też jest takie odczuwalne szarpnięcie?
jakie masz pozostałe podzespoły LPG ?
I czemu hana2000 (green) nie wziąłeś ? Przed wymianą było zajrzeć tu: http://www.accordklu...opic.php?t=2979 i byś wiedział na jakie najepiej wymienić.wtryskiwacze OMVL niebieskie.
podejrzewam, że to kwestia ustawienia teraz pozostała bo też nie napisałeś czy wymianę robił Ci jakiś gazownik czy też sam wymieniłeś je.
#3
Napisano 09:19, 07.02.2011
Pewnie te:na nowych jest wszystko ok- wtryskiwacze OMVL niebieskie
http://allegro.pl/no...1348471109.html
czyli (bez obrazy) "zamienił stryjek siekierkę na kijek" i nie ma się czemu dziwić.Po dobrym ustawieniu pewnie na nowej listwie było by dobrze,gdyby instalator dobrze ustawił,ale jest źle i będzie do póki do póty nie zmienisz np.
I czemu hana2000 (green) nie wziąłeś ?
lub Matrix-a przynajmniej.
#4
Napisano 09:42, 07.02.2011
Takie mi zaproponowali w warsztacie (prima GAZ) , podobno teflonowe i mają być dobre.
o cenę w warsztacie nawet nie pytajcie bo za drogo. gdy bym wiedział to bym sam sobie kupił jakieś lepsze.
Pojeździłem z gazownikiem kilkanaście kilometrów żeby nanieść te same mapy wtrysków z benzyny na gaz.
silnik pracuje idealnie na luzie tylko szarpniecie mnie denerwuje bo wcześniej tego nie było.
No Red Line no Fun
#5
Napisano 12:48, 07.02.2011
no to sam widzisz jakie są dobre...mają być dobre
i teraz również być nie powino. Widać, że zakład "Prima Gaz" do najlepszych nie należy skoro poleca takie dziadostwo z którym później są problemy i pieniądze w błoto.bo wcześniej tego nie było
#6
Napisano 13:27, 07.02.2011
#7
Napisano 14:03, 07.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8
Napisano 15:27, 07.02.2011
Adam Rogowski
Snopków 56a
21-002 Jastków
tel 609258834
#9
Napisano 15:30, 07.02.2011
Wiem,ale dla odprężenia mógłby po maskę zajrzećSiwy ostatnio narzekal na brak czasu i kupe spraw na glowie, ale kto wie.
#10
Napisano 15:38, 07.02.2011
Z REG Fast nie ma tragedii. Na pewno są lepsze od Valtek Typ 30, bardziej jak Typ 34. Szarpnięcie w przy załączeniu VTEC sugeruje klejące/przycinające się tłoczki lub brak ustawienia mnożnika. Jeżeli była zwykła podmianka wtryskiwaczy, to
Najlepiej daj oscylogram z ac gas synchro, z momentu jak szarpie.
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 15:40, 07.02.2011
Podobno było coś jeżdżone coby ustawić,ale wiesz jak niektórzy podchodzą do sprawyJeżeli była zwykła podmianka wtryskiwaczy, to
Pojeździłem z gazownikiem kilkanaście kilometrów żeby nanieść te same mapy wtrysków z benzyny na gaz.
#12
Napisano 08:47, 08.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#13
Napisano 09:03, 08.02.2011
przełącznik elektroniczny- SIROCCO
nowy reduktor założony w czerwcu 2010. - TOMASETTO
wielozawór- tomasetto
obudowa wielozaworu- Stako
No Red Line no Fun
#14
Napisano 09:05, 08.02.2011
[ Dodano: 2011-02-08, 09:05 ]
Możemy się umówić, najlepiej na sobotę.
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#15
Napisano 09:20, 08.02.2011
wyślij na pw jakiś namiar gdzie mam przyjechać
pozdrawiam
No Red Line no Fun
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych