Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dyskusja o LPG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#46 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:52, 28.02.2011

Ja śmigam na Ac R01 i spokojnie obrabia moje 155kucy jedno co się zdaża w ac to wadliwy czujnik temperatury u mnie dopiero trzeci pokazywał dobrą temperaturę a co do reszty to polecam.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#47 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 28.02.2011

będzie jednak zielona hana i zavoli s
  • 0

#48 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:56, 28.02.2011

Bardzo dobrze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#49 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 02.03.2011

samochód odebrałem i powiem wam że miodzio jest :-D żadnej różnicy pb czy lpg nie ma, przejście z benzynki na gaz w ogóle nie odczuwalne tak samo na vtec. Jedynie to mi się troszkę pod maska nie podoba:/ bo ta hana tak "sterczy" i kabli duzo :roll: ma ktoś moze foty jak u niego jest zamontowana hana bo mnie ciekawi czy da sie to jeszcze jakoś schować.

ps. ma ktoś do sprzedania pierwszą sonde lambda do f20b6 :evil: i na co zwracać uwagę przy kupnie używki (jakieś wartości?) jest też temat w dziale "KUPIĘ"
  • 0

#50 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:42, 03.03.2011

i na co zwracać uwagę przy kupnie używki (jakieś wartości?)


Tu było o tym http://www.accordklu...p?p=48200#48200
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#51 Adasi

Adasi
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 24.03.2011

Jako, że temat nazywa się "dyskusja o lpg" chciałbym zadać kilka pytań. Od kiedy miałem mazdę 626 w gazie to do gazu nie mam przekonania. Ciągłe problemy z obrotami na jałowym, także zawsze stojąc na światłach pamiętałem o podbijaniu obrotów nogą, to samo przy ostrych dohamowaniach. Do tego to co zaoszczędziłem wydawałem na serwis układu wydechowego, który rdzewiał jak .... Niemniej jednak obecne ceny benzyny dają mi mocno po kieszeni. Nie wyobrażam sobie jak będzie po ~5,30, a to już podobno wkrótce. Pytanie więc do Was koledzy. Czy można założyć instalację, która nie będzie mi niszczyła samochodu? Mówimy naturalnie o jakiś rozsądnych pieniądzach w granicach ~2400zł.

Czy to prawda, że na sekwencyjnej instalacji IV generacji spalanie gazu nie różni się od spalania benzyny?
Czy nadal gaz katuje kable WN i świece? Ostatnio komplet wyniósł mnie z 300zł

Perspektywa założenia LPG do mojego auta wcale mi się nie podoba. Nie chce, by było jak u kogoś na forum, że spalanie oleju miał nagle jakieś zawrotne. Wiadomo chytry dwa razy traci, ale te ceny na stacjach. Do tego samochód z gazem pewnie trudniej będzie sprzedać - sam bym takiego nigdy nie kupił.
  • 0
Lewopasowym powolnojeźdźcom mówimy stanowcze NIE !

#52 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:45, 24.03.2011

Czy można założyć instalację, która nie będzie mi niszczyła samochodu?

Czytałeś
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
  • 0

#53 Adasi

Adasi
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 24.03.2011

Czytałem, chciałem jednak jeszcze poznać opinie innych osób. LPG do 626 też miało wielu fanów wg. których wszystko było jak trzeba :|
  • 0
Lewopasowym powolnojeźdźcom mówimy stanowcze NIE !

#54 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:51, 24.03.2011

Mazda to najczęstsze auta na których wykładają się druciarze. zmiany sposobu sterowania wtryskami powyżej pewnych obrotów (sekwencja - half group), dziwne klapki w dolocie. Zgłoś się do gościa z firmy http://www.nagaz.pl/ i montuj bez obaw. Dobra instalacja oraz montaż powoduje, że nie ma różnicy między benzyną a LPG. Oczywiście spalanie LPG będzie wynosiło +20 tego co na benzynie.
Masz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#55 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:54, 24.03.2011

Masz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl

Pablo aby dostać ostrzeżenie :mrgreen:
  • 0

#56 Adasi

Adasi
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 24.03.2011

A widzisz, o firmie "nagaz.pl" słyszałem bardzo dużo złego. Podobno nieraz robią fuszerę, kłopoty z regulacją i serwisem etc. Jak już oddawać auto to do konkretnej pewnej poleconej z forum osoby, choćby mieszkała i 300km ode mnie (lubie podróże ;) ).

Czujecie kiedy auto przełącza się na gaz? Ja pamiętam, że miałem takie tyknięcie z butli, a czasem szarpnięcie samochodu.
Po jakim dystansie średnio przełącza na lpg? Przy temperaturach powiedzmy ~15 stopni.
Czy przypadkiem gaziarze nieraz nie robią tak, żeby przełączało jak najwcześniej co jest podobno bardzo szkodliwe dla silnika?
Czy ostatecznie problem większej temperatury spalania gazu jest istotnie problemem czy to jakiś mit.
Czy faktycznie różnica w mocy jest nieodczuwalna? Czy to raczej pobożne życzenie i wmawianie sobie, że tak w istocie jest? Tak jak raporty spalania mojego auta rzędu 7-8l/100 :r


Pytania zadaje tutaj, gdyż akurat mamy temat LPG-dyskusja i chciałbym z niego skorzystać. Z góry dzięki za pomoc.
  • 0
Lewopasowym powolnojeźdźcom mówimy stanowcze NIE !

#57 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 24.03.2011

Zrobiłem swoim jak na razie ok 1000 km z padniętą sondom i powiem Ci że jest ok, jedyna zastrzeżenie jakie mam to to że za szybko mi się przełącza na gaz (praktycznie po minucie jazdy na zimnym silniku i wtedy przy zmianie biegu troszkę szarpie, co do samej zmiany na gaz nie zauważalne, słychać tylko takie pstryknięcie ) ale to jest spokojnie do zmienienia i jak bede jechał na przegląd po tym jak zamontuje sprawną sonde to powiem żeby mi trochę zwiększył temp żeby się później przełączał. Co do spalania to 9,5 lpg (średnia z 380km) przy spokojnej jeździe i jak na razie do 11,5 przy częstym wyprzedzaniu z użyciem vteca i prędkościami do 130 więc moim zdaniem dobrze , zobaczymy jak to będzie po wymianie sondy. Różnica w mocy pewnie jakaś jest, ale ja tego nie odczuwam, za to moja kieszeń owszem :mrgreen:
  • 0

#58 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 01:49, 25.03.2011

Masz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl

Pablo aby dostać ostrzeżenie :mrgreen:


Bynajmniej. Cisza i spokój panuje. A kto się zasłuży to dostanie odznaczenie. Spokojnie pomoc można uzyskać.

Co do Stefanowskiego to podobno jest lepiej. Dlatego polecam pytać na forum.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#59 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:20, 25.03.2011

Adasi, w mojej poprzedniej CG4 miałem założone LPG, jakiś składak, ale bardzo dobrze wyregulowany. Nie miałem żadnych kłopotów z obrotami, kablami WN czy świecami. Jedyne co mi się nie podobało, to że przy 200km/h przełączało mnie na benzynę :mrgreen:

Śmiało zakładaj instalkę zwłaszcza, że do 2.0 to jeszcze rozsądne ceny, a nie jak do mojego V6 :-?
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#60 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:04, 25.03.2011

Czujecie kiedy auto przełącza się na gaz? Ja pamiętam, że miałem takie tyknięcie z butli, a czasem szarpnięcie samochodu.
Po jakim dystansie średnio przełącza na lpg? Przy temperaturach powiedzmy ~15 stopni.
Czy przypadkiem gaziarze nieraz nie robią tak, żeby przełączało jak najwcześniej co jest podobno bardzo szkodliwe dla silnika?
Czy ostatecznie problem większej temperatury spalania gazu jest istotnie problemem czy to jakiś mit.
Czy faktycznie różnica w mocy jest nieodczuwalna? Czy to raczej pobożne życzenie i wmawianie sobie, że tak w istocie jest? Tak jak raporty spalania mojego auta rzędu 7-8l/100 :r


temperaturę przełączania ustawia się około 30-35'C, żeby palio gazowe miało odpowiednie parametry, wszystko robi się w programie do gazu. Do tego dajesz opóźnienie przełączania między cylindrami np 3s i wtedy auto po osiągnięciu 35'C przełącza się na gaz w 12 sekund i nie czuć że się przełączyło. A temperaturę 35 stopni auto łapie po około 2-3 minutach pracy silnika... zależy od temperatury na zewnątrz. W zimie przejadę około 1 km. Co do mocy jak masz ustawioną dobrze instalację to nawet lepiej chodzi na gazie. A spalanie powinno być około 10-20% więcej gazu niż benzyny.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq